Проблем с централното заключване?
- nadia23
- Мнения: 222
- Регистриран на: Нед 04 юни 2006 19:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с централното заключване?
Колата се опитва да заключи докато не и свърши въздуха,но не може. Явно изпуска някъде въздух,но не мога да проследя от къде е? Как да го хвана и какво е лечението?
Re: Проблем с централното заключване?
От зад в задният десен калник до стопа е машинката с платката и моторчето.
Отвори я внимателно, има къси кабелчета, има една тръбичка която влиза във друга, със издърпване се разделят нещата - като махнеш сички винтове без този на помпичката. - ВНИМАТЕЛНО и дърпаш.
Почисти платката сигурно е укислена - фабрично там тече вода направо вътре.
Препоръчвам, на всеки да прегледа нещата и ако се налага да почисти платката със сешоар и четка за зъби .
Със (лак за нокти безцветен да намаже интегралата със многото крачета) - (чипа) след което да изолир машинката от влага но да зема въздух.
Започни като начало от там, и ако там всичко е наред проследи трасето или направо машинките на багажника и вратите.
Магистралата с трабичката минава до дясната седалка долу до прага и от там отива към лявата врата -пласмасата се издърпва от към ъгала на калника напрово дърпаш към лявата врата и вадиш пласмасата на капси е.
П. П. Модела за който говоря е поло 1000кубика AER предполагам че и на другите модели копресора за централното е там.
Отвори я внимателно, има къси кабелчета, има една тръбичка която влиза във друга, със издърпване се разделят нещата - като махнеш сички винтове без този на помпичката. - ВНИМАТЕЛНО и дърпаш.
Почисти платката сигурно е укислена - фабрично там тече вода направо вътре.
Препоръчвам, на всеки да прегледа нещата и ако се налага да почисти платката със сешоар и четка за зъби .
Със (лак за нокти безцветен да намаже интегралата със многото крачета) - (чипа) след което да изолир машинката от влага но да зема въздух.
Започни като начало от там, и ако там всичко е наред проследи трасето или направо машинките на багажника и вратите.
Магистралата с трабичката минава до дясната седалка долу до прага и от там отива към лявата врата -пласмасата се издърпва от към ъгала на калника напрово дърпаш към лявата врата и вадиш пласмасата на капси е.
П. П. Модела за който говоря е поло 1000кубика AER предполагам че и на другите модели копресора за централното е там.
- nadia23
- Мнения: 222
- Регистриран на: Нед 04 юни 2006 19:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с централното заключване?
Проблемът е локализиран! Машинката на шофьорската врата изпуска въздух,а за капак едната закопчалка се е счупила. Залепих мембраната със силикон и се оправи за 1-2 дена,но сега пак изпуска. Днеска пак ще лепя със силикон,а ако не става с него ще пробвам с нещо по-силно дали лепило,смола и т.н.
А компресора си работи,т.е не е от него.
А компресора си работи,т.е не е от него.
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с централното заключване?
Пробвай да намажеш мембраната с силикон и докъто е лепкаво слойи отгоре балон или презерватив
и трябва да го залепиш. Успех 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта