Реметализатор РиМЕТ
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Двигател ок, ще се прави като стигнем до там, ама скорости никой не ще да отваря, а някакси имам резерви да фърля 200-300 лв за нещо което може и да е в по-лошо състояние (за масовото "земай втора употреба" говоря). Ако някой знае място дето се навиват да ремонтират скорости и не земат 1000 труд да каже, ще съм му благодарен.
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В. Търново
Точно от тази добавка имам преки впечатления. Ползвал съм я преди около година, две. Карах служебен 1,8 Mi Пасат (RP мотор) с 500к+ километра зад гърба си. Мотора вече си плачеше за ремонт та се не трайваше. Литър масло - 1000км. С една дума трагедия, но пък си му беше време. Но от друга страна пък и купето на колата не беше много читаво (беше удряно зверски в Германия, пък тука такива товари мъкнеше че и бусче би му завидяло), което от своя страна обесмисляше донякъде наливането на пари в тази кола. Та викаме да закрепим положението малко, пък колкото изкара. Имам познат продава части и такива глупости и се дигам при него един ден и викам "Дай нещо да позакрепим един мотор още 20-30000 километра". Той ми предложи точно това, каза че има много добри отзиви. Обаче ме предупреди първо да сменим гумичките на клапаните, защото ако е от тях ефекта от присадката ще е нулев (в което си има логика) и чак ако колата не се оправи тогава да отида да взема РиМета. Сменихме гумичките - никакъв ефект лапа масло като двутактов мотор. Вземам аз РиМета, имаше обаче една схемичка колко точно флакона трябва да се сипят. Клатя флаконите като побъркан, отварям първия и като видях какво има вътре щях да припадна. Една ръждивка, мирише на втасало зеле и се точи една такава. Викам си това ако е моя колата не го сипвам турско да стане, ама нали двигателя смъртник при това не е мой, затворих очи и го бухнах вътре, после още 1-2 флакончета му мушнах. На другия ден към 500 км имах да минавам с колата, викам ако сега не ме остави на пътя няма да е друг път.
Какво се случи обаче. След 100-150 километра колата определено започна да работи осезаемо по-добре. Направо не можех да си позная стария кошник. В последствие равносметката беше 600-800 грама изгорено масло до смяна. Процедурата я направихме после още 2-3 пъти през смяна на масло и колата си изкарваше между смяните с доливане на около 500 грама. С две думи добавихме още 60-70 000 километра на смъртника след което го пенсионирахме с достойнства.
Така че лично моето впечатление точно от тази добавка е повече от отлично. Вярно е че от ремонта по-хубаво и ефикасно няма, но за доизтискване на някой друг километър и това е решение.
Какво се случи обаче. След 100-150 километра колата определено започна да работи осезаемо по-добре. Направо не можех да си позная стария кошник. В последствие равносметката беше 600-800 грама изгорено масло до смяна. Процедурата я направихме после още 2-3 пъти през смяна на масло и колата си изкарваше между смяните с доливане на около 500 грама. С две думи добавихме още 60-70 000 километра на смъртника след което го пенсионирахме с достойнства.
Така че лично моето впечатление точно от тази добавка е повече от отлично. Вярно е че от ремонта по-хубаво и ефикасно няма, но за доизтискване на някой друг километър и това е решение.
- joser
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Малко просветление
Ауе хора като чета голяма некомпетенция гони българския водач на МПС.
Направо ще ви кажа какво може да се намери в момента на пазара
1.РЕМЕТАЛ руска добавка на РВП комплекс евтина е към 8лв за първоначално влизане в употреба средно се наливат 3 флакона общо 20лв ефектът за намаляване разхода на масло (ако е горяла литър на 10000км след употреба е около300гр на 10000км) се запазва до следващата смяна на маслото и след това с всяка смяна по 1 флаконче. Компресията на двигателя осезаемо се подобрява при обявените параметри - разход на масло за посочения по-горе двигател
компрсията се вдига 20-30%
2.Руснаците спират РЕМЕТАЛ и пускат подобрен усъвършенстван продукт РЕСУРС като изброените параметри, резултати се подобряват
до 20%
3.Украинските добавки ХАДО са най-ефективни гелове в тубички за същия двг.се използва гел за 90лв като параметрите се подобряват значително гар.1г или100000км
И знайте, 1л разход на 1000км износването на двг. е 100%
Ауе хора като чета голяма некомпетенция гони българския водач на МПС.
Направо ще ви кажа какво може да се намери в момента на пазара
1.РЕМЕТАЛ руска добавка на РВП комплекс евтина е към 8лв за първоначално влизане в употреба средно се наливат 3 флакона общо 20лв ефектът за намаляване разхода на масло (ако е горяла литър на 10000км след употреба е около300гр на 10000км) се запазва до следващата смяна на маслото и след това с всяка смяна по 1 флаконче. Компресията на двигателя осезаемо се подобрява при обявените параметри - разход на масло за посочения по-горе двигател
компрсията се вдига 20-30%
2.Руснаците спират РЕМЕТАЛ и пускат подобрен усъвършенстван продукт РЕСУРС като изброените параметри, резултати се подобряват
до 20%
3.Украинските добавки ХАДО са най-ефективни гелове в тубички за същия двг.се използва гел за 90лв като параметрите се подобряват значително гар.1г или100000км
И знайте, 1л разход на 1000км износването на двг. е 100%
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Благодарение на Joser пробвах Хадо. Мнението ми е, че има ефект. Преди да сменя мотора беше толкова издухан, че гореше около литър на 1000 км/ масло. Духаше яко през одушника на картера, чак при високи обороти хвърляше масло от там. Вдигаше по-високи от нормалните температури на маслото.
След Хадо-то, това което очевидно се промени беше температурата на маслото - падна с около 10 градуса и шума от работата на двигателя утихна, което го отдавам на намалено триене в мотора. Останалите проблеми си останаха и смених в последствие целия двигател.
След Хадо-то, това което очевидно се промени беше температурата на маслото - падна с около 10 градуса и шума от работата на двигателя утихна, което го отдавам на намалено триене в мотора. Останалите проблеми си останаха и смених в последствие целия двигател.
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Хора, защо не четете какво пишат самите руснаци за "чудото на РВПК"?
http://www.svong-1.com/rimet/index.htm
Мисля че няма нужда от превод !
http://www.svong-1.com/rimet/index.htm
Источник: конференция "Автохимия" на www.auto.ru
Отправлено : Svong, 06 Февраля 2002 в 21:10:39
Анализ: качественный, ультрадисперсный порошок Cu, или твёрдых растворов Cu-Zn, Cu-Sn. В последних сериях препарата вместо Cu используют бронзу(Cu-Sn), чтобы избежать негативного влияния Cu на масло (сильное окисление).
Идеолог.
Д.Н.Гаркунов. Поддерживает теорию безызносности пары Fe-Бронза, замеченной в 1950 году на самолёте ИЛ)), самим Великим Физиком Всех Времён и Народов И.В.Сталиным. Они обьясняют, что из бронзы выделяется медь, которая и творит чудеса!!! Прочитав учебник Гаркунова, понимаешь, что в медицине, строительстве и триботехнике разбираются ВСЕ!
Идеология.
Будем в дальнейшем использовать термин Cu, подразумевая возможность вместо Cu, других твёрдых растворов на основе Cu (бронза, латунь и т.д.).
Препарат возник закономерно, как продолжение классической теории триботехники: "В зону трения можно внести хоть битый кирпич, главное - мелко натереть. Эффект улучшения будет первые минуты всегда". Выбор ультрадисперсного порошка меди, связан уже со стремлением сгладить негативный процесс, который наступает второй фазой (за мнимым улучшением). По всей видимости, разработчики РиМЕТа решили, что мягкая медь не принесёт много вреда, когда осядет где-то на контакте. Лишь бы не забился маслоканал. Сама же идеология реметаллизации Fe с помощью меди - ложь. Науке не известны прочные или устойчивые покрытия Cu на Fe или полезность твёрдых растворов Cu и Fe .
Практика.
РиМЕТ не выдерживает критики по нескольким пунктам.
Cu (Бронза) - тяжелый металл, который держится во флаконе из-под РиМЕТа только из-за большой концентрации ПАВ (поверхностно-активных веществ) в самой банке. Когда РиМЕТ выливают в двигатель - концентрация ПАВ резко уменьшается и Cu радостно оседает в поддоне или маслоканалах.
Даже если где-то и произошло омеднение зоны трения - вызывает этот процесс недоумение, из-за спорности оценки эффекта. Все знают, что омеднение ствола нарезного оружия является негативным. То есть на омеднение (вдруг оно произошло вопреки законам!) наша реакция, как грамотных механиков адекватна: ёрш и тёрка (резец, наждак и любой другой предмет, для удаления этой гадости).
Выводы.
Сделан в канонах классической теории
Своим очень невыразительным действием подтверждает несостоятельность классической теории (камень в огород несостоявшегося золотого медалиста Гаркунова).
РиМЕТ 10 лет на рынке - это не очень большой срок, но РиМЕТ уже теряет свои позиции. Может виной всему так и не написанная классическая теория трения?
Мисля че няма нужда от превод !
- ludmil
- Мнения: 255
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re:
rukuku написа:Точно от тази добавка имам преки впечатления. Ползвал съм я преди около година, две. Карах служебен 1,8 Mi Пасат (RP мотор) с 500к+ километра зад гърба си. Мотора вече си плачеше за ремонт та се не трайваше. Литър масло - 1000км. С една дума трагедия, но пък си му беше време. Но от друга страна пък и купето на колата не беше много читаво (беше удряно зверски в Германия, пък тука такива товари мъкнеше че и бусче би му завидяло), което от своя страна обесмисляше донякъде наливането на пари в тази кола. Та викаме да закрепим положението малко, пък колкото изкара. Имам познат продава части и такива глупости и се дигам при него един ден и викам "Дай нещо да позакрепим един мотор още 20-30000 километра". Той ми предложи точно това, каза че има много добри отзиви. Обаче ме предупреди първо да сменим гумичките на клапаните, защото ако е от тях ефекта от присадката ще е нулев (в което си има логика) и чак ако колата не се оправи тогава да отида да взема РиМета. Сменихме гумичките - никакъв ефект лапа масло като двутактов мотор. Вземам аз РиМета, имаше обаче една схемичка колко точно флакона трябва да се сипят. Клатя флаконите като побъркан, отварям първия и като видях какво има вътре щях да припадна. Една ръждивка, мирише на втасало зеле и се точи една такава. Викам си това ако е моя колата не го сипвам турско да стане, ама нали двигателя смъртник при това не е мой, затворих очи и го бухнах вътре, после още 1-2 флакончета му мушнах. На другия ден към 500 км имах да минавам с колата, викам ако сега не ме остави на пътя няма да е друг път.
Какво се случи обаче. След 100-150 километра колата определено започна да работи осезаемо по-добре. Направо не можех да си позная стария кошник. В последствие равносметката беше 600-800 грама изгорено масло до смяна. Процедурата я направихме после още 2-3 пъти през смяна на масло и колата си изкарваше между смяните с доливане на около 500 грама. С две думи добавихме още 60-70 000 километра на смъртника след което го пенсионирахме с достойнства.
Така че лично моето впечатление точно от тази добавка е повече от отлично. Вярно е че от ремонта по-хубаво и ефикасно няма, но за доизтискване на някой друг километър и това е решение.
Аз я сипах на пасата, на 260К+ километра е. Навъртях вече 10 хиляди с присадката Римет - 2 флакона, определено усещам разлика в мощността от преди - сега на газ върви, както преди вървеше на бензин. Разхода също падна, не знам дали е от нея, защото правих и настройки по газовата, но като я купих преди година ми харчеше 9.6/100 на дълъг път, което ме хвърли в ужас като переспектива. Но сега нормално харчи около 8, дори под 8 е падала.
- ludmil
- Мнения: 255
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re:
restless написа:Хора, защо не четете какво пишат самите руснаци за "чудото на РВПК"?
http://www.svong-1.com/rimet/index.htmИсточник: конференция "Автохимия" на http://www.auto.ru
Отправлено : Svong, 06 Февраля 2002 в 21:10:39
Анализ: качественный, ультрадисперсный порошок Cu, или твёрдых растворов Cu-Zn, Cu-Sn. В последних сериях препарата вместо Cu используют бронзу(Cu-Sn), чтобы избежать негативного влияния Cu на масло (сильное окисление).
Идеолог.
Д.Н.Гаркунов. Поддерживает теорию безызносности пары Fe-Бронза, замеченной в 1950 году на самолёте ИЛ :))), самим Великим Физиком Всех Времён и Народов И.В.Сталиным. Они обьясняют, что из бронзы выделяется медь, которая и творит чудеса!!! Прочитав учебник Гаркунова, понимаешь, что в медицине, строительстве и триботехнике разбираются ВСЕ!
Идеология.
Будем в дальнейшем использовать термин Cu, подразумевая возможность вместо Cu, других твёрдых растворов на основе Cu (бронза, латунь и т.д.).
Препарат возник закономерно, как продолжение классической теории триботехники: "В зону трения можно внести хоть битый кирпич, главное - мелко натереть. Эффект улучшения будет первые минуты всегда". Выбор ультрадисперсного порошка меди, связан уже со стремлением сгладить негативный процесс, который наступает второй фазой (за мнимым улучшением). По всей видимости, разработчики РиМЕТа решили, что мягкая медь не принесёт много вреда, когда осядет где-то на контакте. Лишь бы не забился маслоканал. Сама же идеология реметаллизации Fe с помощью меди - ложь. Науке не известны прочные или устойчивые покрытия Cu на Fe или полезность твёрдых растворов Cu и Fe .
Практика.
РиМЕТ не выдерживает критики по нескольким пунктам.
Cu (Бронза) - тяжелый металл, который держится во флаконе из-под РиМЕТа только из-за большой концентрации ПАВ (поверхностно-активных веществ) в самой банке. Когда РиМЕТ выливают в двигатель - концентрация ПАВ резко уменьшается и Cu радостно оседает в поддоне или маслоканалах.
Даже если где-то и произошло омеднение зоны трения - вызывает этот процесс недоумение, из-за спорности оценки эффекта. Все знают, что омеднение ствола нарезного оружия является негативным. То есть на омеднение (вдруг оно произошло вопреки законам!) наша реакция, как грамотных механиков адекватна: ёрш и тёрка (резец, наждак и любой другой предмет, для удаления этой гадости).
Выводы.
Сделан в канонах классической теории
Своим очень невыразительным действием подтверждает несостоятельность классической теории (камень в огород несостоявшегося золотого медалиста Гаркунова).
РиМЕТ 10 лет на рынке - это не очень большой срок, но РиМЕТ уже теряет свои позиции. Может виной всему так и не написанная классическая теория трения?
Мисля че няма нужда от превод !
Моя Опел го карах 15 години, като редовно му сипвах Римет. Сега вече е пенсиониран, но Преди 2 години проби гарнитурата на главата и му отворих двигателя за да я сменя. Какво беше учудването ни, като вътре двигателя беше като измит - никакви нагари и мизерии, какво да говорим и остатъци от Римет. Освен това няма никаква следа от износване, до последно харчеше 7.2-7.6/100 газ.
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Реметализатор РиМЕТ
Пробвал съм го от любопитство в зората на демокрацията на двигател с разтропани биелни лагери, нищо не направи. След това един приятел с кофти маслена помпа го пробва, не успя да я уплътни, само смяната реши проблема. Вероятно е някакъв шанс за кола с износени сегменти да дигне малко компресията и да спре маслояда частично. Хубаво е да се знае че този меден филм който прави е временен, ако искате машината да е ОК - в сервиза. Колегата от предния пост с чистия двигател - това е ефекта на редовно сменяване на масло и използване на качествено (масло и гориво), установил съм го през годините.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Реметализатор РиМЕТ
''Карах служебен 1,8 Mi Пасат (RP мотор) с 500к+ километра зад гърба си. Мотора вече си плачеше за ремонт та се не трайваше. Литър масло - 1000км.''
Ами това не е никакъв харч на масло бре за ветеран
Новите кошници 1,4;1,6 по Г4 и 2лБ5 си хапват толкова
Ами това не е никакъв харч на масло бре за ветеран
Новите кошници 1,4;1,6 по Г4 и 2лБ5 си хапват толкова
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта