Негативни отзиви за Динакорд България ЕООД

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Негативни отзиви за Динакорд България ЕООД

Мнениеот Nova » Вто 23 май 2006 15:59


Здравейте,

накратко ще опиша преживяванята си при закупуването на слушалки Sennheiser mx400.

Понеделник разгледжам сайта на Динакорд България ООД, харесвам си слушалки тип тапи, проверявам цената в ценовата листа - 18 лв. Съвестно си записвам адреса на "Централен офис" намиращ се най-отгоре. Следва пътуване от жк. Гоце Делчев до жк. Дружба където е централния офис. На мястото ми беше обяснено, че нямат такива слушалки на склад и всичко е изпратено в магазините им.
Днес в 14:00 магазина беше заключен за обедна почивка от 1 час. След като изчаках до края на почивката в 14:30 ми бяха продадени въпросните слушалки за 20 лв. за което ми беше издадена и касова бележка. Никъде не беше написана цената на слушалките, а на въпроса ми защо в ценовата листа са 18 лв. не ми беше отговорено.
Също така ми беше обяснено, че на слушалките не се предоставя гаранция. Но на самата кутия на слушалките пише, че имат 2 години гаранция!!!
Към персонала и отношението нямам забележки.
Надявам се, че всеки прочел това ще си помисли преди да ползва услугите или да пазарува от Динакорд България ЕООД.

Благодаря на всички направили си труда да прочетат горното.

За да не бъда анонимен - името ми е Иван и телефона ми е 0888/97/08/48.

Лек ден на всички съфорумци. :)




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 23 май 2006 16:11


Здравей Иване,

аз нямам нищо общо с Динакорд, но донякъде влизам в положението им. Ще ти дам следните примери - Asus notebook - по целия свят се продават с международна гаранция, но не и в БГ. Видеокарта Asus - по света е с 36 месеца гаранция - изписани надлежно на опаковката с големи букви - в БГ се продават с 24 месеца гаранция. Тези правила се договарят между производителя и местният дилър. Значи по някаква причина Asus са решили, че в БГ им е по-изгодно да продават с 2 години гаранция, предполагам, че тук брак-а им е много по-голям отколкото в нормалните държави (овърклокери, разбирачи, домашни майстори и т.н.).

Та цялото това го пиша с идеята, че не са виновни Динакорд, че не дават гаранция на слушалките. Сети се после как се обяснява на клиент, че гаранцията не покрива скъсан проводник или сдъфкана от куче слушалка.

Докато не променим манталитета си на купувачи, никога няма да имаме същите условия от продавачите, както е в нормалните държави.

А цената от 18 лева - лично на моя бизнес ми се случва цените на продуктите да се сменят всеки ден. Просот понякога няма физическа възможност да актуализирам всички цени и продукти. Затова и все още най-сигурният начин на покупка в БГ е посещение на място, а не онлайн поръчка примерно.

Успех.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Вто 23 май 2006 16:55


Бъди така добър да влезнеш и в мойто положение. :)
донякъде съм съгласен с твойте думи, затова не вдигнах луд скандал на хората работещи и на двете места. Културни хора сме, не са те виновни.
Но ще се радвам да бъде прочетена темата от колкото се може повече хора за да имат едно на ум за динакорд. Ако това доведе до промяна в манталитета на динакорд и на купувачите - значи ще съм постигнал целта си!

П.С. За сдъвкана от куче слушалка не бих отишъл да искам гаранция, но скоро имаше партида iPOD тапи мисля, който 2-рата тапа се замята зад врат и се късаше много често - от iPOD приемат гаранцията и заменят със усилени на това място слушалки. А тук някой от БГ фирмите си правят оглушки.. това извън темата де. В отгорвор директно на масура.
П.П.С. Две седмици седи една и съща ценова листа. По скоро не си знаят цените в магазина.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 23 май 2006 17:39


Ти кажи от слушалките доволен ли си това по-важно ми се струва, че трябва да си купувам и аз някви. А и да бяха само тези момчета така - на всякъде около нас е пълно с абсурди, в България сме все пак така че пести си нервите. Аз да не казвам в технополис кви неща са ми се случвали, но знам че никой няма да ми обърне внимание и просто си имам 1 на ум вече и така.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8367
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 23 май 2006 17:56


Ами ако имаш точно същите слушалки и са се повредили и ти решиш да си вземеш нови който после да рекламираш като занесеш старите как да познаят хората че това са тези който са ти продали?! В общи линий според мен за такива "консумативи" на такава цена важи правилото пробва се на място и това е,после всеки си има грижата! Ако някой много държи на гаранция да обикаля и да се наслаждава на учудените погледи на продавачите :wink: Те на колони от системи за по 500лв на приемат гаранция ако са "..слушани продължително време на максимална мощност..." та за слушалчици ! Хайде малко по-трезво да мислим !


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 23 май 2006 18:20


Stivi написа:...


:beer


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 23 май 2006 19:39


Stivi написа:.....
Тъй, тъй... Пък то например защо да има гаранция за ютия или сешоар или слушалки. Нали струват малко пари?! :screwy Че то по тази логика да ги правят така, че само при първото включване да работят. Нали са пробвани?! И след това като се прибереш у вас к***ц :f_ckyou: И така всеки ден можеш да ходиш да си купуваш слушалки, ама няма да ги пробваш в магазина, че са направени само за една проба. Та прибираш се у вас, пускаш и не ги спираш. Щото спреш ли ги - нови. Пък какво е това защита на потребителите - това е за стоки над 500 лева!!! :lol


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Вто 23 май 2006 19:46


Според мене няма значение дали са слушалки за 18лв или колони за 1800 лв. Ако производителя е преценил че дава гаранция и пише така на опаковката оторизияният дилър на тази фирма трябва да се съобразява с това. Какво от това че един-два тариката ще правят шмекерлъци. Дилъра има стандарт по който определя дали продукта е дефектен или повреден поради неправилна употреба. Ако прецени че е дефектен, го праща на производителя (или дистрибутора) и получава кредит. Толкоз. Във всеки случай дилъра пари не губи от дефектни стоки върнати в гаранционен период.
Това че на някой български фирми просто не им се занимава ... говори зле за политиката която водят спрямо клиентите.
Днес човека си е купил слушалки за 18лв, защото такива му потрябвали а утре като реши да си купи скъпа техника нито сайта ще им гледа нито в магазина ще им влезе, и какво излиза, че заради една гаранция която трябва да уважат за продукт за 18лв изгубват потенциален клиент за много по-голяма печалба. И като прибавиш и хората които ще прочетат съобщението тук, надявам се разбирате защо "клиента винаги е прав" специално в случаи когато наистина е прав.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 23 май 2006 19:53


е не е толкова грубо положението - просто обикновенно произовдителя гарантира, че продукта е с определени качества и при правилна експлоатация ще издържи минимум 1-2-3-5 години. Обаче този прост факт от клиентите обикновенно се приема като че ли няма значение как се експлоатира стоката - счупили се, така или иначе ще ми я сменят. "Аз съм клиент и на мен ми се полага ..."

Да не казвам всеки, но всеки втори клиент, когато му сменя дефектирала стока с нова такава ме пита "а сега гаранцията наново ли започва, защото ми дадохте ново устройство?" - това е мисленето на масовия потребител.

Понеже автомобилите са близко до съзнанието на всеки един нормален човек (особенно мъж), често ги ползвам като пример, при разрешаване на спорове. Много клиенти са убедени, че нещо ги лъжем, като отказваме безплатно да им подменим "дефектиралата" тонер-касета на принтера, която е направила само около 2000 копия(толкова и е капацитета)! Когато обаче разберат, че както бензина е консуматив, така и тонера ... Или ако си кара колата без масло - няма гаранция, така и ако токов удар му изгори принтера - пак няма гаранция.

Помислете реално, как ще се докаже едни слушалки дали са прецакани от потребителя или от производствен дефект. И колко са тарикатите в БГ, които 2 дни преди изтичане на гаранцията ще припкат до магазина за нови слушалки без пари?

Просто нашата реалност е такава, че както повечето купувачи мислят, че търговците от които пазаруват, са мошенници, по същият начин и търговците се опитват да се презастраховат от евентуални мошенници. Сори, но такъв ни е манталитета. Няма да ви казвам колко много пъти съм бил лъган, защото съм работил на доверие.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Вто 23 май 2006 21:07


сТИВИ И МУСУРА са абсоляютно прави. Когато купувачите станат европейци няма начин и магазините и гарациите да не станат европейски. Завъртете се по форумите и вижте колко народ се хвали как са працакали хардера си само и само да изкарат две точки повече на ПС марка и как им го сменят пък като не им го сменят трътгват по комисии и заплашват и прочие .Еми на зло куче зъл прът. Лошото е че между сухото гори и суровото ама такъв е животА.
При нас е имало случай за една интегрална схема от 5лв да се връща клиента от вратата, да показва неговата изгоряла и да се опитва да ни убеждава че сме му продали вече запоявана схема. Тва е положението.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Вто 23 май 2006 21:23


musura написа:е не е толкова грубо положението - просто обикновенно произовдителя гарантира, че продукта е с определени качества и при правилна експлоатация ще издържи минимум 1-2-3-5 години.
Не е точно така. На повечето стоки гаранциярта е доста по-малка от колкото очакваният живот при правилна експлоатация. Ще ти напомня за твоят пример с автомобилите.
musura написа:Обаче този прост факт от клиентите обикновенно се приема като че ли няма значение как се експлоатира стоката - счупили се, така или иначе ще ми я сменят. "Аз съм клиент и на мен ми се полага ..."
Това е абсолютно вярно. Заради това дилъра преценява според стандартите на производителя дали проблема се покрива от гаранцията или не.
musura написа: Да не казвам всеки, но всеки втори клиент, когато му сменя дефектирала стока с нова такава ме пита "а сега гаранцията наново ли започва, защото ми дадохте ново устройство?" - това е мисленето на масовия потребител.

Понеже автомобилите са близко до съзнанието на всеки един нормален човек (особенно мъж), често ги ползвам като пример, при разрешаване на спорове. Много клиенти са убедени, че нещо ги лъжем, като отказваме безплатно да им подменим "дефектиралата" тонер-касета на принтера, която е направила само около 2000 копия(толкова и е капацитета)! Когато обаче разберат, че както бензина е консуматив, така и тонера ... Или ако си кара колата без масло - няма гаранция, така и ако токов удар му изгори принтера - пак няма гаранция.
Ей, идиоти има всякакви, но по тази логика никой не трябва да се дава гаранция на никой за нищо.
musura написа: Помислете реално, как ще се докаже едни слушалки дали са прецакани от потребителя или от производствен дефект. И колко са тарикатите в БГ, които 2 дни преди изтичане на гаранцията ще припкат до магазина за нови слушалки без пари?
Както споменах производителя на всяка стока има стандарт по който преценява дали стоката е дефекта или развалена от неправилна употреба. Ако неможе да се прецени от дилъра те пращат да се разправяш директно с производителя. Ще ти дам пример с процесори за компютри и някой други електроники на които имат много ограничена гаранция (някой даже нямат).
musura написа:Просто нашата реалност е такава, че както повечето купувачи мислят, че търговците от които пазаруват, са мошенници, по същият начин и търговците се опитват да се презастраховат от евентуални мошенници. Сори, но такъв ни е манталитета. Няма да ви казвам колко много пъти съм бил лъган, защото съм работил на доверие.

:oops: Тука вече си 110% прав и няма какво да коментирам :stumm :beer


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 23 май 2006 22:58


И все пак, като чета тези редове, мисля че има все още хора на който им пука, и не си мислят само за шмекерий, въпреки че мошенниците преобладават

:bowdown :bowdown :bowdown

Май не напразно имаме един хубав форум :wink:


Потребителски аватар
tr0ll
Мнения: 254
Регистриран на: Съб 12 ное 2005 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tr0ll » Сря 24 май 2006 8:29


Като говорим за щмекерии и търговците не остават назад - стока идава в промоция от производителя примерно дъно + флаш памет, а тук в бг се продават отделно /за съжаление това се парви и от големи фирми/. За гаранцията - ами има едно нещо дето се казва гаранционна карта - там пище при какви условия ти се подменя и ремонтира техниката. Останал съм с впечатлението, че почти никоя фирма не си осъвременява условията в тези карти - не става така. Шом е обяснено правилно клиента ще знае каво да иска и няма да задава тъпи въпроси... И друго - ами колкото да ви е чудно на мене са ми давали гаранция за пласмасово капаче за кутия компак, ама само че не в бг а в европата дето се я гоним и не можем да я стигнем ...


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 26 май 2006 14:14


Такаам.. Значи.. ДИНАКОРД се мислят за "дръж ми шапката". Те са основен вносител на определен тип техника, като също така и държат доста високо реноме.
Като основен вносител те си позволяват да държат доста завишени цени. Продавачите ( които поне в магазините имат някакви музикални/технически познания ) като те видят че си лаик и се отнасят с теб като с улично куче. Покажеш ли им обаче че знаеш повече от тях "за какво иде реч" и веднага омекват. Както и да е... това е нещо като синдром на всички по-големи фирми които са единствен вносител на дадена стока.
За уебсайта им... да се ползва само за ориентиране :).. само като го видиш на външен вид и ти става ясно за какво иде реч. Този сайт им е колкото да отбият номера ( може дори от ДИНАКОРД "интърнешънъл" да са ги задължили да си го направят ) и човек да придобие някаква обща идея за ситуацията.
За цените - ами хора звъннете една жица на телефона в магазина, никой няма да откаже да провери дадена цена.
За гаранцията... На всеки му се е случвало да не получи гаранцията която дава производителя. В повечето случай ( предполагам ) това става защото стоката е вкарана по втория начин и производителят може дори и да не знае за този "оторизиран" дистрибутор.
Масово компютърните компоненти се вкарват без плащане на налози като дори си мисля че дистрибуторът е закупил стоките като краен клиент и след това дава по-малка гаранция с остатъка от която да си покрие складовото време и т.н.

И като цяло в БГ няма никъФ къстъмър сървис. Като постъпих на работа преди година и половина шефът ми каза следното "Клиентът е като крава - можеш или да го заколиш наведнъж или да го доиш всеки ден по малко. Е тука работим по втория начин!". Това е американския начин на работа... за съжаление няма да го доживеем скоро в БГ :? .


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Пет 26 май 2006 14:52


Muncho написа:"Клиентът е като крава - можеш или да го заколиш наведнъж или да го доиш всеки ден по малко. Е тука работим по втория начин!" :? .


Е те тва направо ме уби! :deal

За съжаление има голяма доза истина и намира широко приложение у нас.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта