Фланци 4х100 - > 5х100

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Чет 22 юни 2006 23:02


ами тва е по трудно защото аз лично на джетата съм с барабни отзад....а ГТИ с барабани има ли? или ваобще барабан с 5 дупки 5х100?




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Фланци 4х100 - > 5х100

Мнениеот paco » Пет 23 юни 2006 12:06


alpine написа:искам да си направя такива фланци.възможен ли е този преход?
моля ви насочете ме към някой от който да си купя или да си поръчам такива фланци/преходници!


Изображение

Това ти трябвав.

Незна обаче от къде съм я свалил тая снимка .

РАСО


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Съб 24 юни 2006 21:12


и аз имам такава снимка :lol: :lol:


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Нед 25 юни 2006 6:52




Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 25 юни 2006 9:20


r_tuning написа:
Muncho написа:А смяната на главините колко излиза?
зависи за каква кола говорим.....ако е за голф 2,някаде около 300 наи евтиния вариант

Идеята ми е за джетата на колегата.
Та ако е около 300 камъка тогава май е по- на длавера да се сменят главините от колкото да се правят фланци.
А за барабаните - не може ли да се пробият 5 дупки и да им се нареже резба?


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Нед 25 юни 2006 9:52


Stefanoz написа:www.etebg.com


и понеже web мастъра им явно е пълен ненормалник ето линк направо

http://www.etebg.com/autospares/etebg.htm


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: Фланци 4х100 - > 5х100

Мнениеот Bobi_S13 » Съб 08 май 2010 9:58


я да поизтупам темата малко.

Алпине, направи ли конверсията?

и вече по лесно ли става номера с фланците. Интересуват ме фирми дето ги продават


Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: Фланци 4х100 - > 5х100

Мнениеот T.C.T. » Съб 08 май 2010 12:36


Отворите за болтовете винаги се засичат както и да ги въртиш.Виж фланците от снимката малко по-нагоре в темата само че си пресдстави всички отвори да лежат в една окръжност.Конверсията с преминаване на главини 4х100 :arrow: 5х100 мисля е по-добър вариант. :да:


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re:

Мнениеот Bobi_S13 » Съб 08 май 2010 13:17


alpine написа:ами тва е по трудно защото аз лично на джетата съм с барабни отзад....а ГТИ с барабани има ли? или ваобще барабан с 5 дупки 5х100?


то може, ама при мене е същия проблем с барабаните на поло-то


Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: Фланци 4х100 - > 5х100

Мнениеот T.C.T. » Съб 08 май 2010 13:25


Ако е за отзад направо слагай дискови от ABF.


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Фланци 4х100 - > 5х100

Мнениеот Volkov » Съб 08 май 2010 13:25


Минаваш на дискове бобка от 3ка ГТИ и си капитан! :mrgreen:
И от 2Е стават че даже и от ГТ де що са дискове на 2ка и 3ка отзад ти вършат работа че даже и от 4 апаратите са най-добрата комбинация! :mrgreen:


Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: Фланци 4х100 - > 5х100

Мнениеот Волен » Съб 08 май 2010 13:31


BBS RS-a който карах известно време е 5х100 :idea:
Алпинов има вече такива фланци, предполагам ще постне снимка като види темата. ;)
Идеята е, че една от дупките съвпада и се ползва дълъг болт който минава през фланеца и се захваща на главината. Останалите (три) болта са глухи шестограмни, които влизат във фланеца и го захващат за главината. Джантата се хваща на 4 болта за фланеца и един (дългия) през фланеца за главината. ;)

Варианта с разпробиване на главината и на 5х100 също е добра опция. За отзад най добре да се закупи диск- главина на 5х100 и да се сменят при необходимост.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Фланци 4х100 - > 5х100

Мнениеот alpine » Пон 10 май 2010 13:27


Bobi_S13 написа:я да поизтупам темата малко.

Алпине, направи ли конверсията?

и вече по лесно ли става номера с фланците. Интересуват ме фирми дето ги продават

http://cgi.ebay.de/4-Adapterscheiben-4x ... 5d28bf9583
тук можеш да намериш цени за фланци от 4х100 на 5х100мм . Но фланците на снимката които са дали не са 4х100 -> 5х100мм а е примерна. Волен е обяснил как седят нещата с фланците , ще ги снимам моите при първа възможност .


Bobi_S13 написа:
alpine написа:ами тва е по трудно защото аз лично на джетата съм с барабни отзад....а ГТИ с барабани има ли? или ваобще барабан с 5 дупки 5х100?



то може, ама при мене е същия проблем с барабаните на поло-то

Има барабани с 5 дупки като гледам на разни полота и шкоди , и най вероятно ще паснат . Най добре използвай случая и мини на дискове отзад :да:



T.C.T. написа:Отворите за болтовете винаги се засичат както и да ги въртиш.Виж фланците от снимката малко по-нагоре в темата само че си пресдстави всички отвори да лежат в една окръжност.Конверсията с преминаване на главини 4х100 :arrow: 5х100 мисля е по-добър вариант. :да:

Лично аз не съм фен на конверсия към 5х100 на мк2 с части от мк3 гти , най вече заради по-дългите носачи .
Ралито вече е 4х100 и 5х100 едновремено . Главините са разпробити , предни и задни - дисковете са си оригинално 5х100 отпред и отзад. При vw с предно предаване може да се разпробият предните главини и диск, а отзад да се сложат дискове 5х100мм .
Това за мен е най добрия варянт за минаване на 5х100мм като не се съобразяваме как ще застанат джантите на веждата .


Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: Фланци 4х100 - > 5х100

Мнениеот T.C.T. » Пон 10 май 2010 16:01


alpine написа:
T.C.T. написа:Отворите за болтовете винаги се засичат както и да ги въртиш.Виж фланците от снимката малко по-нагоре в темата само че си пресдстави всички отвори да лежат в една окръжност.Конверсията с преминаване на главини 4х100 :arrow: 5х100 мисля е по-добър вариант. :да:

Лично аз не съм фен на конверсия към 5х100 на мк2 с части от мк3 гти , най вече заради по-дългите носачи .
Ралито вече е 4х100 и 5х100 едновремено . Главините са разпробити , предни и задни - дисковете са си оригинално 5х100 отпред и отзад. При vw с предно предаване може да се разпробият предните главини и диск, а отзад да се сложат дискове 5х100мм .
Това за мен е най добрия варянт за минаване на 5х100мм като не се съобразяваме как ще застанат джантите на веждата .


Разпробиването ясно,но дисковете 5х100 на същото ЕТ ли са като 4х100 или се слагат фланци за да се центрират в апаратите?


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Фланци 4х100 - > 5х100

Мнениеот alpine » Пон 10 май 2010 16:13


Задните са същите . Предните са с различно ет. За пример да вземем 280мм 4х100мм и 280мм 5х100мм ...
4х100мм диска е с по-голямо ет - прибран е по навътре (към мотора) . А 5х100 диска е по-изкаран навън (към джантата) .
На шенкел 5х100 не можеш да сложиш диск 280мм 4х100 защото опира и се иска фланец между диска и главината .


Изображение и така нататък ....



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта