Фланци 4х100 - > 5х100
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Фланци 4х100 - > 5х100
alpine написа:искам да си направя такива фланци.възможен ли е този преход?
моля ви насочете ме към някой от който да си купя или да си поръчам такива фланци/преходници!

Това ти трябвав.
Незна обаче от къде съм я свалил тая снимка .
РАСО
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
r_tuning написа:зависи за каква кола говорим.....ако е за голф 2,някаде около 300 наи евтиния вариантMuncho написа:А смяната на главините колко излиза?
Идеята ми е за джетата на колегата.
Та ако е около 300 камъка тогава май е по- на длавера да се сменят главините от колкото да се правят фланци.
А за барабаните - не може ли да се пробият 5 дупки и да им се нареже резба?
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Stefanoz написа:www.etebg.com
и понеже web мастъра им явно е пълен ненормалник ето линк направо
http://www.etebg.com/autospares/etebg.htm
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Фланци 4х100 - > 5х100
я да поизтупам темата малко.
Алпине, направи ли конверсията?
и вече по лесно ли става номера с фланците. Интересуват ме фирми дето ги продават
Алпине, направи ли конверсията?
и вече по лесно ли става номера с фланците. Интересуват ме фирми дето ги продават
- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Фланци 4х100 - > 5х100
Отворите за болтовете винаги се засичат както и да ги въртиш.Виж фланците от снимката малко по-нагоре в темата само че си пресдстави всички отвори да лежат в една окръжност.Конверсията с преминаване на главини 4х100
5х100 мисля е по-добър вариант. 


- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re:
alpine написа:ами тва е по трудно защото аз лично на джетата съм с барабни отзад....а ГТИ с барабани има ли? или ваобще барабан с 5 дупки 5х100?
то може, ама при мене е същия проблем с барабаните на поло-то
- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Фланци 4х100 - > 5х100
Ако е за отзад направо слагай дискови от ABF.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Фланци 4х100 - > 5х100
Минаваш на дискове бобка от 3ка ГТИ и си капитан! 
И от 2Е стават че даже и от ГТ де що са дискове на 2ка и 3ка отзад ти вършат работа че даже и от 4 апаратите са най-добрата комбинация!

И от 2Е стават че даже и от ГТ де що са дискове на 2ка и 3ка отзад ти вършат работа че даже и от 4 апаратите са най-добрата комбинация!

- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Фланци 4х100 - > 5х100
BBS RS-a който карах известно време е 5х100
Алпинов има вече такива фланци, предполагам ще постне снимка като види темата.
Идеята е, че една от дупките съвпада и се ползва дълъг болт който минава през фланеца и се захваща на главината. Останалите (три) болта са глухи шестограмни, които влизат във фланеца и го захващат за главината. Джантата се хваща на 4 болта за фланеца и един (дългия) през фланеца за главината.
Варианта с разпробиване на главината и на 5х100 също е добра опция. За отзад най добре да се закупи диск- главина на 5х100 и да се сменят при необходимост.

Алпинов има вече такива фланци, предполагам ще постне снимка като види темата.

Идеята е, че една от дупките съвпада и се ползва дълъг болт който минава през фланеца и се захваща на главината. Останалите (три) болта са глухи шестограмни, които влизат във фланеца и го захващат за главината. Джантата се хваща на 4 болта за фланеца и един (дългия) през фланеца за главината.

Варианта с разпробиване на главината и на 5х100 също е добра опция. За отзад най добре да се закупи диск- главина на 5х100 и да се сменят при необходимост.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Фланци 4х100 - > 5х100
Bobi_S13 написа:я да поизтупам темата малко.
Алпине, направи ли конверсията?
и вече по лесно ли става номера с фланците. Интересуват ме фирми дето ги продават
http://cgi.ebay.de/4-Adapterscheiben-4x ... 5d28bf9583
тук можеш да намериш цени за фланци от 4х100 на 5х100мм . Но фланците на снимката които са дали не са 4х100 -> 5х100мм а е примерна. Волен е обяснил как седят нещата с фланците , ще ги снимам моите при първа възможност .
Bobi_S13 написа:alpine написа:ами тва е по трудно защото аз лично на джетата съм с барабни отзад....а ГТИ с барабани има ли? или ваобще барабан с 5 дупки 5х100?
то може, ама при мене е същия проблем с барабаните на поло-то
Има барабани с 5 дупки като гледам на разни полота и шкоди , и най вероятно ще паснат . Най добре използвай случая и мини на дискове отзад

T.C.T. написа:Отворите за болтовете винаги се засичат както и да ги въртиш.Виж фланците от снимката малко по-нагоре в темата само че си пресдстави всички отвори да лежат в една окръжност.Конверсията с преминаване на главини 4х1005х100 мисля е по-добър вариант.
Лично аз не съм фен на конверсия към 5х100 на мк2 с части от мк3 гти , най вече заради по-дългите носачи .
Ралито вече е 4х100 и 5х100 едновремено . Главините са разпробити , предни и задни - дисковете са си оригинално 5х100 отпред и отзад. При vw с предно предаване може да се разпробият предните главини и диск, а отзад да се сложат дискове 5х100мм .
Това за мен е най добрия варянт за минаване на 5х100мм като не се съобразяваме как ще застанат джантите на веждата .
- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Фланци 4х100 - > 5х100
alpine написа:T.C.T. написа:Отворите за болтовете винаги се засичат както и да ги въртиш.Виж фланците от снимката малко по-нагоре в темата само че си пресдстави всички отвори да лежат в една окръжност.Конверсията с преминаване на главини 4х1005х100 мисля е по-добър вариант.
Лично аз не съм фен на конверсия към 5х100 на мк2 с части от мк3 гти , най вече заради по-дългите носачи .
Ралито вече е 4х100 и 5х100 едновремено . Главините са разпробити , предни и задни - дисковете са си оригинално 5х100 отпред и отзад. При vw с предно предаване може да се разпробият предните главини и диск, а отзад да се сложат дискове 5х100мм .
Това за мен е най добрия варянт за минаване на 5х100мм като не се съобразяваме как ще застанат джантите на веждата .
Разпробиването ясно,но дисковете 5х100 на същото ЕТ ли са като 4х100 или се слагат фланци за да се центрират в апаратите?
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Фланци 4х100 - > 5х100
Задните са същите . Предните са с различно ет. За пример да вземем 280мм 4х100мм и 280мм 5х100мм ...
4х100мм диска е с по-голямо ет - прибран е по навътре (към мотора) . А 5х100 диска е по-изкаран навън (към джантата) .
На шенкел 5х100 не можеш да сложиш диск 280мм 4х100 защото опира и се иска фланец между диска и главината .
и така нататък ....
4х100мм диска е с по-голямо ет - прибран е по навътре (към мотора) . А 5х100 диска е по-изкаран навън (към джантата) .
На шенкел 5х100 не можеш да сложиш диск 280мм 4х100 защото опира и се иска фланец между диска и главината .

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта