Все пак и аз съм с GTI 115к.с.Проблем с голф 3 гтй 115 к., колата прехълцва !
- gsimania
- Мнения: 466
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир/Перник
- Контакти:
Re: Проблем с голф 3 гтй 115 к., колата прехълцва !
Все пак и аз съм с GTI 115к.с.Re: Проблем с голф 3 гтй 115 к., колата прехълцва ! РЕШЕНО !!!
колеги да ви се похваля ,днес си изчистих дебитомера и колата взе да лети ,вече няма прехълцване мрехълцване нищо ,набира си както едно време ,яко се кефя и искам да ви Благодаря ,Успех на всички


- dimit1r89
- Мнения: 43
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 1:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
- Контакти:
Re: Проблем с голф 3 гтй 115 к., колата прехълцва !
с какво ко почисти че и моита прехълцва.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с голф 3 гтй 115 к., колата прехълцва !
Здравейте колеги,
да Ви разкажа и аз патилата си от миналия месец:
колата е Горф3 2Е мотор 115кс от 1994год.Няма гаэове в багажника.
В началото на април пътувах от Пазарджик към Белица.Някъде около Якоруда минах през една голяма локва с добра скорост и нацелих в нея скрити дупки цяла серия. Колата разтресе силно и угасна,опитах да запаля-не иска, след няколко опита се отказах.Изчаках да спре дъжда и отворих капака на мотора и започнах да подсушавам проводници където видя покрай двигателя.Опитах да запаля-да ама не. След две цигари време опитах пак и запали. Тръгнах нормално,но натисна ли педала на газта и придърпва надлъжно.Както и да е набрах скорост и полека,полека колата се нормализира.
до 27 април всичко беше ОК. На този ден пътувах до северна България,стигнах в Севлиево, свърших си работата и тръгнах обратно и на равно место при 90км/ч колата пак придърпа за няколко секунди и след това нормално.Прехвърлих Шипка и долу на равното пак придърпване.На следващия ден след работа отивам в сервиза за диагностика на мотора, но ме върнаха за другия ден, защото било края на работното време и нямало да стигне за диагностиката. На следващия ден тръгнах за сервиза, колата придърпа и угасна - няма палене. Обадих се на колега,дойде с неговата,въжето и ходом марш към сервиза. На 500м от сервиза както ме влачеше включих на скорост и запали.Спряхме откачих въжето и на собствен ход стигнах в сервиза - поръчка за диагностика и в бокса. Закачиха кабелите на апаратурата и гледат - грешки няма регистрирани никъкви, искрите на четирите цилиндъра добри, по едно време угасна и монтьора казва загуби се връката между компютъра на колата и неговата апаратура. И се започна нови свещи, нова бобина ,нов въздушен филтър.По едно време запали, работи нормално - върнаха старата бобина и с нея работи по същия начин.Изписаха ме срещу 60лв и диагноза дюзите са за почистване.Наблюдавай дали ще придърпва пак.
Три дни карах само на градско повече от двеста километра без да придърпа нито веднъж.В понеделник сутринта им я закарах да изчистят дюзите с ултра звук и да сменят бензиновя филтър.През деня се свързах с един майстор на когото прозвището е Професора. След работа си взех колата от сервиза и право в Мало Конаре при него, закачи кабелите към колата и няма нито една грешка и започна да проверява как стоят нещата и първото нещо което погледна - захранващо напрежение на компютъра - много ниско и казва лоша спойка, извади реле 30 свали му капачката и студената спойка се показа -поялник тинол и обратно в колата. Запали мотора , всичко беше точно. напрежението от ламбда сондата беше 0,8 - 1 V на различни оборотил От тогава съм минал 2000км и проблем не съм имал.Така че когато се ходи на диагностика този който я прави трябва да знае какво вижда на дисплея.
да Ви разкажа и аз патилата си от миналия месец:
колата е Горф3 2Е мотор 115кс от 1994год.Няма гаэове в багажника.
В началото на април пътувах от Пазарджик към Белица.Някъде около Якоруда минах през една голяма локва с добра скорост и нацелих в нея скрити дупки цяла серия. Колата разтресе силно и угасна,опитах да запаля-не иска, след няколко опита се отказах.Изчаках да спре дъжда и отворих капака на мотора и започнах да подсушавам проводници където видя покрай двигателя.Опитах да запаля-да ама не. След две цигари време опитах пак и запали. Тръгнах нормално,но натисна ли педала на газта и придърпва надлъжно.Както и да е набрах скорост и полека,полека колата се нормализира.
до 27 април всичко беше ОК. На този ден пътувах до северна България,стигнах в Севлиево, свърших си работата и тръгнах обратно и на равно место при 90км/ч колата пак придърпа за няколко секунди и след това нормално.Прехвърлих Шипка и долу на равното пак придърпване.На следващия ден след работа отивам в сервиза за диагностика на мотора, но ме върнаха за другия ден, защото било края на работното време и нямало да стигне за диагностиката. На следващия ден тръгнах за сервиза, колата придърпа и угасна - няма палене. Обадих се на колега,дойде с неговата,въжето и ходом марш към сервиза. На 500м от сервиза както ме влачеше включих на скорост и запали.Спряхме откачих въжето и на собствен ход стигнах в сервиза - поръчка за диагностика и в бокса. Закачиха кабелите на апаратурата и гледат - грешки няма регистрирани никъкви, искрите на четирите цилиндъра добри, по едно време угасна и монтьора казва загуби се връката между компютъра на колата и неговата апаратура. И се започна нови свещи, нова бобина ,нов въздушен филтър.По едно време запали, работи нормално - върнаха старата бобина и с нея работи по същия начин.Изписаха ме срещу 60лв и диагноза дюзите са за почистване.Наблюдавай дали ще придърпва пак.
Три дни карах само на градско повече от двеста километра без да придърпа нито веднъж.В понеделник сутринта им я закарах да изчистят дюзите с ултра звук и да сменят бензиновя филтър.През деня се свързах с един майстор на когото прозвището е Професора. След работа си взех колата от сервиза и право в Мало Конаре при него, закачи кабелите към колата и няма нито една грешка и започна да проверява как стоят нещата и първото нещо което погледна - захранващо напрежение на компютъра - много ниско и казва лоша спойка, извади реле 30 свали му капачката и студената спойка се показа -поялник тинол и обратно в колата. Запали мотора , всичко беше точно. напрежението от ламбда сондата беше 0,8 - 1 V на различни оборотил От тогава съм минал 2000км и проблем не съм имал.Така че когато се ходи на диагностика този който я прави трябва да знае какво вижда на дисплея.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с голф 3 гтй 115 к., колата прехълцва !
Същата кола, същия проблем, но само при определени обороти. Замърсен датчик, или TPS или някъв друг. В BOSCH го почистиха ти тръгна по-добре, от колкото като я бях купил.
- dimit1r89
- Мнения: 43
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 1:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
- Контакти:
Re: Проблем с голф 3 гтй 115 к., колата прехълцва !
мерси ще пробвам с реле че моита ми предърпва и по някои път ми гасне ще сменя свещите :Д
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта