Здравейте, искам да попитам каква е средната цена на съединител марка LUK за Polo 1.4 APQ 1999г ??
Също така ако някой знае каква марка е оригиналният съединител за тази кола.
Задавам въпросите, защото в Юнитрейд ми казаха цена - 320 лева само съединтелят и отделно вече около 120 лева за смяната,а един местен майстор ми каза, че съединител + смяна ще ми излезне 300 лева. И на двете места ми предлагат една и съща марка съединител (LUK)(и на двете места става дума за пълния комплект)
Защо има такава разлика в цената? Възможно ли е местният майстор да ми пробута някакъв "фалшив" LUK или просто от Юнитрейд са надули много цената?
С две думи - мога ли да вярвам, че за 300 лева ще мога да се сдобия с КАЧЕСТВЕН съединител.



Съединител LUK Polo 1.4 APQ
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Съединител LUK Polo 1.4 APQ
А защо не отидеш в един магазин за авточасти и да попиташ... Иначе и при мен съединителя плаче за смяна и около тия пари-300 с работата е комплекта ЛУК точно 

-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съединител LUK Polo 1.4 APQ
Как да се разбере кога съединителя е за смяна? Какви са признаците?
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Съединител LUK Polo 1.4 APQ
silvesterjunior написа:Как да се разбере кога съединителя е за смяна? Какви са признаците?
Като изключим SAC технологията прилагана със сигурност при някои модели Ауди, признаците са:
-съединителя започва да отделя високо;
-при тръгване на голям баир, при подаване на повече газ съединителя започва да буксува и се появява оная готина миризма на изгоряло феродо.
Ще опиша и теста, който ми показа един майстор-на един паркинг, далече от всякакви статични обекти, на дръпната ръчна колата се включва на 3-та предавка и се подава газ до около средни обороти, след което се пуска съединителя.
Ако колата угасне всичко е ОК, ако ли пък не, значи имаме нужда от смяна...
Не мога да твърдя, че метода е изчерпателен или сигурен и докаква степен е възможно да доведе до повреда

ПП SAC-self adjusting clutch-саморегулиращ се съединител, който независимо от износването напрактика отделя в една и съща точка. Прилаган е при модели като Ауди S4 В5.
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съединител LUK Polo 1.4 APQ
Преди седмица смених съединител на 1.6 АЕЕ.Сложиха ми LUK и извадиха оригиналния, който беше Valeo.Цялата операция ми излезе 490 лв.:
- 240 лв. Съединител;
- 50 лв. вилка+още някакви части(оригинални поръчани от Сакар);
- 200 лв.труд.
- 240 лв. Съединител;
- 50 лв. вилка+още някакви части(оригинални поръчани от Сакар);
- 200 лв.труд.
- Beatle88
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съединител LUK Polo 1.4 APQ
Prodriver написа:Преди седмица смених съединител на 1.6 АЕЕ.Сложиха ми LUK и извадиха оригиналния, който беше Valeo.Цялата операция ми излезе 490 лв.:
- 240 лв. Съединител;
- 50 лв. вилка+още някакви части(оригинални поръчани от Сакар);
- 200 лв.труд.
Да разбирам значи, че тоз майстор се опитва да ме метне със съединителя, като ми предлага за 300 кинта всичко???
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Съединител LUK Polo 1.4 APQ
Beatle88 написа:Prodriver написа:Преди седмица смених съединител на 1.6 АЕЕ.Сложиха ми LUK и извадиха оригиналния, който беше Valeo.Цялата операция ми излезе 490 лв.:
- 240 лв. Съединител;
- 50 лв. вилка+още някакви части(оригинални поръчани от Сакар);
- 200 лв.труд.
Да разбирам значи, че тоз майстор се опитва да ме метне със съединителя, като ми предлага за 300 кинта всичко???
Труда ми се вижда доста цифра-от преди 2 седмици информация труд 80-100лв.,при различни майстори.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 0:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съединител LUK Polo 1.4 APQ
Колега взели са ти ДВОЙНО. Цената при повечето майстори е 80 - 100 лв.
Re: Съединител LUK Polo 1.4 APQ
колеги и аз съм за смяна на съединител имам 1,4 АЕХ поло,цената за мойто на валеото(истинското не корейското)е 289лв. на лук е 322лв.това са крайни клиентски цени,за смяна труд-100-120лв.МАХ.ако се интересувате и от др авточасти за Вашите автомобили съм на разположение.Все пак се занимавам с авточасти нови. 

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Съединител LUK Polo 1.4 APQ
Когато съединителя вземе да превърта. Колата вдига обороти а не дърпа... ТОГАВА се сменя. Това с педалите и със 3-та на място, не е меродавно!
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съединител LUK Polo 1.4 APQ
christov44 написа:Колега взели са ти ДВОЙНО. Цената при повечето майстори е 80 - 100 лв.
Колега знам,че е скъпо но доста съм препатил от "майстори" а от тези съм доста доволен,добре ги изпипват нещата,съвестни са и до момента нямам грам забележка към тях.И затова предпочитам да дам повече пари и всичко да е както трябва направено.
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Съединител LUK Polo 1.4 APQ
Prodriver написа:christov44 написа:Колега взели са ти ДВОЙНО. Цената при повечето майстори е 80 - 100 лв.
Колега знам,че е скъпо но доста съм препатил от "майстори" а от тези съм доста доволен,добре ги изпипват нещата,съвестни са и до момента нямам грам забележка към тях.И затова предпочитам да дам повече пари и всичко да е както трябва направено.
Точно така!По-добре повече пари,отколкото да ти орезилят автомобила!Аз на 10 места съм ходил и досега никога не съм оставал напълно доволен!
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Съединител LUK Polo 1.4 APQ
Затова намираш гараж, и вършиш работата САМ! И да го ос*реш, ти си си го правил, знаеш какво и къде си пипал.
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съединител LUK Polo 1.4 APQ
freestyler911 написа:Затова намираш гараж, и вършиш работата САМ! И да го ос*реш, ти си си го правил, знаеш какво и къде си пипал.
И това го мислих като вариант,попринцип не съм схванат в ръцете и да кажем по-голямата част от поддръжката по колата си я правя сам,но смяната на съединител ми се стори сложна операция.И риска е голям да не направя нещо като хората(за всичко си има цака) и после примерно да се прецака скоростната кутия.И затова реших да не лежа 2 дни под колата а да ги дам тези 200 лв. за труд.

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Съединител LUK Polo 1.4 APQ
За мен е по добре да стоя без кола (да не я карам) една седмица, да събирам инфо , и да извърша операцията безупречно. Понеже , когато правя нещо , съм сигурен какво правя и пипам по колата като хирург.
Отколкото да оставя автомобила на "майстор", който разбира от коли , точно толкова , колкото аз от дамска козметика! И да се учи на колата ми. И после да има "Ми то, незнам що така се е получило. Явно частите са менте..." Айде няма нужда. Колата само веднъж я оставих в сервиз за смяна на ремъци и после се ядосвах че не е центриран ангренажа да е в средата на ремъчната шайба.
Отколкото да оставя автомобила на "майстор", който разбира от коли , точно толкова , колкото аз от дамска козметика! И да се учи на колата ми. И после да има "Ми то, незнам що така се е получило. Явно частите са менте..." Айде няма нужда. Колата само веднъж я оставих в сервиз за смяна на ремъци и после се ядосвах че не е центриран ангренажа да е в средата на ремъчната шайба.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: 4i4o-dido и 9 госта