
Извод-турбинирайте преди да слагате ксенон на обикновенни фарове


stefan4o написа:И аз имах подобна случка. Зад мен караше Шаран, модел 2003 от тези с кристалните фарове. Не знам какъв беше тоя гаден ксенон, щях да ослепея направо. Ама виж не се сетих да му дам път и после да нанижа дългите да му изкарам зъркелите... другия път така смятам да направя с всеки, който кара с нерегулирани фарове зад мен
Отскоро и аз се сдобих с ксенонче 35в. Първо да кажа, че съм си регулирал фаровете и до сега не съм заслепил никого (поне не сами ми присветкали, "свиркали" и т.н.). Обаче имам проблем. Когато пусна фаровете светват за малко двата и единия изгасва. Втори опит : пак същото но само че другия гасне. И на 4-5 път запалват и двата. Има ли вероятност тъй като не сам с релета на фаровете, захранването да не е достатъчно и за това да не искат и двата да запалят.
П.п. Ксенона го сложих защото ми се налага доста често да пътувам през ноща. С обикновените крушки почти нищо не виждах, пусках късите и дългите на веднъж за да видя къде се намирам. А относно темата : от нея научих всичко за ксенона.
Браво !
passat_rs написа:Колеги намерих 4 ксенонови крушки от катастрофирал автомобил. Крушките са х-1 (незнам за марка не пише) но някой преди мен е свил бластите и кабелите. Та въпроса; ако купя други бласти мога ли да използвам тези крушки, насочил съм се към бласти и кабели на Луксима но незнам дали бласта ще запали и дали кабелите са същите.
Благодаря пордварително.
D@nkata написа:Отскоро и аз се сдобих с ксенонче 35в. Първо да кажа, че съм си регулирал фаровете и до сега не съм заслепил никого (поне не сами ми присветкали, "свиркали" и т.н.). Обаче имам проблем. Когато пусна фаровете светват за малко двата и единия изгасва. Втори опит : пак същото но само че другия гасне. И на 4-5 път запалват и двата. Има ли вероятност тъй като не сам с релета на фаровете, захранването да не е достатъчно и за това да не искат и двата да запалят.
П.п. Ксенона го сложих защото ми се налага доста често да пътувам през ноща. С обикновените крушки почти нищо не виждах, пусках късите и дългите на веднъж за да видя къде се намирам. А относно темата : от нея научих всичко за ксенона.
Браво !
HukuTyY написа:D@nkata написа:Отскоро и аз се сдобих с ксенонче 35в. Първо да кажа, че съм си регулирал фаровете и до сега не съм заслепил никого (поне не сами ми присветкали, "свиркали" и т.н.). Обаче имам проблем. Когато пусна фаровете светват за малко двата и единия изгасва. Втори опит : пак същото но само че другия гасне. И на 4-5 път запалват и двата. Има ли вероятност тъй като не сам с релета на фаровете, захранването да не е достатъчно и за това да не искат и двата да запалят.
П.п. Ксенона го сложих защото ми се налага доста често да пътувам през ноща. С обикновените крушки почти нищо не виждах, пусках късите и дългите на веднъж за да видя къде се намирам. А относно темата : от нея научих всичко за ксенона.
Браво !
Не е от релетата колега.Моя автомобил(пассат б3) няма релета на фаровете и ксенона си пали без проблем всеки път.Явно или балласт или крушка.Размени мястото на крушките може и да се оправи.При мен в началото като го слагах ксенона,едната крушка непалеше.Смених и мястото с другата и всичко е ок.Ако несе оправи и тогава - крушка или баласт
santo_trafficante написа:passat_rs написа:Колеги намерих 4 ксенонови крушки от катастрофирал автомобил. Крушките са х-1 (незнам за марка не пише) но някой преди мен е свил бластите и кабелите. Та въпроса; ако купя други бласти мога ли да използвам тези крушки, насочил съм се към бласти и кабели на Луксима но незнам дали бласта ще запали и дали кабелите са същите.
Благодаря пордварително.
Щом крушките са афтармаркет баластите ще станат.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта