1Z въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диз. автомобили

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот policevidin » Чет 13 май 2010 15:21


nasttii написа:споко ние не се караме просто коментираме а относно клапана щом имаш съмнение пробвай с друг

Проблемът е там че в нашият град всеки гледа да те прецака и да ти вземе парите първо. Никой няма да се навие да го даде за проба, а за съжеление само така може да се разбере дали работи.




Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот policevidin » Нед 23 май 2010 18:06


Колега, ето логовете които искаше:
Показвам ги така понеже незнам къде да кача фаила:
Ако е проблем ще се постарая по-късно да го кача някъде и какво се гледа в този лог:

Saturday,22,May,2010,13:47:09
028 906 021 R,,1.9l R4 EDC SG D2B,

Marker,Group A:, Not Running,,,,Group B:,'003,,,,Group C:,'011
,,,,,,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle
,TIME,,,,,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,Boost Valvle
Marker,STAMP,,,,,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,,,,,,0.01,924,252.7,468.8,69.5,0.53,924,966.0,1041.6,93.0
,,,,,,1.10,882,246.1,475.5,69.5,1.68,882,957.6,1041.6,93.0
,,,,,,2.25,987,475.5,485.5,66.8,2.81,987,1050.0,1050.0,82.8
,,,,,,3.36,1008,422.3,492.1,69.5,3.89,1029,1117.2,1058.4,76.6
,,,,,,4.40,1134,495.4,498.8,65.2,4.91,1092,1150.8,1075.2,66.4
,,,,,,5.44,1344,571.9,508.7,45.3,6.05,1659,1276.8,1142.4,41.0
,,,,,,6.65,1659,156.3,571.9,69.5,7.20,1491,1226.4,1117.2,41.4
,,,,,,7.71,1281,784.7,625.1,4.7,8.22,1470,1486.8,1218.0,39.8
,,,,,,8.72,1701,761.4,711.6,4.7,9.23,1953,1738.8,1486.8,39.8
,,,,,,9.77,2037,56.5,694.9,69.5,10.41,1680,1335.6,1268.4,52.7
,,,,,,11.01,1491,847.9,734.8,4.7,11.53,1554,1612.8,1360.8,39.8
,,,,,,12.06,1680,847.9,771.4,4.7,12.67,1785,1806.0,1579.2,39.8
,,,,,,13.26,1911,808.0,847.9,30.9,13.82,2037,1881.6,1755.6,39.8
,,,,,,14.35,2163,847.9,847.9,4.7,14.86,2289,1881.6,1948.8,43.4
,,,,,,15.41,2415,841.2,847.9,4.7,15.98,2520,1873.2,1965.6,50.8
1,,,,,,16.59,2184,106.4,648.4,69.5,17.17,1827,1520.4,1386.0,41.4
2,,,,,,17.71,1869,847.9,847.9,4.7,18.25,1932,1797.6,1780.8,39.8
,,,,,,18.86,1995,847.9,847.9,4.7,19.44,2058,1873.2,1890.0,39.8
,,,,,,20.00,2121,847.9,847.9,4.7,20.51,2184,1881.6,1957.2,43.8
,,,,,,21.04,2247,847.9,847.9,4.7,21.56,2310,1881.6,1982.4,51.2
,,,,,,22.14,2352,847.9,847.9,4.7,22.75,2415,1881.6,1990.8,61.7
,,,,,,23.32,2478,847.9,847.9,4.7,23.85,2541,1873.2,2007.6,75.4
,,,,,,24.40,2583,847.9,847.9,4.7,24.97,2625,1864.8,2032.8,89.1
,,,,,,25.56,2688,847.9,847.9,4.7,26.12,2730,1864.8,2041.2,94.1
,,,,,,26.64,2793,847.9,847.9,4.7,27.16,2835,1856.4,2058.0,94.1
,,,,,,27.76,2877,847.9,847.9,4.7,28.41,2898,1856.4,1982.4,94.1
,,,,,,28.97,2856,99.8,591.9,69.5,29.48,2940,1428.0,1310.4,78.1
,,,,,,29.99,2877,847.9,847.9,4.7,30.60,2919,1713.6,2066.4,90.6
,,,,,,31.18,2961,847.9,847.9,4.7,31.69,3003,1822.8,2074.8,94.1
,,,,,,32.22,3024,39.9,641.7,4.7,32.81,2961,1360.8,1386.0,94.1
,,,,,,33.42,2814,199.5,555.3,64.1,33.98,2646,1184.4,1243.2,94.1
,,,,,,34.51,2583,236.1,555.3,69.5,35.03,2541,1100.4,1209.6,94.1
,,,,,,35.55,2499,246.1,558.6,69.5,36.09,2478,1083.6,1201.2,94.1
,,,,,,38.83,2226,847.9,847.9,4.7,38.32,2205,1058.4,1176.0,80.1
,,,,,,40.04,2331,847.9,847.9,4.7,39.41,2289,1671.6,1898.4,68.4
,,,,,,41.16,2457,847.9,847.9,4.7,40.62,2394,1814.4,2007.6,78.5
,,,,,,42.30,2562,847.9,847.9,4.7,41.71,2520,1864.8,2024.4,91.4
3,,,,,,43.43,2667,847.9,847.9,4.7,42.87,2625,1873.2,2041.2,94.1
,,,,,,44.44,2772,847.9,847.9,4.7,43.95,2730,1881.6,2049.6,94.1
,,,,,,45.48,2856,847.9,847.9,4.7,44.97,2814,1873.2,2066.4,94.1
,,,,,,46.65,2940,847.9,847.9,4.7,46.07,2898,1873.2,2074.8,94.1
,,,,,,47.77,3003,847.9,847.9,4.7,47.19,2961,1873.2,2007.6,94.1
,,,,,,48.95,3024,847.9,847.9,4.7,48.38,3024,1873.2,2007.6,94.1
,,,,,,50.02,3087,847.9,847.9,4.7,49.50,3066,1864.8,2024.4,94.1
,,,,,,51.19,3108,847.9,847.9,4.7,50.57,3087,1864.8,2024.4,94.1
,,,,,,52.28,3150,847.9,847.9,4.7,51.75,3129,1864.8,2041.2,94.1
,,,,,,53.35,3192,847.9,847.9,4.7,52.81,3171,1873.2,2041.2,94.1
,,,,,,54.54,3234,847.9,847.9,4.7,53.96,3213,1873.2,2049.6,94.1
,,,,,,55.66,3255,847.9,847.9,4.7,55.06,3255,1873.2,2049.6,94.1
,,,,,,56.79,3297,847.9,847.9,4.7,56.23,3276,1873.2,2058.0,94.1
,,,,,,57.86,3339,847.9,847.9,4.7,57.34,3318,1873.2,2058.0,94.1
,,,,,,59.10,3297,129.7,561.9,4.7,58.47,3318,1730.4,2049.6,94.1
,,,,,,60.12,3213,226.1,528.7,4.7,59.61,3255,1335.6,1344.0,94.1
,,,,,,61.29,3129,249.4,532.0,4.7,60.69,3171,1176.0,1285.2,94.1
,,,,,,62.37,3045,256.0,528.7,4.7,61.85,3087,1142.4,1276.8,94.1
,,,,,,63.45,2982,252.7,535.3,4.7,62.89,3024,1125.6,1260.0,94.1
,,,,,,64.58,2898,252.7,535.3,55.9,64.05,2940,1117.2,1251.6,94.1
,,,,,,65.70,2835,249.4,535.3,69.5,65.13,2856,1108.8,1243.2,94.1
,,,,,,66.85,2751,249.4,542.0,69.5,66.29,2793,1100.4,1234.8,94.1
,,,,,,67.94,2688,249.4,542.0,69.5,67.41,2730,1092.0,1226.4,94.1
,,,,,,69.14,2625,246.1,548.6,69.5,68.55,2646,1092.0,1226.4,94.1
,,,,,,70.25,2541,246.1,555.3,69.5,69.72,2583,1083.6,1218.0,94.1
,,,,,,71.29,2478,246.1,555.3,69.5,70.76,2520,1075.2,1209.6,94.1


zlatko09
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 23 май 2010 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот zlatko09 » Нед 23 май 2010 19:00


Здравейте! От скоро съм собственик на Голф 4 131кс,онзи ден ми правиха диагностика на колата,имаше несъществени грешки с изключение на турбото,което ме притеснява.Ваг-кома даде грешка свръх налягане.Мисля че темата е подобна ,за това пиша тук.Другото като данни е че турбото надува с 150-180милибара по малко от заданиетопри ниски обороти(900),та майсторчето каза че това не много добре.Не е ли много това 150милибара под заданието.


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Нед 23 май 2010 20:57


:Mr Green Fun
къде го намери тоя майстор
на ниски обороти нищо не надува, не се и гледа на ниски обороти какво надува
как така имаш свръх налягане а турбината не надувала ?
замерете в движение


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот gogovaseev » Нед 23 май 2010 21:41


Kung_Fu_Panda написа::Mr Green Fun
къде го намери тоя майстор
на ниски обороти нищо не надува, не се и гледа на ниски обороти какво надува
как така имаш свръх налягане а турбината не надувала ?
замерете в движение

има ги всякакви разбира4и колега няма какво да се у4удва6.а до колегата с темата,колега смени маистора като за на4ало и после направете някои лог и го пусни тук да видим за какво иде ре4.а и друго ако колата ти в момента не забива или не влиза в сервизен режим няма какво да ходи6 по маистори и само да си дава6 парите на вятъра,за6тото в тая криза едван 4акат някои дето не разбира и се по4ва с диагнозите и цифрите.успех и със здраве да си кара6 колицата. :beer


zlatko09
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 23 май 2010 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот zlatko09 » Нед 23 май 2010 21:47


В движение не сме мерили,на място даде 150-180 под заданието,не знам нормално ли е за това питам,не е ли, но при тази грешка свръхналягане мисля си вече,че има има нещо нередно


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот policevidin » Пон 24 май 2010 10:32


policevidin написа:Колега, ето логовете които искаше:
Показвам ги така понеже незнам къде да кача фаила:
Ако е проблем ще се постарая по-късно да го кача някъде и какво се гледа в този лог:

Saturday,22,May,2010,13:47:09
028 906 021 R,,1.9l R4 EDC SG D2B,

Marker,Group A:, Not Running,,,,Group B:,'003,,,,Group C:,'011
,,,,,,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle
,TIME,,,,,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,Boost Valvle
Marker,STAMP,,,,,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,,,,,,0.01,924,252.7,468.8,69.5,0.53,924,966.0,1041.6,93.0
,,,,,,1.10,882,246.1,475.5,69.5,1.68,882,957.6,1041.6,93.0
,,,,,,2.25,987,475.5,485.5,66.8,2.81,987,1050.0,1050.0,82.8
,,,,,,3.36,1008,422.3,492.1,69.5,3.89,1029,1117.2,1058.4,76.6
,,,,,,4.40,1134,495.4,498.8,65.2,4.91,1092,1150.8,1075.2,66.4
,,,,,,5.44,1344,571.9,508.7,45.3,6.05,1659,1276.8,1142.4,41.0
,,,,,,6.65,1659,156.3,571.9,69.5,7.20,1491,1226.4,1117.2,41.4
,,,,,,7.71,1281,784.7,625.1,4.7,8.22,1470,1486.8,1218.0,39.8
,,,,,,8.72,1701,761.4,711.6,4.7,9.23,1953,1738.8,1486.8,39.8
,,,,,,9.77,2037,56.5,694.9,69.5,10.41,1680,1335.6,1268.4,52.7
,,,,,,11.01,1491,847.9,734.8,4.7,11.53,1554,1612.8,1360.8,39.8
,,,,,,12.06,1680,847.9,771.4,4.7,12.67,1785,1806.0,1579.2,39.8
,,,,,,13.26,1911,808.0,847.9,30.9,13.82,2037,1881.6,1755.6,39.8
,,,,,,14.35,2163,847.9,847.9,4.7,14.86,2289,1881.6,1948.8,43.4
,,,,,,15.41,2415,841.2,847.9,4.7,15.98,2520,1873.2,1965.6,50.8
1,,,,,,16.59,2184,106.4,648.4,69.5,17.17,1827,1520.4,1386.0,41.4
2,,,,,,17.71,1869,847.9,847.9,4.7,18.25,1932,1797.6,1780.8,39.8
,,,,,,18.86,1995,847.9,847.9,4.7,19.44,2058,1873.2,1890.0,39.8
,,,,,,20.00,2121,847.9,847.9,4.7,20.51,2184,1881.6,1957.2,43.8
,,,,,,21.04,2247,847.9,847.9,4.7,21.56,2310,1881.6,1982.4,51.2
,,,,,,22.14,2352,847.9,847.9,4.7,22.75,2415,1881.6,1990.8,61.7
,,,,,,23.32,2478,847.9,847.9,4.7,23.85,2541,1873.2,2007.6,75.4
,,,,,,24.40,2583,847.9,847.9,4.7,24.97,2625,1864.8,2032.8,89.1
,,,,,,25.56,2688,847.9,847.9,4.7,26.12,2730,1864.8,2041.2,94.1
,,,,,,26.64,2793,847.9,847.9,4.7,27.16,2835,1856.4,2058.0,94.1
,,,,,,27.76,2877,847.9,847.9,4.7,28.41,2898,1856.4,1982.4,94.1
,,,,,,28.97,2856,99.8,591.9,69.5,29.48,2940,1428.0,1310.4,78.1
,,,,,,29.99,2877,847.9,847.9,4.7,30.60,2919,1713.6,2066.4,90.6
,,,,,,31.18,2961,847.9,847.9,4.7,31.69,3003,1822.8,2074.8,94.1
,,,,,,32.22,3024,39.9,641.7,4.7,32.81,2961,1360.8,1386.0,94.1
,,,,,,33.42,2814,199.5,555.3,64.1,33.98,2646,1184.4,1243.2,94.1
,,,,,,34.51,2583,236.1,555.3,69.5,35.03,2541,1100.4,1209.6,94.1
,,,,,,35.55,2499,246.1,558.6,69.5,36.09,2478,1083.6,1201.2,94.1
,,,,,,38.83,2226,847.9,847.9,4.7,38.32,2205,1058.4,1176.0,80.1
,,,,,,40.04,2331,847.9,847.9,4.7,39.41,2289,1671.6,1898.4,68.4
,,,,,,41.16,2457,847.9,847.9,4.7,40.62,2394,1814.4,2007.6,78.5
,,,,,,42.30,2562,847.9,847.9,4.7,41.71,2520,1864.8,2024.4,91.4
3,,,,,,43.43,2667,847.9,847.9,4.7,42.87,2625,1873.2,2041.2,94.1
,,,,,,44.44,2772,847.9,847.9,4.7,43.95,2730,1881.6,2049.6,94.1
,,,,,,45.48,2856,847.9,847.9,4.7,44.97,2814,1873.2,2066.4,94.1
,,,,,,46.65,2940,847.9,847.9,4.7,46.07,2898,1873.2,2074.8,94.1
,,,,,,47.77,3003,847.9,847.9,4.7,47.19,2961,1873.2,2007.6,94.1
,,,,,,48.95,3024,847.9,847.9,4.7,48.38,3024,1873.2,2007.6,94.1
,,,,,,50.02,3087,847.9,847.9,4.7,49.50,3066,1864.8,2024.4,94.1
,,,,,,51.19,3108,847.9,847.9,4.7,50.57,3087,1864.8,2024.4,94.1
,,,,,,52.28,3150,847.9,847.9,4.7,51.75,3129,1864.8,2041.2,94.1
,,,,,,53.35,3192,847.9,847.9,4.7,52.81,3171,1873.2,2041.2,94.1
,,,,,,54.54,3234,847.9,847.9,4.7,53.96,3213,1873.2,2049.6,94.1
,,,,,,55.66,3255,847.9,847.9,4.7,55.06,3255,1873.2,2049.6,94.1
,,,,,,56.79,3297,847.9,847.9,4.7,56.23,3276,1873.2,2058.0,94.1
,,,,,,57.86,3339,847.9,847.9,4.7,57.34,3318,1873.2,2058.0,94.1
,,,,,,59.10,3297,129.7,561.9,4.7,58.47,3318,1730.4,2049.6,94.1
,,,,,,60.12,3213,226.1,528.7,4.7,59.61,3255,1335.6,1344.0,94.1
,,,,,,61.29,3129,249.4,532.0,4.7,60.69,3171,1176.0,1285.2,94.1
,,,,,,62.37,3045,256.0,528.7,4.7,61.85,3087,1142.4,1276.8,94.1
,,,,,,63.45,2982,252.7,535.3,4.7,62.89,3024,1125.6,1260.0,94.1
,,,,,,64.58,2898,252.7,535.3,55.9,64.05,2940,1117.2,1251.6,94.1
,,,,,,65.70,2835,249.4,535.3,69.5,65.13,2856,1108.8,1243.2,94.1
,,,,,,66.85,2751,249.4,542.0,69.5,66.29,2793,1100.4,1234.8,94.1
,,,,,,67.94,2688,249.4,542.0,69.5,67.41,2730,1092.0,1226.4,94.1
,,,,,,69.14,2625,246.1,548.6,69.5,68.55,2646,1092.0,1226.4,94.1
,,,,,,70.25,2541,246.1,555.3,69.5,69.72,2583,1083.6,1218.0,94.1
,,,,,,71.29,2478,246.1,555.3,69.5,70.76,2520,1075.2,1209.6,94.1

:sly Колега "Kung_Fu_Panda" това дето е в стил Матрицата по горе са ми логовете така както ми каза на 4-скорост с газ до ламарината,логовете следят 3 и 11 група разбираш ли им нещо или ти трябва фаила дето го прави ВАГ-КОМ с име 'LOG-01-xxx-003-011.csv'???


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот Trimontcium » Вто 25 май 2010 23:11


Колега отвори лога с VCScopе, да го направи на графика и ще разбеш за какво иде реч, така неможеш да проследиш нищо ;)

И в зависимост от това коео искаш да провериш си подбери групите, не избирай 15 стойности,чеще си играеш два часа да ги разкодираш, пускай макс по 4 показателя за твое улеснение.

Последна промяна от Trimontcium на Вто 25 май 2010 23:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот Trimontcium » Вто 25 май 2010 23:20


policevidin написа:
Kung_Fu_Panda написа:ако си върви прилично преди да забие направо му купивай н75 клапан

Точно така право до тези 3000 оборота (130км/ч) си набира добре но стигне ли тях умира и изкарва ето тази грешка. 00575 - Intake Manifold Pressure.


Мисля, че Int. M-fold presure e много високо и компа влиза в авариен режим, правиш лог в група 11 на 4-та от 1500 до 3500 , трябва да имаш пик в началото от 2.1, 2.2 бара и веднага да падне на 1.9, 1.8 бара през целия диапазон до 4000rpm :) ... и съответно сменяш клапана регулиращ достявяното налягане от турбото.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот policevidin » Сря 26 май 2010 14:32


По горе е лога, и точно така се получава достига 2100 налягане и изведнъж става 1350
Иначе горния лог е точно на 11-група.


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Чет 27 май 2010 10:00


ти още се чудиш от къде да си купищ клапан ли :Mr Green Fun
поздрави


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот policevidin » Чет 27 май 2010 14:22


Kung_Fu_Panda написа:ти още се чудиш от къде да си купищ клапан ли :Mr Green Fun
поздрави

Пуснах го през Ваг-скоуп излезе на графика. Сега вече си мисля че проблема е или в Н75 или Уест-гейта понеже е много ръждясъл.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизелови автомобили.

Мнениеот policevidin » Съб 29 май 2010 12:38


Такам , проблема беше засечен и временно отстранен с цел порверка.
Проблема беше в това че изискваното максимално налякане от ЕКУ-то (примерно на 4-та предавка със скорост около 120км) е около 1887mbar, а в деиствителност налягането в трабите е 2260.mbar. при което компира грнерира грешка и влиза в сервизен режим които ограничава количеството нафта на дюзите с цел намаляване на мощноста (да не гръмне нещо :lol: )
И сега за временното решение на проблема, понеже налякането е по-високо от нужното временното решението е само едно дупка с подходяш разбер някъде м/у кулера и входящият колектор, а наи-удобното място за което се сетихме с Брат ми беше датчика за температурата. Извадихме го и на негово място сложихме тапа (с дупка в средата с приблизителни размери 6мм). нялягането м/у исканото и действителното си влезе в норма и какво да видиш колата започна да върви и грешката която изкарваше преди "00575 - Intake Manifold Pressure" вече не я изкарва.
Сега трябва да сменя Н75 и ако не се оправи значи 100% е заял Уест гейта.До няколко дни ще сменя клапана и ще пиша какви са резултатите. :banana


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизел. автомобили. 1Z

Мнениеот ifidik » Съб 29 май 2010 17:02


с извинение, но това може да го направи само полицай :beat_butt2 .

сега освен турбината ,няма какво друго да счупите.това,че компа вижда нормално налягане не означава,че турбината не пренадува.ако знаеш в момента колко и е надува ще се уплашиш.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от дизел. автомобили. 1Z

Мнениеот policevidin » Съб 29 май 2010 17:49


ifidik написа:с извинение, но това може да го направи само полицай :beat_butt2 .

сега освен турбината ,няма какво друго да счупите.това,че компа вижда нормално налягане не означава,че турбината не пренадува.ако знаеш в момента колко и е надува ще се уплашиш.

:063: :063: еее с тази ли уста ядеш бе колега.
Не бре както казах само установих защо забива колата и после си я върнах в нормалкото и положение. Не съм толкова зле е да си я карам така. mhihi
БРЕ КАК СЕ ЗА ТОВА ЧЕ СЪН ПОЛИЦАЙ СЕ ЛОВИТЕ БЕ .......... :Mr Green Fun Все пак от чгодинка съм в с-мата не винаги съм работел това. :banana



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: buhata84, cecko gt и 31 госта