НОВИНИ oт cвeтa нa VW
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Вече все по често ще виждаме нови и нови шпионски снимки на Volkswagen Passat B7 . Днес пред нас са първите снимки с които разполагаме на седан версията, която трябва да бъде представена на автосалона в Париж. Колкото повече снимки излизат, толкова повече се убеждаваме, че седмото поколение на модела ще бъде по-скоро обстоен фейслифт, от колкото нов модел. Дали ще бъде така ние ще разберем в края на лятото. Но дори и да е така можем да бъдем сигурни в едно. Новото ще бъде по-хубаво от старото.http://kamuscoop.blogspot.com/
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Първи шпионски снимки на обновения Volkswagen Caddy
До броени дни трябва да видим и фейслифт версията на товаропътническата версия, която носи името Caddy. Днес бяха разпространени и първите шпионски снимки на модела, от които можем да видим, че за разлика от Touran, промените при Caddy ще бъдат предимно в предната част автомобила. Видно е, че тя ще възприеме новата дизайнерска линия на фирмените модели наложена от Валтер де Силва, но ще се различава от тази на Volkswagen Touran. Що се отнася до двигателите, най-вероятно те ще са същите които се предлагат в Touran, но все още не е потвърдено дали трансмисията - DSG, ще бъде на разположение и тук.
От: http://kamuscoop.blogspot.com/?zx=2af041ef81581c8b
До броени дни трябва да видим и фейслифт версията на товаропътническата версия, която носи името Caddy. Днес бяха разпространени и първите шпионски снимки на модела, от които можем да видим, че за разлика от Touran, промените при Caddy ще бъдат предимно в предната част автомобила. Видно е, че тя ще възприеме новата дизайнерска линия на фирмените модели наложена от Валтер де Силва, но ще се различава от тази на Volkswagen Touran. Що се отнася до двигателите, най-вероятно те ще са същите които се предлагат в Touran, но все още не е потвърдено дали трансмисията - DSG, ще бъде на разположение и тук.
От: http://kamuscoop.blogspot.com/?zx=2af041ef81581c8b
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Модерни технологии очакват новия VW Passat

Първите снимки на новия Volkswagen Passat се появиха в интернет. За съжаление прототипът е умело прикрит, което ни пречи да видим оформлението на "лицето" и задната част. Въпреки това се забелязва удълженото междуосие и по-широката следа, в сравнение със сегашния Passat. Това със сигурност ще осигури повече вътрешно пространство и допълнителен комфорт за пътуващите в достъпния германски седан.

За да ограничат до минимум логичното увеличение на теглото, инженерите от Волфсбург се очаква да използват усилена с пяна конструкция и супертънки стъкла.
Ако съдим по сериозният камуфлаж, дизайнерите на Volkswagen са преработили изцяло познатата ни визия. Новият Passat най-вероятно ще приемe актуалната дизайнерска линия на германците и ще впечатлява с по-атрактивна и динамична визия.

Топмоделът би трябвало да разполага с над 300 кс, а в гамата от задвижвания се очаква да присъства и BlueMotion хибриден вариант. Носят се слухове, че новият Volkswagen Passat ще се предлага с безвъздушни гуми, както и с нова технология за почистване на предното стъкло без чистачки.

Първите снимки на новия Volkswagen Passat се появиха в интернет. За съжаление прототипът е умело прикрит, което ни пречи да видим оформлението на "лицето" и задната част. Въпреки това се забелязва удълженото междуосие и по-широката следа, в сравнение със сегашния Passat. Това със сигурност ще осигури повече вътрешно пространство и допълнителен комфорт за пътуващите в достъпния германски седан.

За да ограничат до минимум логичното увеличение на теглото, инженерите от Волфсбург се очаква да използват усилена с пяна конструкция и супертънки стъкла.
Ако съдим по сериозният камуфлаж, дизайнерите на Volkswagen са преработили изцяло познатата ни визия. Новият Passat най-вероятно ще приемe актуалната дизайнерска линия на германците и ще впечатлява с по-атрактивна и динамична визия.

Топмоделът би трябвало да разполага с над 300 кс, а в гамата от задвижвания се очаква да присъства и BlueMotion хибриден вариант. Носят се слухове, че новият Volkswagen Passat ще се предлага с безвъздушни гуми, както и с нова технология за почистване на предното стъкло без чистачки.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Новини от Wörthersee
Източник http://www.vwvortex.com
Пролет е и феновете на Volkswagen имат: Wörthersee. А за Volkswagen това означава, че трябва да подготви концепти. Тази година VW базират своите концепти на основата на MKVI Golf GTI и са подготвили не една, а две коли! Тази година това са: Golf GTI adidas и Golf GTI Excessive.
На базата на този модел.


Golf GTI Excessive - купето е с пиано-черни лайстни по праговете и веждите, дифузьори и всичко това с цел да се подчертае агресивния дизайн.






Golf GTI adidas е партньорство между две икони на немските брандове, с adidas табелка на страничната колонка и брандиран интериор.
Новият Golf GTI adidas ще се предлага в широка гама от възможни конфигурации на екстрите по интериор и екстериор и това ще зависи само от бъдещия собственик. В серийното нива на оборудване ще се включат изцяло новите 18 инчови джанти “Serron”, разработените за модела спортни седалки. Също както в Golf R ще има bi-xenon , както и LED стопове като стандартно оборудване.


Източник http://www.vwvortex.com
Пролет е и феновете на Volkswagen имат: Wörthersee. А за Volkswagen това означава, че трябва да подготви концепти. Тази година VW базират своите концепти на основата на MKVI Golf GTI и са подготвили не една, а две коли! Тази година това са: Golf GTI adidas и Golf GTI Excessive.
На базата на този модел.


Golf GTI Excessive - купето е с пиано-черни лайстни по праговете и веждите, дифузьори и всичко това с цел да се подчертае агресивния дизайн.






Golf GTI adidas е партньорство между две икони на немските брандове, с adidas табелка на страничната колонка и брандиран интериор.
Новият Golf GTI adidas ще се предлага в широка гама от възможни конфигурации на екстрите по интериор и екстериор и това ще зависи само от бъдещия собственик. В серийното нива на оборудване ще се включат изцяло новите 18 инчови джанти “Serron”, разработените за модела спортни седалки. Също както в Golf R ще има bi-xenon , както и LED стопове като стандартно оборудване.


- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Първи сведения за Golf VII


Почитателите на една от най-популярните коли в Европа ще трябва да изчакат до 2012 година, за когато е предвидена премиерата на новото, седмо поколение на Volkswagen Golf. Мнозина специалисти твърдяха, че шестата генерация на модела не е нищо друго освен дълбока модернизация на Golf V. Всъщност се оказа, че новата предна част на "шестицата" стана емблема на всички следващи модели на компанията.
Седмото поколение обещава да бъде доста различно, макар според песимиститите да представлява модернизирано и уголемено Polo. Според други обаче седмият Golf разполага с далеч по-меки и стилни линии и има всички шансове отново да се превърне в бестселър. От друга страна радикалната промяна може да не се понрави на заклетите фенове на модела. Според мнозина експерти такава радикалана промяна не е нужна, но явно не така смятат от Волсбург.
Интересното е, че въпреки световните тенденции, новата генерация няма да е по-голяма от старата. От VW твърдят, че повечето промени ще са под капака на автомобила. Там се очаква да видим още по-ефикасни турбомотори, подчинени на модата за намаляване на ходовите обеми и увеличаване на мощността. Един от хитовете ще е икономичният 1.2 TSI с мощност 103 к.с., добре познат от новото Polo. По-късно ще се появят и трицилиндрови бензинови и дизелови мотори. Нафтовите агрегати BlueMotion ще отделят емисии на СО2 под 100 грама на километър Очаква се и премиера на хибриден вариант и такъв с електрозадвижване.
По предварителни данни хибридът ще бъде оборудван с 1.5-литров дизел, който ще работи заедно с няколко електромотора. От Волсбург имат намерение тази модификация да стане най-екологично чистата в своя клас. Само на ток хибридната "седмица" ще може да изминава 50 километра с максимална скорост от 50 км/ч, което според немските инженери е напълно достатъчно за един ден в града.
Още нещо, скрито от погледите, е новата олекотена платформа на колата, която ще бъде използвана и при следващия модел на Passat.



Почитателите на една от най-популярните коли в Европа ще трябва да изчакат до 2012 година, за когато е предвидена премиерата на новото, седмо поколение на Volkswagen Golf. Мнозина специалисти твърдяха, че шестата генерация на модела не е нищо друго освен дълбока модернизация на Golf V. Всъщност се оказа, че новата предна част на "шестицата" стана емблема на всички следващи модели на компанията.
Седмото поколение обещава да бъде доста различно, макар според песимиститите да представлява модернизирано и уголемено Polo. Според други обаче седмият Golf разполага с далеч по-меки и стилни линии и има всички шансове отново да се превърне в бестселър. От друга страна радикалната промяна може да не се понрави на заклетите фенове на модела. Според мнозина експерти такава радикалана промяна не е нужна, но явно не така смятат от Волсбург.
Интересното е, че въпреки световните тенденции, новата генерация няма да е по-голяма от старата. От VW твърдят, че повечето промени ще са под капака на автомобила. Там се очаква да видим още по-ефикасни турбомотори, подчинени на модата за намаляване на ходовите обеми и увеличаване на мощността. Един от хитовете ще е икономичният 1.2 TSI с мощност 103 к.с., добре познат от новото Polo. По-късно ще се появят и трицилиндрови бензинови и дизелови мотори. Нафтовите агрегати BlueMotion ще отделят емисии на СО2 под 100 грама на километър Очаква се и премиера на хибриден вариант и такъв с електрозадвижване.
По предварителни данни хибридът ще бъде оборудван с 1.5-литров дизел, който ще работи заедно с няколко електромотора. От Волсбург имат намерение тази модификация да стане най-екологично чистата в своя клас. Само на ток хибридната "седмица" ще може да изминава 50 километра с максимална скорост от 50 км/ч, което според немските инженери е напълно достатъчно за един ден в града.
Още нещо, скрито от погледите, е новата олекотена платформа на колата, която ще бъде използвана и при следващия модел на Passat.


- Angel Stavrev
- Мнения: 1830
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
- Автомобил: VW Polo 86c 2f
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Хасково
Един нов погледн на нещата Beetle
Независимият дизайнер Дейвид Кордосо разкри своята визия за наследника на второто поколение на VW Beetle, което би трябвало скоро да се появи на бял свят.
И макар и идеята му да притежава някои доста фантастични елементи, то като цяло има и доста реалистични елементи.
По принцип основните подобрения по изцяло новия Beetle ще се изразяват в различен дизайн, доста стилистични промени, по-ефективни двигатели, както и по-остро поведение. Очаква се дебютът на колата да бъде по време на автомобилното изложение в Лос Анжелис в края на тази година.
Изпълнителният директор на VW Мартин Винтеркорн потвърди, че в момента се разработва наследник. Той вероятно отново ще се произвежда в Мексико, въпреки че не е изключена възможността и за други места. От AutoTelegraaf съобщават, че компанията обмисля възможността за няколко варианта за бъдещия Beetle – сред възможностите са нов Spider, който ще бъде допълнение към стандартния кабриолет.
Неотдавна VW разкриха един концептуален модел Ragster, който даде добра представа какво може да се очаква от бъдещия Beetle.
С доста по-модерен дизайн и още по-ефективни системи за задвижване, Ragster може да се превърне в основа на наистина спортен мъник. Освен това бъдещата „костенурка” (както е наричана май само в България) вероятно ще получи доста по-добър интериор с още по-качествени материали. Почти сигурно и багажникът на колата ще нарасне. Първоначално ще се появи вариант с твърд покрив, но година по-късно би трябвало да се появи и открит вариант с мек сгъваем покрив.
Окачването и шасито ще бъдат оптимизирани, като колата ще получи по-широка следа и по-дълга междуколесна база, предлагайки значително повече стабилност при високи скорости. Двигателите вероятно ще включват настоящия 2.5-литров петцилиндров двигател, както и нов 2-литров турбодизел. Очаква се и евентуална хибридна версия, задвижвана от 1.4-литров бензинов двигател, комбиниран с електрически мотор с мощност от 27 к.с. Трансмисиите ще бъдат пет- и шестстепенни ръчн, както и новата DSG скоростна кутия нa VW с двоен съединител.
Същевременно се говори и за евентуален офроуд модел Cross, подобен на прототипа Dune Beetle от 2000 година. Шансовете за това обаче реално са малки. За инженерната работа по модела ще отговарят от Германия, но за дизайнерската част – от Калифорния.
Източник: actualno.com
И макар и идеята му да притежава някои доста фантастични елементи, то като цяло има и доста реалистични елементи.
По принцип основните подобрения по изцяло новия Beetle ще се изразяват в различен дизайн, доста стилистични промени, по-ефективни двигатели, както и по-остро поведение. Очаква се дебютът на колата да бъде по време на автомобилното изложение в Лос Анжелис в края на тази година.
Изпълнителният директор на VW Мартин Винтеркорн потвърди, че в момента се разработва наследник. Той вероятно отново ще се произвежда в Мексико, въпреки че не е изключена възможността и за други места. От AutoTelegraaf съобщават, че компанията обмисля възможността за няколко варианта за бъдещия Beetle – сред възможностите са нов Spider, който ще бъде допълнение към стандартния кабриолет.
Неотдавна VW разкриха един концептуален модел Ragster, който даде добра представа какво може да се очаква от бъдещия Beetle.
С доста по-модерен дизайн и още по-ефективни системи за задвижване, Ragster може да се превърне в основа на наистина спортен мъник. Освен това бъдещата „костенурка” (както е наричана май само в България) вероятно ще получи доста по-добър интериор с още по-качествени материали. Почти сигурно и багажникът на колата ще нарасне. Първоначално ще се появи вариант с твърд покрив, но година по-късно би трябвало да се появи и открит вариант с мек сгъваем покрив.
Окачването и шасито ще бъдат оптимизирани, като колата ще получи по-широка следа и по-дълга междуколесна база, предлагайки значително повече стабилност при високи скорости. Двигателите вероятно ще включват настоящия 2.5-литров петцилиндров двигател, както и нов 2-литров турбодизел. Очаква се и евентуална хибридна версия, задвижвана от 1.4-литров бензинов двигател, комбиниран с електрически мотор с мощност от 27 к.с. Трансмисиите ще бъдат пет- и шестстепенни ръчн, както и новата DSG скоростна кутия нa VW с двоен съединител.
Същевременно се говори и за евентуален офроуд модел Cross, подобен на прототипа Dune Beetle от 2000 година. Шансовете за това обаче реално са малки. За инженерната работа по модела ще отговарят от Германия, но за дизайнерската част – от Калифорния.
Източник: actualno.com
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen ще възроди Golf кабрио?

По последна информация Volkswagen разработва открита версия на Golf, която ще дебютира през 2010 година. Предишното поколение на немския хечбек не се предлагаше като кабриолет, но хората от Волфсбург явно са размислили и смятат да запълнят „дупката" в гамата и да се харесат на феновете, припомняйки им старите времена на класическия Golf I кабрио.
За пръв път в историята на кабриолетите Golf, новият модел няма да разполага със средни колонки, които до момента се използваха от инженерите за заздравяване на конструкцията. Гамата от двигатели няма да се различава от тази на хечбека и ще включва четири бензинови агрегата с мощност от 80 до 160 кс и два дизела, развиващи 110 и 140 кс.
На снимката: компютърна графика на Golf VI кабрио

По последна информация Volkswagen разработва открита версия на Golf, която ще дебютира през 2010 година. Предишното поколение на немския хечбек не се предлагаше като кабриолет, но хората от Волфсбург явно са размислили и смятат да запълнят „дупката" в гамата и да се харесат на феновете, припомняйки им старите времена на класическия Golf I кабрио.
За пръв път в историята на кабриолетите Golf, новият модел няма да разполага със средни колонки, които до момента се използваха от инженерите за заздравяване на конструкцията. Гамата от двигатели няма да се различава от тази на хечбека и ще включва четири бензинови агрегата с мощност от 80 до 160 кс и два дизела, развиващи 110 и 140 кс.
На снимката: компютърна графика на Golf VI кабрио
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Из една статия........
Неотдавна се заговори как Ford са производител №1 в Европа, като за това доста е помогнал компактният им Fiesta. И точно когато изглеждаше, че нещата ще останат така, се оказа, че всъщност има известни промени, тъй като в картинката не са влизали от Volkswagen . . .
Така в крайна сметка новият Golf VI е помогнал на VW да се върне начело на таблиците с продажби в Европа. След като до миналия месец изоставаха от Ford с 1 298 продажби, то Volkswagen отново се оказаха най-успешната автомобилна марка в Европейския Съюз, след като са продали 138 304 коли. За сравнение Ford са продали едва 87 721 автомобила. В интерес на истината от американския концерн са били изпреварени също така от Renault и Peugeot, които съответно са постигнали продажби от 99 642 и 88 721 бройки.
И докато преди имаше схеми, които помагаха за продажбите на Fiesta и Ка, то изглежда те вече са преустановени или не са толкова ефективни на ключовите пазари. Оттам и са паднали продажбите на Ford. От друга страна, по-големият Golf още преди не се беше облагодетелствал толкова от тези схеми.
През март Великобритания например, където е и най-големият пазар на Ford в Европа, дори се превърна в най-големия автомобилен пазар в региона. През април обаче Германия отново си върна лидерството, като там са били продадени 259 414 нови автомобила. Франция е втора със 190 917 продажби, а Италия трета със 159 971. Великобритания е едва на четвърто място със своите 148 793 продажби на нови коли.
Продажбите на Golf, който отново е бестселърът на Европа, са възлезли на 186 202 бройки през първите четири месеца на годината, докато Ford Fiesta се е продал в 173 096 бройки. И ако Golf остане на това силно равнище до края на годината, то моделът ще се превърне в най-популярният модел в Европа за 2000, 2001, 2004, 2008, 2009 и 2010 година.
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Новият Volkswagen Passat ще дебютира в Париж

Volkswagen ще представи новия Passat по време на автомобилното изложение в Париж през есента. Обновеният германски седан ще разполага с нов дизайн и стилизиран интериор, които са дело на екипа на главния дизайнер Валтер де Силва. Той заяви пред медиите: "Често ни обвиняват за еднотипния дизайн на нашите модели. Истината е, че ние се стремим да въведем общ дизайнерски език на новата гама автомобили Volkswagen. Едва след като клиентите възприемат новото ни лице, ще започнем да индивидуализираме всеки модел, много внимателно".
В предната си част новият Passat ще се отличава от миналия модел по по-големите отвори за охлаждане, ръбатата радиаторна решетка, новите фарове, по-елегантните странични огледала и мускулест капак. Нова за модела ще бъде и задницата, където се очакват LED стопове. Традиционно под капака ще намерят място разнообразни двигатели с мощност от 105 до 300 кс при 3.6-литровия V6.

Volkswagen ще представи новия Passat по време на автомобилното изложение в Париж през есента. Обновеният германски седан ще разполага с нов дизайн и стилизиран интериор, които са дело на екипа на главния дизайнер Валтер де Силва. Той заяви пред медиите: "Често ни обвиняват за еднотипния дизайн на нашите модели. Истината е, че ние се стремим да въведем общ дизайнерски език на новата гама автомобили Volkswagen. Едва след като клиентите възприемат новото ни лице, ще започнем да индивидуализираме всеки модел, много внимателно".
В предната си част новият Passat ще се отличава от миналия модел по по-големите отвори за охлаждане, ръбатата радиаторна решетка, новите фарове, по-елегантните странични огледала и мускулест капак. Нова за модела ще бъде и задницата, където се очакват LED стопове. Традиционно под капака ще намерят място разнообразни двигатели с мощност от 105 до 300 кс при 3.6-литровия V6.
- Syncro
- Мнения: 1241
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
- Автомобил: Passat 1.8T
- Двигател: ANB 1999
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
На 26-ти Май 1938 г. — В град Волфсбург (Германия) Адолф Хитлер поставя първия камък на завода на Фолксваген.
- Мартин
- Мнения: 1561
- Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Ето малко снимки на Пасат 2012
http://www.bild.de/BILD/auto/2010/05/vw ... N=98362761
http://www.bild.de/BILD/auto/2010/05/vw ... N=98362761
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen ще купи Italdesign-Giugiaro
Volkswagen си е поставил за цел да стане най-големият производител на автомобили в света до 2018 и да продава по над 10 милиона коли годишно
:link
Volkswagen си е поставил за цел да стане най-големият производител на автомобили в света до 2018 и да продава по над 10 милиона коли годишно
:link
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Разкриха новото поколение Volkswagen Polo - Classic
http://kamuscoop.blogspot.com/

- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
VW Polo Седан за Русия
Днес в Москва Volkswagen представи модела Polo Sedan, разработен специално за руския пазар.
.jpg)
Цената на компактния седан в базова комплектовка Trendline започва от 399 000 рубли (около 20 500 лева). Версия Comfortline (с по-богато оборудване, вкл ABS, седалки с подгряване, 15 цолови джанти и др, има цена от 468 000 рубли (около 24 000 лева).
.jpg)
В най-богато обзаведената версия Highline има и климатик, централно заключване, аудиосистема с MP3 плейър, фарове за мъгла и др., като струва 534 000 рубли (около 27 400). В сравнение с хечбека Polo, на чиято платформа се прави, Polo Sedan има удължена колесна база, по-голяма следа и повишен с 15 мм пътен просвет (до 170 мм).
.jpg)
Така седанът на Polo има дължина от 4384 мм, широчина 1700 мм, височина 1463 мм и разстояние между осите 2552 мм. Обемът на багажника е 460 литра.
.jpg)
Колата е създадена в съответствие с руските климатични и пътни условия, които са били анализирани от VW от няколко години. Volkswagen Polo Sedan ще се предлага с бензинов двигател с обем 1.6 литра и мощност 105 к.с.

Той ще се комбинира с механична скоростна кутия с пет степени или с автоматична трансмисия с шест степени Tiptronic. С механичната трансмисия автомобилът ускорява от място до 100 км/час за 10.5 секунди, а с автомата за 12.1 секунди.
Производството на този модел ще бъде в завода на VW в руския град Калуга.
Източник : www.automedia.bg
.jpg)
Цената на компактния седан в базова комплектовка Trendline започва от 399 000 рубли (около 20 500 лева). Версия Comfortline (с по-богато оборудване, вкл ABS, седалки с подгряване, 15 цолови джанти и др, има цена от 468 000 рубли (около 24 000 лева).
.jpg)
В най-богато обзаведената версия Highline има и климатик, централно заключване, аудиосистема с MP3 плейър, фарове за мъгла и др., като струва 534 000 рубли (около 27 400). В сравнение с хечбека Polo, на чиято платформа се прави, Polo Sedan има удължена колесна база, по-голяма следа и повишен с 15 мм пътен просвет (до 170 мм).
.jpg)
Така седанът на Polo има дължина от 4384 мм, широчина 1700 мм, височина 1463 мм и разстояние между осите 2552 мм. Обемът на багажника е 460 литра.
.jpg)
Колата е създадена в съответствие с руските климатични и пътни условия, които са били анализирани от VW от няколко години. Volkswagen Polo Sedan ще се предлага с бензинов двигател с обем 1.6 литра и мощност 105 к.с.

Той ще се комбинира с механична скоростна кутия с пет степени или с автоматична трансмисия с шест степени Tiptronic. С механичната трансмисия автомобилът ускорява от място до 100 км/час за 10.5 секунди, а с автомата за 12.1 секунди.
Производството на този модел ще бъде в завода на VW в руския град Калуга.
Източник : www.automedia.bg
Последна промяна от eras3r на Чет 10 юни 2010 10:45, променено общо 1 път.
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: VW Polo Седан за Русия
viewtopic.php?f=1&t=49822&start=405
Нещо не разбрах какво толкова му е специализираното за Русия...
На тия там им трябват лични МТЛБ-ета...
Нещо не разбрах какво толкова му е специализираното за Русия...

На тия там им трябват лични МТЛБ-ета...

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта