hitman0013 написа:какво ще рече от 1.8 нагоре ги правили по-здрави.От титан ли ги правят или от някой друг скъп благороден метал.Хубаво е човек да изразява мнение ама нека бъде подкрепено с доказателства и факти.
Кое е по-мощно Г3 1.8 Абс, или 1.6 101кс 8в като се съобразяваме и с теглата на автомобилите???Любопитно ми е просто.
Тва 1,8 АБС е всичко на всичко е 90 коня но купето на тройката е по-леко. Така че нещата са малко спорни.
Относно темата. Наскоро един познат продаде една четворка 1,4 двигател. Ами харчеше около 800 грама масло на 1000 км след смяната на гумичките. Друг познат, пак с тоя вид двигател долива по около 500 гр/1000км. Което пак не е решение.
От друга страна аз като собственик на 1,6 би трябвало да го похваля, ама ще се позамисля. Като гледам как е направен двигателя, обикновенна газова уредба си е таралеж в гащите. Нестабилни обороти - до сега не съм човек с такава кола дето да не се е оплакал от това. Чупели скоростни кутий.
То реално ако се замислиш, всичко се оправя, но е въпрос на кинти. Кола от каране не се плаши, плаши се от лоша подръжка. Гледай внимателно какво избираш, да не се чудиш после какво да го правиш. Успех
