

kr1s0 написа:Колегата е писал без преправяне , иначе може и от пасат Б5 да си сложи само трябва преправяне![]()
kr1s0 написа:Колегата е писал без преправяне , иначе може и от пасат Б5 да си сложи само трябва преправяне![]()
kokobraiz написа:kr1s0 написа:Колегата е писал без преправяне , иначе може и от пасат Б5 да си сложи само трябва преправяне![]()
Е тогава няма как да стане!!! Все пак единичката е доста по - тясна от останалите по - нови модели.
wmalevski написа:kokobraiz написа:kr1s0 написа:Колегата е писал без преправяне , иначе може и от пасат Б5 да си сложи само трябва преправяне![]()
Е тогава няма как да стане!!! Все пак единичката е доста по - тясна от останалите по - нови модели.
Става колега, има рязане, но не е отстрани (като широчина пасва), режат се няколко милиметра от таблото на 2-ката за да легне добре и се пробиват 2 дупки от към коша за да се захване 2-ковото табло.
Jijo_M написа:И мойта единичка е с табло на двойка, така я купих само е изрязана жабката отзад, захващането е само от страни не са правени дупки на борда.Но според мен ще имаш проблем с парното,защото на единичката е с кранче, а на двойката е с кутия в която е поместено радиаторчето.При мен тази кутия не е монтирана и не мога да настройвам струята на въздуха в желаната посока.Ако беше близо до Бургас бих ти предложил моята за донор на символична цена /преди около година спрях да я карам/ , но си доста далеч.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта