Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
capri_80
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 10:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven/Sofia

Re: Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Мнениеот capri_80 » Сря 12 май 2010 16:23


chefito написа:
Vento написа:Разбира се, че нищо няма да се промени. Все едно да ти ампутират един пръст на ръката - имаш още 9, няма да го усетиш (почти) :wink:
Хората допълнително си слагат, вие махате и побългарявате... после ревете, че колите се трошат!
Просто това е един възел, на който след 10г. експлостация трябва да се обръща внимание и да се ревизира като се наложи.


Венто, какво да му ревизирам....голф 4 карам...AHW....и как да разбера дали е прецакан...


Като ти изчезне половин литър масло за 200 км и антифриза стане на боза, значи е прецакан!




Потребителски аватар
capri_80
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 10:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven/Sofia

Re: Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Мнениеот capri_80 » Сря 12 май 2010 16:27


Illko написа:И аз да се намеся в темата с един въпрос.Как се промива охладителната система след подобен проблем? Има ли по тариактски начин (добавка) или наливаш-караш-източваш и така докато се избистри?



Има и препарат на "Wurth", но само с него няма да се отмие и ще покарам лятото на вода/добре че е лято!/ :D


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Мнениеот Vento » Сря 12 май 2010 16:32


Не правете грешката да карате с вода... че аз я направих и после смених един куп неща - помпа, датчици, гарнитурки и о-пръстени...

Ревизия на охладителя се прави като редовно си проверявате да няма антифриз в маслото и обратното и при минимални съмнения се отваря, ако е пробил - сменя се с друг охладител!


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Мнениеот chefito » Сря 12 май 2010 21:44


capri_80 написа:
chefito написа:
Vento написа:Разбира се, че нищо няма да се промени. Все едно да ти ампутират един пръст на ръката - имаш още 9, няма да го усетиш (почти) :wink:
Хората допълнително си слагат, вие махате и побългарявате... после ревете, че колите се трошат!
Просто това е един възел, на който след 10г. експлостация трябва да се обръща внимание и да се ревизира като се наложи.


Венто, какво да му ревизирам....голф 4 карам...AHW....и как да разбера дали е прецакан...


Като ти изчезне половин литър масло за 200 км и антифриза стане на боза, значи е прецакан!


Не са мръднали нито маслото, нито антифриза.....просто антифриза заприлича на боза... :012:


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Мнениеот Zlobomir » Сря 12 май 2010 21:45


Vento написа:Разбира се, че нищо няма да се промени. Все едно да ти ампутират един пръст на ръката - имаш още 9, няма да го усетиш (почти) :wink:
Хората допълнително си слагат, вие махате и побългарявате... после ревете, че колите се трошат!
Просто това е един възел, на който след 10г. експлостация трябва да се обръща внимание и да се ревизира като се наложи.

Просто питам по аналогия с Москвич, който е все пак краден БМВ, 408 е с маслен охладител, а 412 без. И 412 никак не страда.


Потребителски аватар
capri_80
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 10:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven/Sofia

Re: Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Мнениеот capri_80 » Пет 14 май 2010 13:08


chefito написа:
capri_80 написа:
chefito написа:
Vento написа:Разбира се, че нищо няма да се промени. Все едно да ти ампутират един пръст на ръката - имаш още 9, няма да го усетиш (почти) :wink:
Хората допълнително си слагат, вие махате и побългарявате... после ревете, че колите се трошат!
Просто това е един възел, на който след 10г. експлостация трябва да се обръща внимание и да се ревизира като се наложи.


Венто, какво да му ревизирам....голф 4 карам...AHW....и как да разбера дали е прецакан...


Като ти изчезне половин литър масло за 200 км и антифриза стане на боза, значи е прецакан!


Не са мръднали нито маслото, нито антифриза.....просто антифриза заприлича на боза... :012:


Ами сигурно е време да си смениш антифриза! :012:


Потребителски аватар
qNkOo
Мнения: 257
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич/Пловдив/...

Re: Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Мнениеот qNkOo » Пет 14 май 2010 13:14


*&$#@! И на мен ми се случи същото! На ауто+ дали ще го има тоя топлообменник?
Не че няма да отида, но и тук да питам за всеки случай. :deal


Потребителски аватар
capri_80
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 10:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven/Sofia

Re: Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Мнениеот capri_80 » Пет 14 май 2010 13:32


qNkOo написа:*&$#@! И на мен ми се случи същото! На ауто+ дали ще го има тоя топлообменник?
Не че няма да отида, но и тук да питам за всеки случай. :deal



Май са доста скъпички/над 100 лв/, но провери и пиши после колко струва!


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Мнениеот fill » Пет 14 май 2010 13:43


Ако се сваля топлообменника добре е да се смени и гуменото уплътнение върху топлобменника. Аз го купих ново от юнитрейд около 7 лв, преди монтирането на топлообменника. Старото уплътнение беше почнала да се пука.


Потребителски аватар
capri_80
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 10:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven/Sofia

Re: Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Мнениеот capri_80 » Пет 14 май 2010 14:08


fill написа:Ако се сваля топлообменника добре е да се смени и гуменото уплътнение върху топлобменника. Аз го купих ново от юнитрейд около 7 лв, преди монтирането на топлообменника. Старото уплътнение беше почнала да се пука.


А топлообменника колко струваше?


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Мнениеот fill » Пет 14 май 2010 18:56


Купих го втора употреба. Не помня точно, ама си мисля че беше 15 лева.


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Мнениеот vinixxx » Пет 14 май 2010 19:41


На мен нов топлобменник плюс труд 170,много ли е??


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Мнениеот fill » Съб 15 май 2010 8:24


vinixxx написа:На мен нов топлобменник плюс труд 170,много ли е??

Незнам цената на нов топлообменник. Парите за работата според мен са максимум 20-30 лева. За смяната е необходимо да се развие една гайка и да се освободът маркучите на антифриза.


puncheon
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 18 мар 2013 15:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Масло отива в антифриза/става на боза/-Голф 3 ГТИ !!!

Мнениеот puncheon » Пон 18 мар 2013 15:51


Здравейте ,
имам същия проблем с масло във водата но вода в маслото мисля, че няма. Проверих за въпросния топлообменник и при мен го няма. Направих около 6 или 7 промивки на загрята вода в казанчето като го източих цялото (нали уж маслото се качва най-горе тъй като е по-леко от водата). След около 30 км маслото в казанчето за водата е значително по-малко но не мога да кажа, че го няма. Казаха ми да шунтирам топлообменника който е на скоростното масло и да покарам 50-100 км (но не повече) така .. за да разберем дали не връща от него масло във водата (шунтирах но все още не съм карал достатъчно за да разбера дали мога да изключа и този вариант). Искам да Ви попитам ако и след шунтирането имам масло и след още няколкото промивки които смятам да направя може ли със сигурност да се заключи, че е за гарнитура и трябва да отварям двигателя ? Ако имате още идеи и опит моля споделете. Благодаря предварително!

Golf III 94г 1.8i, скоростна кутия - автоматична. :th_up



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта