
Минимално напреженова защита за акумулатор.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: Минимално напреженова защита за акумулатор.
дам....не се сетих че може и да няма изходи.извинявам се 

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Минимално напреженова защита за акумулатор.
Друг вариант е да се опита с Реле за време(напр. 30 мин)! 

- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Минимално напреженова защита за акумулатор.
Колега веднага ти казвам от къде да вземеш сигнал за remote. Като погледнеш буксата която влиза в CD-то, отзад от към кабелите, като започнеш от дясно на ляво, поредността на кабелите е следната: черна, червена, синя, ПРАЗНО. Точно празното място ти трябва, там по някакъв начин ще закрепиш едно кабелче и към remote-а на усилвателя. На по-високия клас на Сони там си има един син кабел.
Успех
Успех

Re: Минимално напреженова защита за акумулатор.
Можеш и към ключа за палене щом пахнеш ключа да ти дава +12в а като го извадиш прекъсва.На някои коли така е фабрично сварзано сидито или кастефоня
няма значение важното е да ти дава +12волта

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Минимално напреженова защита за акумулатор.
Така дори и да има,може и да не иска да пусне усилвателя,тествано е от мен,на един приятел така го вързах,но сонито не иска да включи усилвателя,с пробна лампа тествах,и се разбра че има +12 след пускане на сонито,можеби от сони са направели това само за тяхните усилватели,мислех да правя верига чрез реле използвайки този кабел,засега,за 1во време е с бутон,копче.А усилвателя е Blaupunkt
Re: Минимално напреженова защита за акумулатор.
Включването на алармата изключва мощните консуматори.
Или едно плюшено мече дето вика "Ай лов Ю". Разпорва се, взема се контакта и се мушка под тапицерията на шофьорската седалка. Натам ясно.

Или едно плюшено мече дето вика "Ай лов Ю". Разпорва се, взема се контакта и се мушка под тапицерията на шофьорската седалка. Натам ясно.

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Минимално напреженова защита за акумулатор.
Zlobomir написа:Включването на алармата изключва мощните консуматори.![]()
Или едно плюшено мече дето вика "Ай лов Ю". Разпорва се, взема се контакта и се мушка под тапицерията на шофьорската седалка. Натам ясно.
Аз нещо не схващам идеята.Какво ще търси под седалката и кое да се мушне по седалката?Другото което е,нямали да създава дискомфорт на задните части,да убива тази част



Имаше едно решение,някаква система,гледах по дискавари,слагахая на един джип,тя беше комбинирана,освен това по горното и зареждаше и втори акумулатор,не запомних името,пък и това предаване беше преди 1година

Re: Минимално напреженова защита за акумулатор.
Сядаш на седалката, контактът се затваря и захранва усилвателя. А за да ти вика "Спри бе простак", търси Владко да препрограмира чипа на мечето. От мече наистина може да убива леко, но има и по-нежни и скъпи контакти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта