Накратко- вентилатора не издаваше никакви признаци на живот, с което сам си го търсеше
Започнах с проверка на бушон- беше здрав. Замерване на напрежение- всичко работеше от ключа (врътката- 0-4) до самия вентилатор.
И се започна:
Сваляне на жабката (захваната с пет винта за таблото).Необходима е отвертка тип "звезда".
Ей го, скрит в снопове кабеляци.
Вентилатора се държи на 5(или 6 вече забравих колко бяха) винта....пак играе "звездата".
Аз успях да го сваля, след като освободих таблото отдясно (държи се на болт -1 бр.).
С леко издърпване на таблото в посока пасжерската седалка и "вентила" падна в краката ми ( естествено внимавах със споменатите вече кабеляци).
Ето го мръсника
А така изглежда като не си е на мястото
След като го демонтирах му пуснах малко ток директно от акумулатора- ни вопъл, ни нищо
Занесох го на майстор ( казаха ми преди това, че майстора е много добър), който направи подобно упражнение и пущината се развъртя като побесняла.
Аз доволен
Отново свалям и махам ел. мотора от пластмасовия кожух (захванат е с 3 гумени тампона, симетрично разположени), развъртане на ръка и маалко масълце в основата на роторната ос.
Проба отново - пее
Да чукна на дърво още работи. Не разбрах какво му беше- дали четки или нещо клеясало- не знам
Надявам се упражнението да е от полза за някого
Лека!

