комутатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
muropulec
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

комутатор

Мнениеот muropulec » Съб 27 май 2006 19:45


пичове помагаите колата е GOLF 3 GTI 2E 115кс 94г, за втори път вече ми гори комутатора за една година напрао изперквам вече :evil: Някои може ли да каже на какво се далжи тва къв зор ще вижда че да здава багажа или са толкова качестввени пак са по 90лв Даите някакъв акъл де да търся проблемацията. Мерси предварително за саветите :)




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 27 май 2006 19:49


ьм-виж компетентен елтехник.И си купи 2-ра употребе-хем по евтин хем 100% оригинален.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 27 май 2006 20:33


Проверка на;
1. Палец / износване ,пробив,нагар
2.Д.капачка проверка за пробив, пукнатина, оглед на контактните пъпки вътре в капачката. Ако има дълбоки 1мм бразди е за смяна -увеличава се междината м/у палец и контакт на капачката и пращи комутаторът.
3.Оглед и проверка на кабели от капачка към свещи / прекъснат или такъв с наченки на прекъсване вследствие на пробив закъсване и т.н.
4 Нови свещи - смяна регулярна след не повече от 30 000км.
5.свали капачката и палеца и ги наложи -виж какво е разстоянието - имал съм случай с Понтиак Фиеро/ еба си глупавата кола 2 места 6 цилиндрова а пък с 4 скорости ,багажник =1 куфар/ нов палец капачка свещи и комутаторите пращят един след друг.
Да обаче са му продали на човека " оригинален" палец от Омега / уж същият на външен вид/ ама растоянието м/ палеца и пъпките на д. капачка беше много малко има няма 8 мм .


muropulec
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот muropulec » Съб 27 май 2006 23:33


ами уш сичко е сменено палец,д.капачка,кабели,свешти сичко ново от ауто+ :shock ама пак ше проверявам щот тва не е нормално на година по 2 комутатора. вече зех да се самнявам в компа да не праи някви чалами напрао нем мисал вече от кво може да става тва


Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот alex_7656 » Нед 28 май 2006 21:40


и на мен днес май ми изгоря,и незнам как да я провяря дали не е и импулсен датчик ама какво да се прави коли......


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 29 май 2006 8:08


Aко е датчик няма да пали колата, но комутаторът ще си е здрав.
Много пращят комутаторите и като "майсторите" ги пробват за искра без товар свещ.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 90 госта