НИТРОМЕТАН ЗА УВЕЛИЧАВАНЕ НА МОЩНОСТТА С 20%

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: НИТРОМЕТАН

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 16 май 2006 13:47


FreAk написа:добре как става това при условие че като сипеш нитрометан, който е богат на кислород, на горивната смес и трябва повече бензин ,за да компенсира кислорода??? А повече бензин може да дойде ако дебитомера отчете повече възддух, а тои си е един и същ. Така че като цяло горивната смес обеднява от към бензин.
Нитрометана е за коли с принудително пълнене (турбо), там си има ефект, но при сток атмосферки ще почне да чука аванса яко

Мдаа ,странно че е вървяла повече :?




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 16 май 2006 20:48


Аз си го обяснавам така - допълнителният кислород от нитрометана подобрява изгарянето - следователно повече мощност. При турбо двигателите допълнителният въздух се вкарва от турбото, а тук - чрез добавката. Горивото, така или иначе се подава достатъчно, когато педала е до пода :) говорим все пак за разумни концентрации на нитрометан. Човека си го е написал - за по-голяма концентрация от 1:20 си трябва допълнително гориво.

Така или иначе съм виждал моята кола на 7000-7200 оборота при смяна на скоростите изхвърля бензин от ауспуфа, значи има нужда от кислород, не толкова от гориво :)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 16 май 2006 21:05


Ето малко интересно инфо за нитрометана и използването му при автомобилите:

http://www.modelistika.com/viewtopic.ph ... 625b82af74

http://www.avtogaz.com/cgi-bin/article.pl?20&3 - линкът е пускан в темата, но пък инфото в него е много изчерпателно ;)

http://www.modelistika.com/viewtopic.ph ... db49dece74


NITRO DRIVER
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НИТРОМЕТАН

Мнениеот NITRO DRIVER » Вто 16 май 2006 21:24


FreAk написа:добре как става това при условие че като сипеш нитрометан, който е богат на кислород, на горивната смес и трябва повече бензин ,за да компенсира кислорода??? А повече бензин може да дойде ако дебитомера отчете повече възддух, а тои си е един и същ. Така че като цяло горивната смес обеднява от към бензин.
Нитрометана е за коли с принудително пълнене (турбо), там си има ефект, но при сток атмосферки ще почне да чука аванса яко


Съществуват няколко варианта:

1. Системи с електронно впръскване на горивото и ламбда сонда с обратна връзка: ламбда сондата регистрира обедняване на сместа, сигнала стига до ECU-то, което обогатява горивната смес.

2. Системи с електронно впръскване без ламбда сонда (или сондата е повредена): тук е необходимо да се монтира регулатор за налягането на горивото и налягането да се увеличи.

3. Механичен инжекцион - при почти всички модификации на тази система, съществува възможност за ръчна настройка на притока на гориво.

4. Горивни системи с карбуратор - необходима е смяна на жигльори с по-голям размер.


NITRO DRIVER
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот NITRO DRIVER » Вто 16 май 2006 21:39


Li4o написа:Ето малко интересно инфо за нитрометана и използването му при автомобилите:

http://www.modelistika.com/viewtopic.ph ... 625b82af74

http://www.avtogaz.com/cgi-bin/article.pl?20&3 - линкът е пускан в темата, но пък инфото в него е много изчерпателно ;)

http://www.modelistika.com/viewtopic.ph ... db49dece74


Тези статии наистина са интересни, но по-голямата част от информацията в тях е невярна.
Причината за това е че хората които са ги писали са виждали нитрометан само на картинка :D


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 16 май 2006 21:52


NITRO DRIVER написа:......
Тези статии наистина са интересни, но по-голямата част от информацията в тях е невярна.
Причината за това е че хората които са ги писали са виждали нитрометан само на картинка :D


Добре ще е да подкрепиш твърдението си с аргументи!
Познаваш ли хората писали статиите, че да знаещ дали са виждали нитрометан и на какво ниво са им познанията ... и според теб само този, който е "видял" въпросното "гориво" ли автоматично става компетентен в областта... :?
Предполагам, според теб, в статиите не е вярна частта за "страничните ефекти" на нитрометана... :)

Продавай колкото си искаш от твоя продукт, но уважи и правото на избор на потенциалните купувачи да ползват различни източници на информация...

Пък нали не очакваш и на теб да ти вярваме 100% - все пак ти печелиш от всеки продаден литър...не си независим източник на информация...!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 17 май 2006 1:10


:офф До NITRO DRIVER

Виж сега пич аз не съм много отворен на темата ама и аз искам да си кажа мнението все пак за това е форума. Струва ми се малко странно

Точката му на възпламеняване е 36ºС, което означава че под тази температура той много трудно може да бъде запален...
Правени са тестове, при които варели пълни с нитрометан са пускани от самолет или са прострелвани с огнестрелно оръжие. При нито един от тези опити не е имало възпламеняване.


Защо ми се струва малко глупаво това ? на 36 градуса се възпламенява така ли ? Както и да го стрелям с каквото и да го стрелям според мене ще се възпламени !



Така да си дойдем на думата .. аз се занимавах 10 години с авио моделизъм... и знам едно "Няма ли вътък няма RRRRrRRrRrrrrr"

Тези хора който ти нарече
Тези статии наистина са интересни, но по-голямата част от информацията в тях е невярна.
Причината за това е че хората които са ги писали са виждали нитрометан само на картинка

.. ги познавам лично (някой от тях) и съм виждал да правят извънземни работи който ти дори не можеш да си помислиш така че не казвай че не са виждали такова нещо защото аз правех горива за тези самолети в продалжение на 10 години

Добре .. обогатен е с въздух .. но нали знаеш "малко лепило не лепи.. много също".. Човека също ти го каза.. нитрометан-а може да ти подобри работоспособноста на твоя двигател .. примерно не ти стига малко мощност... и той може да ти помогне да достигнеш тази мощност (която двигателя ти я има в действителност) + това.. хората за 20% слагат турбини за по 3к лв а не сипват нитрометан за 16лв./л

Също ако може да обясниш как ще излъже ламбда сондата да подаде информация на еку-то ... Дебитомера казва има вътък и то дава бензин обаче както казва FreAk въздухът си е същия само че двигателя иска повече гориво заради кислорода в нитрометана и какво става тогава ? Едното иска да яде а другото му казва че не е гладно за това няма да му даде така ли да го разбирам ?


Потребителски аватар
kali_racing
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ПЛ

Мнениеот kali_racing » Сря 17 май 2006 10:43


Аз си го обеснявам така:
1.Карам си голф ПЛ с ламда сензор , ламбдата отчита наличието на повече кислород , обогатява и количката излита!!!
2.Карам си голф ПЛ и при наличието на по-силна смес от нормалната колата върви повече!!!
3.Карам си голф ПЛ който по документи се кара с бензин 95Н с който е 129 к.с. , ако му сложа 92Н ще стране стане по-малко коне от предвидените , а щом му слагам гориво по-богато от нормалното РАЗБИРА СЕ - ЩЕ ВЪРВИ ПОВЕЧЕ!!!

Който не вярва да не си го купува , аз далавера от това нямам!!!
Исках просто да споделя личното си мнение вие взехте да ми се карате!!!! :evil:
АААААААААА НЕ ТАКА НАЛИ СМЕ КОЛЕГИ!!! :D


NITRO DRIVER
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот NITRO DRIVER » Сря 17 май 2006 16:25


Vizor написа::офф До NITRO DRIVER

Точката му на възпламеняване е 36ºС, което означава че под тази температура той много трудно може да бъде запален...
Правени са тестове, при които варели пълни с нитрометан са пускани от самолет или са прострелвани с огнестрелно оръжие. При нито един от тези опити не е имало възпламеняване.


Защо ми се струва малко глупаво това ? на 36 градуса се възпламенява така ли ? Както и да го стрелям с каквото и да го стрелям според мене ще се възпламени !



Сега ще ти обясня: точка на възпламеняване или FLASH POINT - това е температура над която около течността има достатъчно изпарения, така че при наличие на открит пламък или искри, течността се запалва.

Ако температурата е по-ниска от точката на възпламеняване, дори при наличие на пламък, течността не се запалва.

Пример: ако хвърлите горяща кибритена клечка в съд пълен със студено дизелово гориво - тя изгасва. Същото важи и за нитрометана.

За сравнение - FLASH POINT на бензина е около -65 градуса :!:


NITRO DRIVER
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот NITRO DRIVER » Сря 17 май 2006 17:55


Li4o написа:
NITRO DRIVER написа:......
Тези статии наистина са интересни, но по-голямата част от информацията в тях е невярна.
Причината за това е че хората които са ги писали са виждали нитрометан само на картинка :D


Добре ще е да подкрепиш твърдението си с аргументи!
Познаваш ли хората писали статиите, че да знаещ дали са виждали нитрометан и на какво ниво са им познанията ... и според теб само този, който е "видял" въпросното "гориво" ли автоматично става компетентен в областта... :?
Предполагам, според теб, в статиите не е вярна частта за "страничните ефекти" на нитрометана... :)

Продавай колкото си искаш от твоя продукт, но уважи и правото на избор на потенциалните купувачи да ползват различни източници на информация...

Пък нали не очакваш и на теб да ти вярваме 100% - все пак ти печелиш от всеки продаден литър...не си независим източник на информация...!



Веднага ти давам аргументи:

1. Първата и втората статии, както и опасностите, който бяха постнати по-горе, не са писани от хората които са ги публикували. Те са части от една статия на Английски език, която може да се намери на много места в интернет - например тук: http://www.geistware.com/rcmodeling/glo ... lfact3.htm
За съжаление в тази статия има някои неверни неща.
Пример: "След изгарянето на нитрометанови смеси се отделя сравнително високо количество азотна киселина във вид на пара"
Това твърдение е абсолютно невярно. При изгарянето на нитрометан се отделят само вода, въглероден диоксид и азот. Може да се направи справка във всеки учебник по органична химия. Ако имаше азотна киселина, то тя щеше да разяде цялата изпускателна система на автомобила за няколко минути.

2. Третата статия е написана от човек, който купува нитрометан от мен. Повечето неща са верни, но има и неточности. Пример:

Физични данни на нитрометана:

външен вид и миризма: бледожълта течност с мек, плодов аромат
точка на кипене: +114 оС вярната стойност е 101.2
точка на топене: - 90о С вярната стойност е -28.6
парно налягане: 20,9 мм при 25 оС
плътност: 1,05 (Н20=1) вярната стойност е 1.13
парна плътност (въздух=1): 2,6
летливост по обем: 100%
разтворимост във вода: 4,7 об.% при 25оС
скорост на изпаряване: 1,21 (BuAC=1)
РН-стойност на воден разтвор от 0,01 М: 6,0
точка на възпламеняване: +28 оС вярната стойност е +35С
горна експлозионна граница: 3,4 % не е вярно - няма горна граница
долна експлозионна граница: неизвестна вярната стойност е 7.3%
температура на самозапалване: +414 оС

Тези данни могат да се проверят във всеки учебник по органична химия, чрез GOOGLE, или от тук:
http://www.dow.com/PublishedLiterature/ ... asicSearch
Това е сайта на най-големия производител на нитрометан в света - DOW CHEMICALS.

В статиите има и други неточности, но сега нямам време да пиша за тях.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 17 май 2006 19:46


NITRO DRIVER написа:..........
1. Първата и втората статии, както и опасностите, който бяха постнати по-горе, не са писани от хората които са ги публикували. Те са части от една статия на Английски език, която може да се намери на много места в интернет - например тук: http://www.geistware.com/rcmodeling/glo ... lfact3.htm
..................

Мда - май имаш право!

И все пак още в началото на темата трябваше да дадеш тези линкове, за да е всичко по-прозрачно и хората имащи интерес към продукта да получат лесен достъп до инфото, което ги интересува...
Останалата част от поста ти не мога да коментирам, тъй като не съм компетентен по въпроса...
Успех!


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Чет 18 май 2006 11:05


FreAk написа:просто ще обеднее горивната смес

то4но.Пове4ко детонации и ко стаа с буталата? :roll:
Детонацията представлява взривно горене,съпроводено с възникнето на ударна вълна,която се разпространява с скорост от 1500-2000м/с.
4естата или продължителна работа при силна детонация не бива да се допуска, тъи като може да при4ини сериозни повреди.


Потребителски аватар
rollin
Мнения: 668
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Първомай

Re: НИТРОМЕТАН ЗА УВЕЛИЧАВАНЕ НА МОЩНОСТТА С 20%

Мнениеот rollin » Съб 22 май 2010 23:57


виждам, че темата е доста стара но някой пробва ли я тая добавка?
За мотор пълна инжекжия с ламбда сонда ще има ли ефект от нея?


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: НИТРОМЕТАН ЗА УВЕЛИЧАВАНЕ НА МОЩНОСТТА С 20%

Мнениеот sk. » Нед 23 май 2010 8:24


Имах един познат който твърдеше, че е карал с Нитрометан и със семи сликове е давал времена от рода на 7.9 сек до 100 със Е46 320и. Ника му е bimbo във форума на БМВ. Ама много много не му вярвам.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: НИТРОМЕТАН ЗА УВЕЛИЧАВАНЕ НА МОЩНОСТТА С 20%

Мнениеот Stenly » Нед 23 май 2010 21:55


Има комбинация - хубав бензин над 98 и Бардал -напълно доказани неща ...пък вие си правете изводите дали да купувате нитрометани и т.н . Вижал съм я тая помия в едни железни тубички беше преди...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта