Много пуши AVF 131 кс.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот gogovaseev » Чет 20 май 2010 20:50


nike_bg написа:Възможно ли е да тресе мотора от неправилна центровка на дюзите? Значи след всички ремонти до тук показателите на дюзите на 13ти канал бяха следните 2.99 0.20 1.25 1.90 Нещо подобно не помня само кои точно бяха в + и кои в - но след това смених тази първа дюза. И сега се разбъркаха всички показатели и в момента са ми 1.00 0.85 0.00 0.35 само със смяната на тази първа дюза всички показатели се умотаха разхода на място ми го свали на 0.6 но като я паля на студен мотор и тресе и 2 ра дюза показателите и са високи след като загрее спадат на 0.85 - 0.95 тук някъде не знам на какво се дължи това?

Зна4и колега миналата седмица правих един пасат 5.5 сас са6тия мотор.мотора тресе6е много яко и след диагностика се оказа 4е корекциите на дузите на 1ви и 2ри цилиндър бяха 2,87 и 2,99 свалихме дузите и ги закарахме да ги по4истят,после ги метнахме след 2дни настроихме ги и мотора заспа и корекциите бяха от сорта 0.10 0.22.така 4е имат голямо зна4ение и настроиката и 4истотата на дузите.успех и дано си оправи6 скоро колицата 4е като гледам голям ти е филма ве4е.успех :beer




nike_bg
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот nike_bg » Нед 23 май 2010 16:15


gogovaseev написа:
nike_bg написа:Възможно ли е да тресе мотора от неправилна центровка на дюзите? Значи след всички ремонти до тук показателите на дюзите на 13ти канал бяха следните 2.99 0.20 1.25 1.90 Нещо подобно не помня само кои точно бяха в + и кои в - но след това смених тази първа дюза. И сега се разбъркаха всички показатели и в момента са ми 1.00 0.85 0.00 0.35 само със смяната на тази първа дюза всички показатели се умотаха разхода на място ми го свали на 0.6 но като я паля на студен мотор и тресе и 2 ра дюза показателите и са високи след като загрее спадат на 0.85 - 0.95 тук някъде не знам на какво се дължи това?

Зна4и колега миналата седмица правих един пасат 5.5 сас са6тия мотор.мотора тресе6е много яко и след диагностика се оказа 4е корекциите на дузите на 1ви и 2ри цилиндър бяха 2,87 и 2,99 свалихме дузите и ги закарахме да ги по4истят,после ги метнахме след 2дни настроихме ги и мотора заспа и корекциите бяха от сорта 0.10 0.22.така 4е имат голямо зна4ение и настроиката и 4истотата на дузите.успех и дано си оправи6 скоро колицата 4е като гледам голям ти е филма ве4е.успех :beer

Да попитам само каде почистиха дюзите и ако може някакъв адрес или тел. завръзка


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот gogovaseev » Нед 23 май 2010 16:39


nike_bg написа:
gogovaseev написа:
nike_bg написа:Възможно ли е да тресе мотора от неправилна центровка на дюзите? Значи след всички ремонти до тук показателите на дюзите на 13ти канал бяха следните 2.99 0.20 1.25 1.90 Нещо подобно не помня само кои точно бяха в + и кои в - но след това смених тази първа дюза. И сега се разбъркаха всички показатели и в момента са ми 1.00 0.85 0.00 0.35 само със смяната на тази първа дюза всички показатели се умотаха разхода на място ми го свали на 0.6 но като я паля на студен мотор и тресе и 2 ра дюза показателите и са високи след като загрее спадат на 0.85 - 0.95 тук някъде не знам на какво се дължи това?

Зна4и колега миналата седмица правих един пасат 5.5 сас са6тия мотор.мотора тресе6е много яко и след диагностика се оказа 4е корекциите на дузите на 1ви и 2ри цилиндър бяха 2,87 и 2,99 свалихме дузите и ги закарахме да ги по4истят,после ги метнахме след 2дни настроихме ги и мотора заспа и корекциите бяха от сорта 0.10 0.22.така 4е имат голямо зна4ение и настроиката и 4истотата на дузите.успех и дано си оправи6 скоро колицата 4е като гледам голям ти е филма ве4е.успех :beer

Да попитам само каде почистиха дюзите и ако може някакъв адрес или тел. завръзка

Ми колега и да ти дам адрес или телефон мисля 4е няма да съм ти полезен за6тото на мен сервиза ми е в испания и пи6а от тук.потърси и поразпитаи някаде из софоя не може да няма мисля аз нека колегите да си кажат мненията.успех и дано скоро си оправи6 колицата :beer


nike_bg
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот nike_bg » Нед 23 май 2010 22:25


Ми да ти кажа носих ги в софия в някаква пропаднала фирма топмотор и казайа че им нямало нищо на дюзите смятаи колко разбират


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот gogovaseev » Нед 23 май 2010 22:37


nike_bg написа:Ми да ти кажа носих ги в софия в някаква пропаднала фирма топмотор и казайа че им нямало нищо на дюзите смятаи колко разбират

колега за съжаление има много хора които претендират но са гола вода и само пари прибират.аз мога да помогна но да има как да ми прати6 дузите тук на 100%6те кажат за какво става дума но е вапрос на време.ина4е ако мога да съм полезен с не6то съм на разположение да знае6. :beer


nike_bg
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот nike_bg » Сря 02 юни 2010 20:58


Някои чул ли е да се сменяват разпръсквачи на помп-дюза?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4717
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот tdi fen » Сря 02 юни 2010 21:16


nike_bg написа:Някои чул ли е да се сменяват разпръсквачи на помп-дюза?
доколкото знам се сменят


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот fox_vt » Сря 02 юни 2010 21:32


nike_bg написа:Някои чул ли е да се сменяват разпръсквачи на помп-дюза?


Даже мога да ти покажа кой е сменял http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=1688


nskolev
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот nskolev » Пет 04 юни 2010 13:14


nike_bg Искам да си погледнеш предишните си постове и да прецениш сам дали не си противоречиш и после плюй измислените фирми ! ! !

Та по моя въпрос с пушенето ако може някои да помогне имам напредък но ми трябва помощ. Сменихме ремонтния комплект на дюзите пушенето продължава по същия начин въпреки че тия О - пръстени си бяха за смяна. След това свалих дюзите и ги закарах в топмотор http://www.topmotorbg.com в софия казаха ми че дюзите работят перфектно и нямат нужда от почистване. Нося дюзите и ги слагаме обратно на колата мериме компресия всичко е 6 показва 25 - 27 на цилиндър в тоя промеждутък. След което палиме колата и започва старото пушене с мирис на неизгоряла нафта. на 4 ти цилиндът този от към купето тръбата на генерацията студена маистора каза че пали във високите обороти а да уточня на въпросния 4 ти цилиндър компресията му е най - силна. И вече не знам какво да правя и каде е проблема

Изчезна след толкова много ремнонти и гимнастики пушенето го няма утре ще я закача на ваг ком и ще видим дали трябва да се прави центровка

Сега да споделя колата спря да пуши но явно нещо не е на ред. показателите на дюзите на 13 ти канал на ваг кома не са ми както бяха преди ремонта. сега са на първи 3.00 на втори -2.99 на трети 2.99 и на четвътри -3.00 и не знам какво трябва да се направи най-вероятно центровка на PD зите. Въртяхме вала но нещо не става започва да пали по трудно като загрее

В по предишни постове споделяш че 4-ти цилиндър не ти работи дори и като размениш местата на дюзите ???? това може би е дюза за теб ???? Обърни внимание и на червения текст (преди , сега )
Много окопани повдигачи - това означава че клапана е потънал много в главата и е извън реглажния ход на повдигача ,мерихте ли колко стърчи стеблото на клапана , ( ефекта е като заработи двиг. повдигача се напълни държи ти отворен клапана и цилиндъра не работи , това ти е бумкането в аспуха - отворен клапан ) относно дюзите , когато ги докара за проверка дюзите бяха перфектни , ако имах малко съмнение към някоя бих ти предложил почистване поне, а дали не сте си ги скапали сами като сте разглобявали главата в гаража на пода , спазвахте ли някаква хигиена защото при проверката доста си играхме с вънншно почистване преди теста.
И все пак ти пожелавам успех с борбата
П.С. Защо не докара колата , и поне можеше да звъннеш преди да плюваш измислените фирми


nike_bg
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот nike_bg » Чет 24 юни 2010 12:57


След като казвам, че колата се е оправила след смяна на дюза значи не си го измислям. Но не знам защо не го хванахте с вашата техника


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот OvivO » Чет 24 юни 2010 18:06


nskolev написа:Много окопани повдигачи - това означава че клапана е потънал много в главата и е извън реглажния ход на повдигача ,мерихте ли колко стърчи стеблото на клапана , ( ефекта е като заработи двиг. повдигача се напълни държи ти отворен клапана и цилиндъра не работи , това ти е бумкането в аспуха - отворен клапан )


Колега, ако има бумкане на студен мотор във въздуховода преди въздушния филтър, това отново ли е потънал повдигач?
И ако има потънал или постоянно отворен повдигач, дали трябва да се наблюдава и разлика във вървежа на колата? Съществена разлика или може и да няма разлика? И последно : какво се рискува, ако колата се покара така няколко хиляди км?

Много благодаря за отговорите!


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот kiki1 » Пон 28 юни 2010 8:10


А тресе ли ти на празен ход? Казват,че когато има проблем с повдигачите има вибраций на празен ход :?


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот OvivO » Съб 03 юли 2010 13:16


Не мисля, че тресе повече от това, че си е дизел :)
И на място, и в движение си работи спокойно.
Но го има това припаткване. . . ?!


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот kiki1 » Сря 03 ное 2010 23:35


Не е проблем това леко бумкане.Мисля,че при всеки дизел го има.


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Много пуши AVF 131 кс.

Мнениеот lozan_87 » Пет 27 юли 2012 18:43


Колеги при мен се получи странен проблем дадох колата за смяна на масло и филтри (преди да я дам пушеше само като е студена и я форсирам, като загрееше на 60-70 градуса колкото и гас да съм и давал не е пушела никак), момчето което ми смени маслото пак сложи същата марка като преди Титан 5w40, смени и всички филтри не е пипал нищо друго. И голямото пушене започна след смяната дори при загрял двигател без гас със гас пуши яко сивкаво син пушек. Пушенето на моменти спира на моменти пак се усилва. От какво може да е че да се прояви след смяна на тези работи ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта