Условието на осцилоскопа е 50mV/diV и 1mS/diV.Според теорията всичко като "звънтеж" с честота над 4kHz се приема за детонация-нищо не ти помогнах,а и в датата не са дадени условията на измерване

radotom написа:Проблемите бяха по-мудно ускорение, както и проблемно първо палене.
Всъщност - поредноста беше обратна.
По принцип колата пали страхотно - държа ключа на стартер за под секунда.
Случеше ли се, обаче, да не запали от първия път - сигурен бях, че при закачане на VAG-а ще изпише грешка в кнок-сензора.
Чистя, паля - няма грижи!
До следващото неуспешно първо запалване.
Тогава се усещаше и мудното ускорение. Предполагам - отчитайки, че детонационния не работи, контролера връща момента на запалването с цел избягване вероятноста от детонации.
Закачал ли си колата на диагностика?
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта