голеги имам голф2 1.8
смянах скоростната но от вътрешните карета капе масло,как се свалят чашките от скоростната кутия и какво трябва да се смени,някакви тънкости има ли?
другия проблем на голфчето е че болта които минава през тампона на носача и се завива май в купето се върти но нито може да се стегне нито да се развие,т.е. явно гайката в която се завива болта се е скъсала или нещо такова от купето
четох че ако се свали мокета от вътре където са стелките за краката се въждала тази гайка,ама не съм проверявал все още дали е така
болт на носач и скоростна на голф2
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: болт на носач и скоростна на голф2
Zlobomir написа:1. Каретата на СК се сменят... Абе фланците искаш да кажеш? Там трябва да има семеринги. Фланците се държат със зегерки. В друга тема бях описал аз как го правих, резбата вътре е само за натягане, та да можеш после да поставиш зегерката. Ще се озориш без сваляне на кутия, бих казал невъзможно/нерентабилно. Поука - винаги при сваляне на гадна част подменяй всички уплътнения и гарнитури.
2. Да, така е. Сваля се мокета, за по-лесно и седалка аз без нея не можах, мокетът се държи на шапки и ламарини под тях, под уплътненията на вратите отстрани, пънчето на газта също пречи. Та сваляш и режеш малко, между две тапи се пада. Понеже мокетът е цял, замисли се да завариш и другата. Виж дали резбите са читави!
Поздрави
Zlobomir написа:Моля, а всъщност най-фино се реже пода над гайката със заточена машинна ножовка-секач. На П , повдигаш, заваряваш, огъваш обратно, заваряваш ламарината. Прасни инфото и в тая тема да го има.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта