Малко информация за двигател PB 112hp

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пон 31 май 2010 17:30


Въпросите са ми доста много,затова ги пускам и снимките заедно с въпросите вътре в тях.Единия въпрос е за охладителната система,как се свързват маркучите,кой къде влиза,ако е възможно с снимки,къде би трябвало да е термостата,останалото е на снимките.Благодаря предварително за отговорите и се извинявам за лошото качество на снимките :bowdown
Ако тази тема не е за тука,моля да бъде преместена в подхоящия отдел :bowdown
Първата снимка е за охладителната система и основните датчика,кое за какво е.
Изображение
Тука е рейката на дюзите,каква е ролята на този отвор?
Изображение
Още два отвора с неизвестно предназначение :banghead:
Изображение
Изображение
Тука има един датчик,само че е на другия двигател EV 1.8 8V 112hp,при този двигател 1.8 8V PB 112hp,този датчик го няма.
Изображение




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 31 май 2010 19:02


На предпоследната снимка в отвора стои датчик за налягане на маслото!
Термостата е отдолу под водната помпа
Над масления филтър на третата снимка също е датчик за налягане на маслото
Маркучите водните
Изображение
така са моите на PF мотор, при РВ е същото


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пон 31 май 2010 19:08


Колега,мерси за бързия отговор,интересуваме от към радиатора,единия го виждам къде отива,но другия и там от помпата е голяма плетеница,не мога даим схвана на някои спатиите.Отделно този самостоятелния извод,къде отива.Ето на снимката самостоятелния извод
Изображение


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 31 май 2010 19:12


Тоя самостоятелния отива към радиаторчето на парното
Изображение
това се вижда от водната помпа единия отива към главата а в долния край на радиатора има един който отива от радиатора към термостата.
За съжаление нещо не немирам снимки в момента. Утре ако времето позволява снимане ще ти ги нащракам маркучите


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пон 31 май 2010 21:51


Айде колеги,одарете по едно рамо,така от по горното,не разбрах тука какво има
Изображение
И малко повече информация за инжекциона,от стария двигател
Изображение
И от новия
Изображение
Интересуваме,дюзите на едни пин ли са вързани,гледам че една букса излиза от там :talk:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот stefan4o » Вто 01 юни 2010 7:50


Щом е от ПБ, значи има МФА => може би на първата снимка мястото е за датчик за температура на маслото. Със стандартната резба си е, като при останалите датчици за налягане.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 01 юни 2010 7:58


Изображение
Датчик за налягане на маслото бял, в първото си мнение съм го споменал. Понеже трябва да са точни по параметри, вече някой колега с РВ мотор ще трябва да го отвие неговия и да каже какво налягане пише на самия датчик. Аз мога да ти кажа моя какъв е, но е PF мотора, а може да има разлика


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Вто 01 юни 2010 8:45


Значи са два датчика за маслото.Това значи че мога да сложа на мястото на долния екстрите.Сега остана да видим този изход от рейката за инжекциона,с каква цел е и съответно от стария мотор с механичната инжекция,датчика на колектора.Благодаря колеги за информацията.Имам и един въпрос за тройника на главата,единия датчик е за температурата,той е като на моя стария двигател,без букса,но има още един датчик с букса и влиза надалу в тръбата,той с каква цел е? :banghead:


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Вто 01 юни 2010 15:53


Значи при огледа отзад на двигателя,не намерих отвор,ако правилно съм разбрал,маркуча от по долната снимка,влиза в радиатора на парното,но къде влиза,след като излезе от него :banghead:


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 01 юни 2010 16:09


Изображение
С жълтото влиза в радиаторчето на парното, с червеното излиза от него и влиза в една желязна тръба от която се отклонява с бялото за долния край на разширителния съд, а самата тръба свършва някъде зад масления филтър. Със синьото маркуча е в горния край на разширителния съд
Ето и останалите общи снимки
Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Вто 01 юни 2010 16:28


К.Одаджийски,БЛАГОДАРЯ МНОГО
Само едно остана,което не мие ясно,значи прилагам 1та снимка,този маркуч не муе мястото там,като гледам по твоята снимка,той отива към радиатора,на неговото място на 3ка,какво има и къде отива и влиза тръбата с червения контур от твоята снимка?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 01 юни 2010 17:35


Ми забравих :oops: при мен от тия маркучи за охладителя е хваната вода за и от изпарителя и затова не изглеждат като трябва. Изпарителя е при радиатора отпред и не се вижда май на нито една снимка!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот brabus » Вто 01 юни 2010 18:22


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Вто 01 юни 2010 18:31


brabus
БЛАГОДАРЯ МНОГО КОЛЕГА
Това е от колегата К.Одаджийски.С него разплетохме тези маркучи mhihi Но и твоите снимки ще влязат в приложение :да:
http://ci.catcar.info/audivw/vw/084/084021000.png


bat sandy
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Малко информация за двигател PB 112hp

Мнениеот bat sandy » Съб 05 юни 2010 23:37


Колега,не видях по-горе в темата да са ти писали,но това със синята букса на всмукателния колектор е ел.дюза за пускане на студен двг при механичната инжекция.При ПБ,при пускане на студен двг основните дюзи впръскват гориво по-продължително време и такава дюза няма.На другата снимка не виждам добре,но мисля,че отворът на рейката е за връщане на горивото в резервоара.Входния маркуч на горивото влиза отстрани на рейката в регулаторът на налягането на горивото.Утре ще погледна за по-сигурно! :)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта