
Благодаря!
Plumber написа:Здравейте колеги!Имам Б3 88 г. 1.8 бензин и съм се ориентирал към Б4 9596г.Искам пак бензин..Принципно как са четворките ?Има ли нещо по специално за разваляне?Някакви недъзи ?И има ли въобще смисъл да взимам Б4.Принципно съм доволен от тройката но е вече много стар и няма смисъл да наливам пари в него, а за б5 и нагоре не ми се чака сякаш да събирам.Приемам мнения и разяснения
Благодаря!
kacarov_dupnitsa написа:Б3 е малко по-дълъг следователно вози и по хубаво![]()
passat_for_life написа:Ако си доволен от Б3 ще си доволен и от Б4,практически са един и същ автомобил,просто при Б4 малко са му опънали бръчките и са изчистили дефектите които дава Б3,някъде бях чел че дават Б4 за най-съвършения Пассат,аз лично карам Б3 и докато има части да го подържам ще си го карам.Поздрави
kirqka79 написа:Plumber написа:Здравейте колеги!Имам Б3 88 г. 1.8 бензин и съм се ориентирал към Б4 9596г.Искам пак бензин..Принципно как са четворките ?Има ли нещо по специално за разваляне?Някакви недъзи ?И има ли въобще смисъл да взимам Б4.Принципно съм доволен от тройката но е вече много стар и няма смисъл да наливам пари в него, а за б5 и нагоре не ми се чака сякаш да събирам.Приемам мнения и разяснения
Благодаря!
колега винаги има смисъл да наливаш пари в кола която ти служи вярно,поне аз това правя и не съжалявам
Plumber написа:...Май ще мина на вариант Мазда 626
vanko_VW написа:аз направих тази процедура преди 2год.
има си + и - на това което искаш да правиш
един - е че Б4 е с повече електроника
един + повече екстри
myrshavija написа:vanko_VW написа:аз направих тази процедура преди 2год.
има си + и - на това което искаш да правиш
един - е че Б4 е с повече електроника
един + повече екстри
Интересно обобщение - нима всички Б4 са с повече екстри и електроника от всички Б3? Или говориш за два конкретни екземпляра?
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта