1Z тди губи мощност на високи обороти
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
1Z тди губи мощност на високи обороти
Проблема е следния на 1,2,3 предавка колата си изтегля сравнително добре може би малко по-малко от колкото е била преди,но на 4 и 5 скорост започват проблемите.Колата набира доста бавно с много зор вдигам 140-150 км/ч усеща се как към 3000 об/мин "умира".Гледах я на ВАГ всичко е ОК там.Всичко е сменено без горивния филтър които е на 10к км.Нямам катализатор.На място колата се форсира добре до максималните си обороти.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z
Нищо чудно да е заплескан вече тоя горивен филтър - то с тая наща нафта
а и щом на ВАГ всичко е ОК

- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z
Нито Той, Нито Ти, сте гледали във Ваг кома, за да се изказвате че всичко е наред... Не говорете глупости...
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z
Колата е гледана на ВАГ всичко е нормално
- sinanmetin
- Мнения: 220
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
- Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z
И мойта така беше да е жив и здрав ИФидик който я оправи проблема беше в маркуча от турбото който влиза в компа на колата. Беше скъсан въттре в компа и не можеше да отчита нормалното налягане на тубото и така му падаше мощноста. До 120 няма проблем от там нататък все едно е 40 коня същата работа както ти си я описал ... пробвай там .. и успех 

- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z
Да и аз искам да я закарам на Ифидик(чувам само добри отзиви за него) да я види,защото необичам да пипам неща които не са ми много ясни.Все пак ще го поогледам
.

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: габрово
Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z
Здр колега,аз имах подобен проблем с моето тди 1,9 ahu нямаше мошност, до 3000 оборото добре но след тов все едно съм го хванал за гърлото.И аз я закачах на ваг но нищо най накрая разбрах от какво е,свалих смукателните траби и те се бяха задръстили с сажди покрай агр-а,трабите и главата бяха станали тънки като кутрето ми.След като ги очистих сега хвърча.Дано ти помогне това колега
- HeadshooteR
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z
Като сте я гледали на ВАГ направете един лог файл и го постнете тук, за да го погледнат колегите, които разбират и да си кажат мнението, а не всички да гадаят.
- kurortist
- Мнения: 148
- Регистриран на: Вто 17 юни 2008 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z
Колега,пробвай с горивния филтър,преди месец имах същия проблем
и с нов филтър си реших проблема

и с нов филтър си реших проблема


- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z
krasio00o написа:Проблема е следния на 1,2,3 предавка колата си изтегля сравнително добре може би малко по-малко от колкото е била преди,но на 4 и 5 скорост започват проблемите.Колата набира доста бавно с много зор вдигам 140-150 км/ч усеща се как към 3000 об/мин "умира".Гледах я на ВАГ всичко е ОК там.Всичко е сменено без горивния филтър които е на 10к км.Нямам катализатор.На място колата се форсира добре до максималните си обороти.
Колега около 99% ти пренадува турбината имам абсолютно същият проблем а и доста други колеги го имат. В сряда ще сменям клапан Н75 и ще пиша но най- вероятно проблема е в него.Колкото до ваг ком не си гледал където трябва 3 и 11 група.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z
Клапана може да се провери веднага и на място дали работи,но ако човек знае как.Много хора го имат този прословут клапан Н75 за ключа към успех след смяната му,но уви не винаги е така.Не знам защо си правите опити,след като си имате известен майстор под носа!



- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z
Нямам проблем с Н75 колата незабива и вдига повече от 120 което ме навежда на мисълта ,че всичко там е ок.Турбината непренадува дебитомера дава добри стойности.На въпроса защо не я закарам на добър майстор давам много прост отговор-сега нямам възможност.И така днес след работа реших да се заема по сериозно с проблема и ето резултата http://www.bulpics.com/images/guest/kolektor1.jpg,http://www.bulpics.com/images/guest/kolektor.jpg , тапата на ЕГР http://www.bulpics.com/images/guest/tapaegr.jpg ,направена от бирена кутийка "Каменица"
направо щях да падна от смях като я видях.Ще видим резултата след като изчистя колектора.

- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z
Е точно затова говорех,че трябва да се погледнат и други неща ,а не да се почне със смяна на Н75 и гадостите по турбопътищата да си останат. 

- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z
eех и аз по тоя път трябва да мина, а как ме мързиии
кой знае каква гад е в колекторите ми вече, 60 000 градско, на пълна газ на ниски обороти с незатапен егр + брезел чип
не ми се мисли
кой знае каква гад е в колекторите ми вече, 60 000 градско, на пълна газ на ниски обороти с незатапен егр + брезел чип
не ми се мисли
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z
krasio00o написа:Нямам проблем с Н75 колата незабива и вдига повече от 120 което ме навежда на мисълта ,че всичко там е ок.Турбината непренадува дебитомера дава добри стойности.На въпроса защо не я закарам на добър майстор давам много прост отговор-сега нямам възможност.И така днес след работа реших да се заема по сериозно с проблема и ето резултата http://www.bulpics.com/images/guest/kolektor1.jpg,http://www.bulpics.com/images/guest/kolektor.jpg , тапата на ЕГР http://www.bulpics.com/images/guest/tapaegr.jpg ,направена от бирена кутийка "Каменица"направо щях да падна от смях като я видях.Ще видим резултата след като изчистя колектора.



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 22 госта