Става дума за съединител комбиниран от Sachs Performance и стандартният. Иска ми се да ползвам притисквателен диск от Sachs Performance и феродов от стандартният. Причината е, че комбинацията идва 500лв по-евтино отколкото комплекта от притисквателен и феродо от Performance серията. Обаче онези от Sachs ми обясняват, че тази комбинация не била препоръчана, ама не казват защо. Някой знае ли дали е съвместим този setup и дали ще понесе 350Nm при условие, че с техния феродов диск го дават за 420+Nm.
Колата e Passat, 99та година със 1.9TDI двигател (AFN, 110hp).
Въпросче за съединител Sachs Performance
-
Cordoba16vt
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Така карах Кордобата на 1.4 налягане , около 250 кс да е била ... нямах никакви проблеми . но не смятай да държи дълго като пробег тази комбинация. Иначе не е тежък съединителя ( говоря за 210 мм ) а не 228 или 240мм , както е при теб. И задъжително с сакс съединиетел.
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Защо да не държи дълго? Феродото ще замине по-бързо ли? Принципно това не ме плаши много, стига да не заминава за 20-30 000 км. Ако изкара 100 000 ще съм предоволен
. Интересно колко ли ще бъде живота на съединителя ако и притисквателния и феродовия диск са Закс Перформънс.
А иначе - закс ще е всичко. И притисквателя, и феродото. Просто притисквателя ще е усилен (от перформънс серията) за да може да държи на повече нютонметри. Сегашния съединител на 1800 оборота почва леко да изтърва и ... предполагам няма да издържи много. А той ме спира в момента да продължа със силовия тунинг.
А иначе - закс ще е всичко. И притисквателя, и феродото. Просто притисквателя ще е усилен (от перформънс серията) за да може да държи на повече нютонметри. Сегашния съединител на 1800 оборота почва леко да изтърва и ... предполагам няма да издържи много. А той ме спира в момента да продължа със силовия тунинг.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Ти базикаш ли се нещо?
Ако 20-30 000км ти се струват малко за какъвто и да е агрегат в тунингован автомобил, значи си сбъркал раздела - по-добре пиши в "Оптичен тунинг"!
Ако изкара 10 000км диска на този сетъп с даване на газ трябва да станеш рекламно лице на фирмата (освен ако не караш колата със свалена турбина или само на въже или репатрак).
Ако 20-30 000км ти се струват малко за какъвто и да е агрегат в тунингован автомобил, значи си сбъркал раздела - по-добре пиши в "Оптичен тунинг"! Ако изкара 10 000км диска на този сетъп с даване на газ трябва да станеш рекламно лице на фирмата (освен ако не караш колата със свалена турбина или само на въже или репатрак).
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Доуточнявам - говорим за ежедневка която при нужда да може да тръгне по-бързо. Не съм тръгнал да правя 'яка' дизелова бегачка.
А сравнявам живота на съединителя с един нормален такъв на не-тунингована кола. А там очакваният живот на един нормален съединител е 100 000+ км. Искаш да кажеш, че перформънс съединителите по 1000лв имат живот 10 000км нормално каране ли?
А сравнявам живота на съединителя с един нормален такъв на не-тунингована кола. А там очакваният живот на един нормален съединител е 100 000+ км. Искаш да кажеш, че перформънс съединителите по 1000лв имат живот 10 000км нормално каране ли?
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Не виждам причина да не държи. Аз карам със Sachs Performance притискател и обикновено Sachs феродо за VR6 вече 25-6 000 км. Не е приплъзвал нито веднъж за тоя период, а колата се кара ежедневно, задръствания, полусъединители и тн, много съм доволен.
ПП пише се притискател.
ПП пише се притискател.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Козуначе-в твоя случай си минал едно ниво нагоре от към феродов диск и две нива от към притискател. Освен това бензинов автомобил не вади такива огромни нютони като дизеловия.
Според мен в неговия вариант диска ще сдаде багажа най-много след 20 000км. При мен тия неща се случват доста по-рано.
Според мен в неговия вариант диска ще сдаде багажа най-много след 20 000км. При мен тия неща се случват доста по-рано.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Верно е за VR6 моя ма кво от това. Демферите са му по-дебели с 2 мм. От друга страна го товаря с около 400 Нм.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Kozunak написа:Верно е за VR6 моя ма кво от това. Демферите са му по-дебели с 2 мм. От друга страна го товаря с около 400 Нм.
Е като е "к'во от това" що не сложи от 1,6? При мен точно демпферите се изпочупиха последния път - затова прекратих карането на Калояново преждевременно.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
А ти с каква комбинация изкара 10 000 км?
Ключовото в случая е колко ще бъде надуван тоя AFN?
Ключовото в случая е колко ще бъде надуван тоя AFN?
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
С никаква- досега не съм сварил да мина 10 000 без да правя скорости или съединител. Надявам се тоя път да ми е за последно и ....така всеки път.
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
За този АФН са планирани около 170кс на вал. Все си мисля, че закса ще изкара повече от 10 000км при това положение...
-
dizelaki
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
колега според мен зависи от карането аз също с афн и собственика преди мен е правил някакви упражнения със съединителя.сложил е маховик от 90 коня и питискателен и феродов закс ни ги знам перформанс ли са какви са само ми каза че са от гти 150к.вярно имах проблем смених претискателния ама незнам колко е карал така сега вече ще следя и ще видя на колко ще го хвърли и ще търся други вариянти.така че е много относително.слагай,карай и се небой.
- shaquile
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Kozunak написа:Не виждам причина да не държи. Аз карам със Sachs Performance притискател и обикновено Sachs феродо за VR6 вече 25-6 000 км. Не е приплъзвал нито веднъж за тоя период, а колата се кара ежедневно, задръствания, полусъединители и тн, много съм доволен.
ПП пише се притискател.
Здравей! Феродото за VR6 не е ли с 28 зъба на пасата с 23?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iliq1986 и 48 госта
