пак охлаждането

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ivo Bocev
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 17 мар 2010 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rousse

пак охлаждането

Мнениеот ivo Bocev » Съб 22 май 2010 18:03


с това охлаждане ми дойде до гуша полото ми е 1.4i 97 сменях термостат и коляно смених два термостата и коляното и от многото отвиване и завиване накрая видията превъртя един колега ми каза сложи в отвора една свинска опашка и стегни стегна но отдолу под коляното сълзи някой ако е имал подобен проблем да помогне




Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: пак охлаждането

Мнениеот van4ooo » Съб 22 май 2010 18:35


Нова резба неможели да се направи или пробваи с течен метал да намажеш дупката и да завиеш една шпилка може и да го излъжеш.


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: пак охлаждането

Мнениеот mariovasi » Съб 22 май 2010 23:26


ivo Bocev написа:сложи в отвора една свинска опашка

Не...не :shock


Болтче и гайка (и шайби), в останалото от резбата малко боица (каквато има).


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: пак охлаждането

Мнениеот zfa159 » Вто 01 юни 2010 20:28


Еми...водната ти помпа ако не греша трябва да е от тези с пластмасовите турбинки,пробвай да я смениш нея и туко виж ти се реши проблема ;)
Така си играх маса време с едно Поло,но 99-та и накрая цък - водна помпа.
По спомен струваше 90-тина лв и не се сменяше много гадно.Новата беше немска с марка Vemo и с метална турбинка...айде нека да се счупи,де mhihi


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: пак охлаждането

Мнениеот Marto_Polo » Сря 02 юни 2010 8:56


Абе и металната не гаранция, че няма да се счупи. На предната ми кола пежо 106 свалих водната помпа с метална турбинка без нито една перка, всичко беше счупено и си остана в системата.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: пак охлаждането

Мнениеот zfa159 » Сря 02 юни 2010 9:21


Е пак шанса от пластмасовата е малко по-малък :)
На това поло,което правих проблема беше,че турбинката на перката беше спряла своя жизнен път в радиаторчето на парното и колата няма парно mhihi .Разбира се след 100 термостата и какво ли не още,свлаих водната помпа и видях,че я няма половината.Като сменихме помпата и колата започна да загрвя нормално видяхме,че пак няма добро парно и измъкнах таблото и радиаторчето....беше пълно с остатъците от помпата :screwy


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: пак охлаждането

Мнениеот Marto_Polo » Сря 02 юни 2010 10:52


zfa159 написа:Е пак шанса от пластмасовата е малко по-малък


така е :D

Аз така и не открих части от онази в пежото, ма нямаше проблем с охлаждането и парното след това.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: пак охлаждането

Мнениеот zfa159 » Сря 02 юни 2010 22:10


Marto_Polo написа:
zfa159 написа:Е пак шанса от пластмасовата е малко по-малък


така е :D

Аз така и не открих части от онази в пежото, ма нямаше проблем с охлаждането и парното след това.

mhihi


Потребителски аватар
unaffected
Мнения: 96
Регистриран на: Съб 10 яну 2009 17:59
Автомобил: VW Polo 6N
Двигател: 1.6 AEE 1998
Местоположение: Велико Търново/София

Re: пак охлаждането

Мнениеот unaffected » Чет 03 юни 2010 9:18


Ако ще сменяш водна помпа, марката е hepu(100 лв от Ауто+ преди 1 год). Когато аз сменях четох доста и се спях на тази. За сега 1 година - никакви проблеми. С метална турбинка е, а старата беше с пластмасова и оста превърташе в турбинката.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: пак охлаждането

Мнениеот zfa159 » Чет 03 юни 2010 18:02


unaffected написа:Ако ще сменяш водна помпа, марката е hepu(100 лв от Ауто+ преди 1 год). Когато аз сменях четох доста и се спях на тази. За сега 1 година - никакви проблеми. С метална турбинка е, а старата беше с пластмасова и оста превърташе в турбинката.

Изчакай я още малко ;) Моята Хепу на Пасат-а се разтече точно на година и половина ама тече по мъничко и само на студено време...странно ама факт.
Макрата за водна помпа е само една - Kolbenschmidt и то оригинален.Аз ги пазарувам от Елит Кар.Пак немска,но малко по-калпава от класа на Хепу-то,там струва 80-тина лв и марката и е Vaico.Слагал съм не една такава,хората са доволни.
Хепу-то за съжаление вече не е това,което беше преди 2-3 години :?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта