1Z тди губи мощност на високи обороти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
sinanmetin
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот sinanmetin » Вто 01 юни 2010 18:55


nasko1978 написа:Клапана може да се провери веднага и на място дали работи,но ако човек знае как.Много хора го имат този прословут клапан Н75 за ключа към успех след смяната му,но уви не винаги е така.Не знам защо си правите опити,след като си имате известен майстор под носа! :012: :да:


Правилно казваш ... Хората казали ако имаш 2 кг. брашно и незнаеш как се прави хляб занеси го на хлебар. и ся така и аз не разбирам много от тънкостите на тди-то и го нося на майстор ама преди месец ми искаха 90 лв. за смяна на тампоните на задния мост тва е механична работа ако на човек му сече пипито ще се справи баси как да ги дам тези 90 лв. ... смених си ги сам и нямам проблеми точно 3 часа и половина работа :)




Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот krasio00o » Вто 01 юни 2010 19:32


policevidin написа:
krasio00o написа:Нямам проблем с Н75 колата незабива и вдига повече от 120 което ме навежда на мисълта ,че всичко там е ок.Турбината непренадува дебитомера дава добри стойности.На въпроса защо не я закарам на добър майстор давам много прост отговор-сега нямам възможност.И така днес след работа реших да се заема по сериозно с проблема и ето резултата http://www.bulpics.com/images/guest/kolektor1.jpg,http://www.bulpics.com/images/guest/kolektor.jpg , тапата на ЕГР http://www.bulpics.com/images/guest/tapaegr.jpg ,направена от бирена кутийка "Каменица" :D направо щях да падна от смях като я видях.Ще видим резултата след като изчистя колектора.

:063: :063: тоя твоя мотор е работил само да нафта без въздух :) браво! И на мен ми предстои такава операция. Браво.


На снимки пак добре изглежда ,вътре из кривката на колектора особенно към 4-ти цилиндър едвам си пъхах пръста :Mr Green Fun .Цяла вечер съм ги киснал в корселин доста трудно си чисти тая гад.Какво до използвам за затапване на ЕГР?С латун ще стане ли дали ще пригори?


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот policevidin » Сря 02 юни 2010 7:32


Ами принципно използват ламаринка (някаква си) без зна4ение стига да е по здрава и я поставят от тази страна на ЕГР-а дето отива към всмукателните колектори. Ползвай темата много е добра;
Stop EGR


Потребителски аватар
HeadshooteR
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот HeadshooteR » Сря 02 юни 2010 10:42


policevidin написа:Ами принципно използват ламаринка (някаква си) без зна4ение стига да е по здрава и я поставят от тази страна на ЕГР-а дето отива към всмукателните колектори. Ползвай темата много е добра;
Stop EGR


А има ли проблем ако ламаринката е на изпускателните ?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот nasko1978 » Сря 02 юни 2010 10:50


HeadshooteR написа:
policevidin написа:Ами принципно използват ламаринка (някаква си) без зна4ение стига да е по здрава и я поставят от тази страна на ЕГР-а дето отива към всмукателните колектори. Ползвай темата много е добра;
Stop EGR


А има ли проблем ако ламаринката е на изпускателните ?


Няма нали е тапа.Слагайте около 2мм.,ако е неръждавейка най-добре! :да:


Потребителски аватар
rapo_vd
Мнения: 370
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
Автомобил: VW PASSAT
Двигател: AVF 2002
Местоположение: Видин

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот rapo_vd » Сря 02 юни 2010 12:58


Имаш ли катализатор, че може и той да я "души" толкова.


ALEK84ROVER
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: габрово

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот ALEK84ROVER » Сря 02 юни 2010 14:27


и аз махнах катализатора и като го махнах почнах да чувам турбото сега е наред агрчето


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот krasio00o » Сря 02 юни 2010 22:15


rapo_vd написа:Имаш ли катализатор, че може и той да я "души" толкова.


Не нямам катализатор първо него изкормих :mrgreen: .Днес събрах всичко затапих и ЕГР-а сложих му 2 парченца латун и зад тях една клингиритова гарнитура от страната на всмуакателния колектор.Незнам дали съм сгрешил,но преди да сложа всмукателния колкотор си поиграх доста да изчистя отворите в главата доколкото стигах и ги виждам, които също бяха доста зле с риск да попаднат боклуци в цилиндъра,все пак прецених,че неможе да направи проблем.Може би нормално малко трудничко ми запали докато прекара боклуците(поне така си мисля) и след това един пътен тест 30 км евентуално да изкара всякакви мизерий останали след почистването.Сега вече колата върви доста по леко и на малките предавки се "стряска" повече.


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот freezone » Чет 03 юни 2010 7:32


Колега не си само ти с този проблем един приятел е същия,аз съм с стар дизел и ускорявам по добре от него (ааз) тои е с 1з,само в старта е по бърз незнам на какво се дължи това намаляване на мощноста след 120 км/ч


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот fox_vt » Чет 03 юни 2010 9:58


Едно въпросче към знаещите във форума-ако във високите обороти падат показанията на дебитомера,компа намалява нафтата но намалява ли исканото налягане от турбото,в смисъл такъв ако намалява и налягането на турбината на боост метъра ще си проличи ли?


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот policevidin » Пет 04 юни 2010 16:44


И сега развитието на темата. Клата започна да върви като хората след направената ревизия и ремонт на някои асти.
Запушихме ЕГР-а, изчистихме ичнае запушените колектори.
И сега наи-интересното, запъването на мотора е било не от Н75 (тои си работи) проблема беше в клапана дето отваря и затваря уест-гейта (става въпрос за онова на турбото дето прилича на ЕГР-а,синият маркуч на Н75 отива до него). снимки нямам не сметнах за нужно понеже има достатъчно много такива. Но ще се опитам да ви ориентирам.От самият пневмо-клапан (ако мога така да го нарека) на турбото излиза лостче което е захванато за оста на клапана за разтоварване на турбото (уес-гейта) Е точно там дето се захващат беше толкова много ръждясало че не помръдваше.
След като го почистихме и раздвижихме с брат ми всичко си тръгна както трябва. Налягането върви спрямо изисканото от ЕКУ-то и колата спря да забива на 120км/ч 3000об.
Кофтито беше че за да направиме всичко това се наложи да свалиме всмукателните и изпускателните колектори както и турбото. Но целта и резултатът оправда труда и средствата.Благодаря на всички отзовали се.
И един съвет кум всички турбини: Обърнете внимание на това лостче така като гледам доста хора се оплакват от това забиване. Успех!
: vw fen


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот krasio00o » Пет 04 юни 2010 19:13


Забравих да попитам след като съм изолирал ЕГР-с ламаринка трябва ли да му изключа управлението т.е вакума към клапана който го управлява или няма значение?


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот krasio00o » Пон 14 юни 2010 20:23


Онзи ден смених и горивния филтър.Уж гледам какво зареждам,но такива батаци излязоха от стария филтър,че ми стана лошо.До сега тая кола не съм я виждал да върви така.Почна да се "реже" като ГТИ-ка :Mr Green Fun .


Потребителски аватар
HeadshooteR
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот HeadshooteR » Вто 15 юни 2010 9:28


Това лостче на турбото може ли да се достигне без да се разглобяват колекторите и само да се провери дали шава :lol: .


Потребителски аватар
stoti
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: губи мощност на високи обороти тди 1Z

Мнениеот stoti » Чет 17 юни 2010 2:44


днес и аз направих същото с колекторите извадих около шепа сажди колата се сърди малко повече но като цяло е почти същото но без забиването на муцуна след 3000 оборота . Следващото на прицел е интеркулера целия беше в масло най вероятно изпуска от някъде и ми държи 45 градуса на входящия въздух при температура 20 градуса :) Благодаря за информацията .



Поздрави



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта