тъи като и аз имам пасат много проблеми напоследък при него..катастрофата оставям настрана майната и...
обаче има тракането отпред като подам или пускам гаста..според приятели майсторчета това е от курмилната уредба и по точно кормилната рейка е износена..имам голям лувт на волана!!преди колата ми ходеше надясно..смених предните гуми т.е. лявата джанта и дясната и почна да ходи на ляво..изправих джантите и се оправи...слоших и чисто нови гуми...но тракането си го има..
тропане от предницата на B3 (б3) І принципно решен !
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не е само от рейката обиновенно.
Като за начало тази рейка се рециклира за 180лв със сняма на всичко от до (говоря за вътрешни накрайници,външни накрайници и маншони).
Отделно от нея подобен род тракане се получава от две неща
-долу на корлмилния прът има едно гумено лагерче или незнам как точно се казва - то се износва и трака и тропа при гърбици и ако е по-износено при подаване и отпускане на газта.
-горе на самия волан има един месингов лагер на конзолата със запалитения ключ - и той ги прави тези номера и то даже повече от долния.
Теста за горния е елементарен - както е изгасена колата отключи волана (завърти с ключа на контакт) и хавни волана с две ръце.Вдигаш го нагоре ама рязко и леко право нагоре.....ако помръдне ще се чуе и звук (туп).Ако мърда ти е за смяна лагерчето горе (сменя се само то или цлята конзола).
Ако не мърда не е оттам и продължаваш тестовета надолу по системата.
Луфта със сигурност не ти е от горното или долното лагерче - да знаеш.
Успех!
Като за начало тази рейка се рециклира за 180лв със сняма на всичко от до (говоря за вътрешни накрайници,външни накрайници и маншони).
Отделно от нея подобен род тракане се получава от две неща
-долу на корлмилния прът има едно гумено лагерче или незнам как точно се казва - то се износва и трака и тропа при гърбици и ако е по-износено при подаване и отпускане на газта.
-горе на самия волан има един месингов лагер на конзолата със запалитения ключ - и той ги прави тези номера и то даже повече от долния.
Теста за горния е елементарен - както е изгасена колата отключи волана (завърти с ключа на контакт) и хавни волана с две ръце.Вдигаш го нагоре ама рязко и леко право нагоре.....ако помръдне ще се чуе и звук (туп).Ако мърда ти е за смяна лагерчето горе (сменя се само то или цлята конзола).
Ако не мърда не е оттам и продължаваш тестовета надолу по системата.
Луфта със сигурност не ти е от горното или долното лагерче - да знаеш.
Успех!
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re:
stan4o_mc написа:Бре, колеги, днеска попаднах на нещо много странно. Точно под дясното вътрешно каре за две планки от моста е кванат метален блок.![]()
Приблизитени размери д/ш/в 18см/12см/6см. Някой има ли идея к'ва, да го ева, му е функцията??? Хванат е с 4 болта и гайки. От начало го помислих за гумен тампон и като го откачих и дръпнах видях колко тежи, та разбрах, че не е гума (за малко да са гякна у гъвътъ с него) Не мога да разбера к'ъв е смисъла от него.
edit: намерих го в ръководството!!
Не разбирам руски, та ако някой може да преведе за част 21 - тя е тоя т@ш@к. Некав амортизатор?!?!
edit2: В опътването посочено в темата "Техническа литература за пасат", въпросното нещои се вижда слабо на 232-ра страница, под номер 13. Надписано е като "антивибрационная накладка"
Продължавам да не разбирам какво убира там? Къв тоз тампон, к'ъв е тоя анти-вибратор?!?!
Как се нарича номер 11 от снимката
________________
Мерси на колегата ti6ogb
Последна промяна от mravka s drelka на Пон 31 май 2010 21:46, променено общо 1 път.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: тропане от предницата на B3 (б3) І принципно решен !
Това се нарича биалетка (поне аз го знам така).
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: тропане от предницата на B3 (б3) І принципно решен !
Да, точно биалетка се нарича! Но проблема е, че като е стара и се опиташ да я притегнеш и скъсваш шпилката...така че, по-добре си купи нова и я смени...тампона на въпросната биалетка се е втвърдил и колкото и да я стягаш, пак ще си тропа.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: тропане от предницата на B3 (б3) І принципно решен !
Ами на снимката се вижда, че шпилката не е с цяла резба, а само края. Няма смисъл да се стяга повече отколкото е стегнато, то е ясно. Питах за да знам какво да искам от авточастите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта