


Г4 1.9 ТДИ atd неще да пали
- ViPeR_S88
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 13 ное 2006 15:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Г4 1.9 ТДИ atd неще да пали
здравейте колеги,изчетох доста теми но така и невидях подобна.колата е г4 1.9 тди 101кн.атд,значи проблема е че нещо много трудно пали,сега като е по топло времето пак пали на 3-4 завъртане,но зимата като падне под 0лата пали след 6-7завъртане на стартера,свещите са нови не е от тях,на доста диагностики са е закачвали и никакъв проблем немогат да открият.Голфа е и с чип който е слаган в италия не в бг.в един сервиз ми казаха 4е може и от него да е,но пак никаква грешка не откриха,в друг ми казаха 4е ангренажа може да не е зацепен правилно,но мисля че не е от това защото е сменян в сервиза на vw.дайте някакъв акъл от какво може да е проблема
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Г4 1.9 ТДИ atd неще да пали
колега имах съ6тия голф със съ6тите проблеми и при мен няма6е гре6ки никакви и накрая се оказа дат4ика на температурата на водата ако иска6 му извади букасата и виж как 6те пали намира се на палстмасовия троиник от страни на главата една с 4ри кабел4ета и в единия краи е леко заоблена.а за центровката провери с ваг ком на 4ти канал каква е синхронизацията на валовете и 6те разбере6 дали е добре направена.успех 

- tankoo
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Г4 1.9 ТДИ atd неще да пали
Здравейте,
скоро зехме едно поло 1.9д и има същия проблем.
Като е топла пали трудно, пробвах да махна буксата на топлинния датчик и паленето се оправи,
обаче това е защото като е изключен датчика свещите подгряват а като е включен и колата е загряла, около 90гр., датчика казва на свещите "няма нужда от вас", да ама не, а датчика показва много добре температурата, така че едва ли е прецакан.
Може би ако има начин подгряващите свещи да не зачитат мнението на датчика, а да си подгряват винаги....
Ако някой разбира повече нека даде съвет, че явно това е масово явление и то не само на WV.
Някои казват, ГНП, стартер акумулатор, проверих всичко и си е ок, другаде е проблема
скоро зехме едно поло 1.9д и има същия проблем.
Като е топла пали трудно, пробвах да махна буксата на топлинния датчик и паленето се оправи,
обаче това е защото като е изключен датчика свещите подгряват а като е включен и колата е загряла, около 90гр., датчика казва на свещите "няма нужда от вас", да ама не, а датчика показва много добре температурата, така че едва ли е прецакан.
Може би ако има начин подгряващите свещи да не зачитат мнението на датчика, а да си подгряват винаги....
Ако някой разбира повече нека даде съвет, че явно това е масово явление и то не само на WV.
Някои казват, ГНП, стартер акумулатор, проверих всичко и си е ок, другаде е проблема

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта