MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот niikoo_1 » Сря 26 май 2010 20:30


MK4 написа:Абе по-скоро наще коли са задвижени от грешните колела, ама това е друга тема ;)



Е как твоя Пиринейски звяр сглобен в Марторел на 40км от Барселона е с 4х4 задвижване, което идва от Северна скандинавия, освен ако не си извадил бушона на Халдекса и колата е само на предно в момента :mrgreen:




Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Сря 26 май 2010 20:46


niikoo_1 написа:
MK4 написа:Абе по-скоро наще коли са задвижени от грешните колела, ама това е друга тема ;)



Е как твоя Пиринейски звяр сглобен в Марторел на 40км от Барселона е с 4х4 задвижване, което идва от Северна скандинавия, освен ако не си извадил бушона на Халдекса и колата е само на предно в момента :mrgreen:

OWNAGE :D


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот MK4 » Сря 26 май 2010 22:35


niikoo_1 написа:
MK4 написа:Абе по-скоро наще коли са задвижени от грешните колела, ама това е друга тема ;)



Е как твоя Пиринейски звяр сглобен в Марторел на 40км от Барселона е с 4х4 задвижване, което идва от Северна скандинавия, освен ако не си извадил бушона на Халдекса и колата е само на предно в момента :mrgreen:


Е мисълта ми беше за повечето форумни коли дето са на предно, моя мъртвец няма кво да го обсъждаме :D
В момента в който направят истинска писта за каране в БГ си взимам веднага за втора кола една Е36 М3, олекотявам и почвам да се кефя.

Иначе за всекидневно каране и драг от скандинавското решение съм доволен ;)

П.С.
Трябва да тествам да изхвърля предните полуоски да видя кво ше се получи mhihi

Последна промяна от MK4 на Чет 27 май 2010 8:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот Vizor » Чет 27 май 2010 7:36


Ще имаш уан уиил драйв кар mhihi


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот MK4 » Чет 27 май 2010 8:42


Vizor написа:Ще имаш уан уиил драйв кар mhihi


Значи ще трябва да си търся лимитид слип диференшъл за халдекс mhihi


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Пет 28 май 2010 17:52


Подобренията са на път, само че се оказа че е заяло някакво колело на компресора на климатика и сега го рециклират. Също така колата ще се сдобие отново със лайсната на задната броня. Предишната беше открадната :)


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Сря 02 юни 2010 16:17


Интревенцията беше малък кошмар. Колата беше почти цяла седмица в сервиз. Рециклираха компресора цели 2 пъти. Слагаха го и го махаха сиг 4 пъти! Карък голям :) Обаче през това време завъртях 1-2 телефона и имам напредък.
Хардуера вече е лесната част, само че увисна въпроса за електрониката? С каква електроника се кара това чудо :D. Софт за Ауди ТТ 225кс ще пасне ли?


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 02 юни 2010 17:49


Какво значи "ще пасне ли"?!?!
Качвате я на диностенда и я мапвате за конкретното състояние и конкретния "сетъп"... :roll:
Не бих експериментирал с някакви си "копи-пасти" чиплета...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот Vizor » Сря 02 юни 2010 19:31


няма как "да пасне"..


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот MK4 » Сря 02 юни 2010 23:02


Като стане колата искам тест ;)


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Пет 04 юни 2010 17:18


Лет дъ шоу бегин :d (Нека шоуто да започне!)

Най-накрая имаме положителен резултат от усилията и питането по форумите и тормозенето на всички познати :)
Дюзите идват.
Лукас - високоомни (разбира се) 440сс. Продава ги един колега в тунинг.бг.
Турбото също е подсигурено - К04 с 1 година гаранция която се надявам колегите да си спазят ако стане нещо. След като го вземем ще видим дали трябва и колектор от ТТ, но това ще е малкият проблем. Все още не се знае дали е 001 или 023. Най-вероятно е второто, защото по характеристика го дават до към 260-270кс, което сигурно е малко пресилено.
Имам идея и къде ще стане мапването, само трябва да ударя 1-2 телефона за да станат нещата ток и жица! :wink:
Проблема обаче идва в кулера :). Малко по-голям с по-голям лаг, по-малък лаг г/д или средния вариант, който е от Хонда Сивик?
Ако може някой колега да ми направи тест-рън с неговата бегачка с кулер, да придобия някаква представа. Ако пък е с голям кулер и е лагава, ще е още по-добре. :D


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот MK4 » Пет 04 юни 2010 17:55


Мойта е с голям кулер и с К03S лага е пренебрежим, надува си от около 2000 оборота стабилно, това не го мисли. На сток налягане това.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Пет 04 юни 2010 18:02


А колко голям, дай някакви размери :)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот MK4 » Пет 04 юни 2010 23:31


Трябва да се сетя да го измеря, като размер го дават да върши работа до към 450 к.с. на мотора.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Вто 08 юни 2010 8:03


Ок, всичко е тук! В четвъртък започваме работа! Снимки има на всичко, само че компютъра вкъщи се предаде и ще видя как ще стане качването по-късно!
Спрях се на кулер с размер 550мм на 180мм. Не би трябвало да има лаг.
Сдобих се също и с бууст метър :D.

Всичко вкъщи стана в стереопор и найлонки снощи. Прибрах се към 12 и цял час разглеждах и снимах всичко. Абе голяма емоция. Напомня ми за детските години. Когато всичко бе розово :lol: :lol: :lol:

Не ми обръщате внимание, седях на вън, а слънцето днес го дават да е силно.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта