
Клеморед Б3...
- Sanq_Belov
- Мнения: 187
- Регистриран на: Чет 23 апр 2009 3:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Клеморед Б3...
Колеги искам да попитам някой дали знае как се сваля клеиморед на Пасат Б3... Имам някаква идея, но искам да съм сигурен защото пробвах няколко начина и се оказаха абсолютно неправилни и не искам пак да разглобя сялото табло едва ли не
и накрая да не е от там. Затова ако някой знае да пише. А и предполагам, че трябва да сваля патрона (за стартиране на колата) защото клеимореда е под него и там трябва да има някакво болтче. Ако съм прав как да сваля патрона, а ако не как става??? Благодаря предварително!

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Клеиморед Б3...
Sanq_Belov написа: А и предполагам, че трябва да сваля патрона (за стартиране на колата) защото клеимореда е под него и там трябва да има някакво болтче. Ако съм прав как да сваля патрона, а ако не как става??? Благодаря предварително!
Това е начина
Ето как става
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=336404#p336404
- сава
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 14 дек 2007 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перущица
Re: Клеиморед Б3...
сваляш волана, под него мисля че имаше една втулка за която ти трябва скоба,махаш и нея и сваляш целият механизъм на запалването,мисля че беше така
- Sanq_Belov
- Мнения: 187
- Регистриран на: Чет 23 апр 2009 3:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Клеиморед Б3...
Пробвах го и това. Има по лесен начин. Влензаж в ETKA и от там разглобих патрона заедно с механизмите. Оказа се че болта който държи клеимореда е под патрона. Но не мога да извадя патрона и от там не мога да стигна до болта... 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Клеиморед Б3...
Не точно. Болта е през клемореда, завит в патрона.
Аз лично успях на Г3 да го развия с много къса отверка това болтче след почти 3 часа висене с глава м/у педалите и задник на седалката- демек- почти челна стойка.
Но така и не успях после да го завия обратно след монтажа на новия клеморед!
Още си кара Голфчето с клеморед, здраво закрепен чрез свински опашки!
вече близо 5 години!
Аз лично успях на Г3 да го развия с много къса отверка това болтче след почти 3 часа висене с глава м/у педалите и задник на седалката- демек- почти челна стойка.
Но така и не успях после да го завия обратно след монтажа на новия клеморед!

Още си кара Голфчето с клеморед, здраво закрепен чрез свински опашки!

вече близо 5 години!
- Sanq_Belov
- Мнения: 187
- Регистриран на: Чет 23 апр 2009 3:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Клеиморед Б3...
Да и аз бях така. Само дето при мен е така направен, че не може да се бръкне с каквато и да е отверка... Та оказа се, че наистина трябва да сваля целия патронник от кормилната щека. Благодаря за помоща на всички колеги, но за съжеление поради липса на подхоящите инструменти точно в момента(сега съм в София и няма да патувам скоро време към Свиленград) явно ще карам паля със сложни извъртания на ръката и като се прибера ще го закарам да ми го смени някой които има нужната техника. Още веднъж на колегите който се отзоваха! 

Re: Клеиморед Б3...
По повод казаното до тук ,причина за НЕ палене при мен се оказа самия патронник. Значи и аз прочетох внимателно писаното и реших да сменя клемореда защото имах същите проблеми /с натискане на ключа въртя и я захапе я не и ако завърти то замалко и ме изхвърля-ЗОР/ отидохпри приятел който държи автоморга и взех клеморед на старо извадих цокъла слагам на "новия '' клеморед -върти къса се
открих проблема да ама не.С много зор извадих тази втулка дето е на шлици и зад нея има пружинка колегата дето е дал снимковия материал е спестил инфо за най трудната част на вадене на клеморедазначи задължително преса хора ви трябва!!! Та извадих целия патронник или както се казва дето слагаме клемореда махнах болтчето ,той швабата го наврял там дето не огрява ще е по светло,сложих нов клеморед и пробвам -о ужас пак не ще. Хванах се за главата слагам моя стария въртя с отвертка -върти си пушка няма проблем слагам на патронника не ще ни единия ни другия та си смених целия патронник и си оставих стария клеморед и сега е ОК разминах се с 15лв. за патронник от голф 3 става ,същия е!

-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 23 мар 2009 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Клеиморед Б3...
на мен ми го направиха така:стария го изчовъркаха с отвертка на дреб ,без никакви разглобявания,като отдолу само се откача буксата.винтчето си остава на място.на новия клеморед се отрязва ушенцето и се захваща както е казал радотом.купувайки си менте евтино, то изкарва мах. 1г.,като бендикса задържа почти почти винаги.след първата смяна по този начин си го сменяш сам за минути.ако имаш възможност си купи качествен.
Re: Клеиморед Б3...
simo s pasata написа:на мен ми го направиха така:стария го изчовъркаха с отвертка на дреб ,без никакви разглобявания,като отдолу само се откача буксата.винтчето си остава на място.на новия клеморед се отрязва ушенцето и се захваща както е казал радотом.купувайки си менте евтино, то изкарва мах. 1г.,като бендикса задържа почти почти винаги.след първата смяна по този начин си го сменяш сам за минути.ако имаш възможност си купи качествен.
Ако знаех какъв ще го ям без да се замисля това е начинадаже ако сега ми се наложи ще "апендиксирам " това болтче.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Клеморед Б3...
здравейте,извинявам се че дигам стара тема,става ли клеморед от Пасат 3 на голф 3 1.6 101 коня
благодаря
благодаря
Re: Клеморед Б3...
колеги явно не можете да избиете втулката.като стигнете до втулката навивате гаиката на оста да не я подбиете взимате 4ука и биете по оста,тя влиза на доло и избива втулката
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Клеморед Б3...
adrian4o написа:колеги явно не можете да избиете втулката.като стигнете до втулката навивате гаиката на оста да не я подбиете взимате 4ука и биете по оста,тя влиза на доло и избива втулката
Тая ос като влезе надолу, знаеш ли защо влиза!!! Това, че си си прецакал уредбата и още не знаеш, не значи, че и други треа да я прехабат... Правилата чете ли - да не вкарваш колегите в излишни разходи?
Re: Клеморед Б3...
player1988 написа:здравейте,извинявам се че дигам стара тема,става ли клеморед от Пасат 3 на голф 3 1.6 101 коня
благодаря
еднакви са.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Клеморед Б3...
по лесния вариант за мен е без да се избива втулката а да се откачи кормилния прът от карето и да се извади целия с патрона...два пъти съм правил това за смяна на клеморед и няма хамалогия...само малко дупене...
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Re: Клеморед Б3...
Само някой да не вземе да повярва на всичко написано, че после 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта