с колко са по ниски пуржините на МК4 GTI от нормалното?
и дали могат да се сложат с нормалните амортисиори
с колко са по ниски пуржините на МК4 GTI от нормалното?
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: с колко са по ниски пуржините на МК4 GTI от нормалното?
По принцип ГТИтата са малко по-ниски от обикновения голф. Ако съдим от тройката - може да се сложи, но се променя стойката и се амортизира всичко по-бързо.
Все пак и пружините и амортисьорите не са на недостъпни цени. На мен задните амортисьори Билщайна (Г3 ГТИ) ми легнаха мисля 90 лв парчето, за четворка да са около 20-30 лв по-скъпи единият.
Препоръчвам ти, ако ще правиш нещо, прави го качествено. Тия заменки... щом производителят е решил да са различни има защо.
Все пак и пружините и амортисьорите не са на недостъпни цени. На мен задните амортисьори Билщайна (Г3 ГТИ) ми легнаха мисля 90 лв парчето, за четворка да са около 20-30 лв по-скъпи единият.
Препоръчвам ти, ако ще правиш нещо, прави го качествено. Тия заменки... щом производителят е решил да са различни има защо.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: с колко са по ниски пуржините на МК4 GTI от нормалното?
Можеш да смениш пружините и не е никакъв проблем. Според мен обаче разлика във височината няма или е минимална съдейки по това какви "щъркели" са всички стоковици.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: с колко са по ниски пуржините на МК4 GTI от нормалното?
По-ниски са с около 3-4см поне GTI-тата,но другото което трябва да те притеснява е че возията става много по твърда и стегната от нормалната,но пък и стабилноста е много по-добра
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: с колко са по ниски пуржините на МК4 GTI от нормалното?
До колкото съм се интересувал около 3 см са по ниски МК4 GTI от нормално МК4.

Ето една снимка - напълно стоково от към визия GTI със 17ки джанти, аз не мисля че е чак щъркел както се изрази колегата.
За мен по-ниско от стоковото GTI окачване става доста тегаво за каране из София и си трябва много внимаване.

Ето една снимка - напълно стоково от към визия GTI със 17ки джанти, аз не мисля че е чак щъркел както се изрази колегата.
За мен по-ниско от стоковото GTI окачване става доста тегаво за каране из София и си трябва много внимаване.
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: с колко са по ниски пуржините на МК4 GTI от нормалното?
Наистина внимавай със свалянето на предницата, защото картера слиза прекалено ниско до асфалта !!!
Аз бях със спортни пружини и оригиналнити амортисьори обаче си върнах стоковите отпред, защото започна да ми опира полуоската от дясно в активното окачване ( мисля, че се казваше реактивната щанга - може и да бъркам). Отзад си запазих ниските пружини и вече всичко е ОК
Ако искаш имам двете предни червени пружини, мога да ти ги продам ...
Аз бях със спортни пружини и оригиналнити амортисьори обаче си върнах стоковите отпред, защото започна да ми опира полуоската от дясно в активното окачване ( мисля, че се казваше реактивната щанга - може и да бъркам). Отзад си запазих ниските пружини и вече всичко е ОК

Ако искаш имам двете предни червени пружини, мога да ти ги продам ...

- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: с колко са по ниски пуржините на МК4 GTI от нормалното?
30mm е разликата мецду ГТИ и нормално окачване.
- Don_Castelano
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 9:49
- Автомобил: seat cordoba
- Двигател: ABD 94
- Местоположение: Русе
Re: с колко са по ниски пуржините на МК4 GTI от нормалното?
И не забравяй, че ГТИ-ските двигатели са по тежки и пружините са изчислени за килограмите. Ако ги сложиш на по малък двигател ефекта ще е малко по висока кола.
- zelkata_ok1_
- Мнения: 322
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: с колко са по ниски пуржините на МК4 GTI от нормалното?
Don_Castelano написа:И не забравяй, че ГТИ-ските двигатели са по тежки и пружините са изчислени за килограмите. Ако ги сложиш на по малък двигател ефекта ще е малко по висока кола.
колега ами ако се сложат от GTI на 1.8 20V 125hp какво ще стане
- VLADETO8986
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пон 21 юни 2010 14:35
- Автомобил: Jetta
- Двигател: RP
- Местоположение: ЕН
Re: с колко са по ниски пуржините на МК4 GTI от нормалното?
.
Последна промяна от VLADETO8986 на Нед 26 фев 2012 0:16, променено общо 1 път.
- mircho82
- Мнения: 378
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
- Автомобил: Golf IV TDI GTI
- Двигател: ARL 2001
- Местоположение: Плевен
Re: с колко са по ниски пуржините на МК4 GTI от нормалното?
MK4 написа:До колкото съм се интересувал около 3 см са по ниски МК4 GTI от нормално МК4.
Ето една снимка - напълно стоково от към визия GTI със 17ки джанти, аз не мисля че е чак щъркел както се изрази колегата.
За мен по-ниско от стоковото GTI окачване става доста тегаво за каране из София и си трябва много внимаване.
Мдаа ,съгласен съм. Нищо, че голфа не е за возия, но се усеща спортния дух на GTI

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Mustang GT-R и 53 госта