От три дни чета мнения и предположения и реших да питам и аз за да съм сигурен.До преди една седмица глъхнеше,а днес изчистих кафявата букса към инжекцията с четирите крачета,беше омаслена и се вдигнаха оборотите.Пали нормално и загрява до работна температура,но изгася ли я и запаля наново вдига 2500 оборота.Откачам синята букса на температурния датчик и падат на 1500об.Мисля да сменя този датчик-синия.Просто ме интересува дали съм на прав път,че ще трябва да се прибирам до България,а тук не се разбирам с майсторите.
B3- 1991 година-1.8куб.-90к.-RP-бензин и газ,но газ не е виждала от 3 години.



сега пък високи обороти-РЕШЕНО!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 8:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Каламата,Гърция
сега пък високи обороти-РЕШЕНО!
Последна промяна от niki_16 на Нед 27 юни 2010 9:28, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 8:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Каламата,Гърция
Re: сега пък високи обороти
е да,ама мисля че ми се вдигна разхода,а бензина тук е 1.50 евро.Имам 1500км. в едната посока
,а с тези 2500 оборота....

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 8:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Каламата,Гърция
Re: сега пък високи обороти-РЕШЕНО!
Ако някой се интересува да кажа все пак.Проблема се реши след смяна на синия датчик-20 евро от Гърция и за всеки случай смяна на тройника-2.50 евро от България.Естествено и тук не всичко е оригинално и марково,но втория се оказа добър.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: sklimoto и 39 госта