ето за каква туба става дума:





kaiser666 написа:И ще подлизва докато сипваш, иначе става.
веселин написа:Няма метални туби по 5 литра ли , че задаваш този въпрос
Човека горя сигурно над 30 секунди, докато го загасят. Така че пълни в пластмасова и нямаш проблем.Дори ако си намериш от тези туби с дърпащото се гърло ,ще ти е много по- лесно да си сипваш в колата.
Harrry написа:Браво!
Идвах тук с буквално същия въпрос, а ето толкова хора вече са му отговорили.
Аз имам почти същата 4-литрова туба от моторно масло на Кастрол, само че бяла - много красива и стабилна - и смятам в нея да си смесвам бензина с двутактовото масло за верижния трион: 3 литра бензин с 100 мл масло плюс яко тръскане. Вече никакви съмнения (може дори да сложа на капачката гумено уплътнение). Така спестявам няколко левчета и си решавам проблема с дозировката (тубите от 3 и от 5 л нямат достатъчно вместимост за точното съотношение с тръскането, необходимо за смесването).
да не е някоя дружба 
djofar написа::Mr Green FunHarrry написа:Браво!
Идвах тук с буквално същия въпрос, а ето толкова хора вече са му отговорили.
Аз имам почти същата 4-литрова туба от моторно масло на Кастрол, само че бяла - много красива и стабилна - и смятам в нея да си смесвам бензина с двутактовото масло за верижния трион: 3 литра бензин с 100 мл масло плюс яко тръскане. Вече никакви съмнения (може дори да сложа на капачката гумено уплътнение). Така спестявам няколко левчета и си решавам проблема с дозировката (тубите от 3 и от 5 л нямат достатъчно вместимост за точното съотношение с тръскането, необходимо за смесването).
брат какъв ти е този верижен трион та на 3 литра сипваш 100 мл маслода не е някоя дружба
а по темата аз ползвам същата туба за STIHL-ката
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта