Проблем с палене на Голф 2 ГТИ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
bat sandy
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с палене на Голф 2 ГТИ

Мнениеот bat sandy » Нед 13 юни 2010 20:51


Здравейте!"Управлявам" Голф 2 ГТИ ПБ-мотор.Преди 1 седмица взех от приятел стробоскоп да си правя центровка.В "дебелите" книги пише,че се прави на 2250/мин и се маха куплунга на темп.датчик.ОК-така го и правя!Обаче после като започнах да карам ми прави впечатление,че на ниски обороти колата я няма и се "изрязва" чак след 4000/мин.Пипнах малко делкото "на слух"и динамиката се появи.Дотук добре!Е,да ама почна да неще да пали(акумулатора не е особено читав)!И нтересното е,че като върти добре не пали,а като върти "дали да го завъртя тоа маховик"-ПАЛИ(почти винаги).А,когато и помогна със "супер здравото" си рамо пали абсолютно винаги.
От два дни съм само на центровки и бутане!!Сега зареждам 1 уж добър акумулатор и утре ще пиша дали има резултат от него.А от вашите добри души очаквам мнения и предположения за евентуална неизправност освен АБ.Благодаря!!!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с палене на Голф 2 ГТИ

Мнениеот radotom » Нед 13 юни 2010 21:51


За дебелите книги правилно си чел, ама не казваш на кой белег остави запалването ;)
Да не си го бутнал на 0* преди ГМТ?
Иначе - да, когато си е на 'заводски' белег - ниските обороти никакви ги няма :( Мудна е колата, струва ти се, че не върви.
Вдигнеш ли много 'аванса' пък почва трудно да пали и има проблем във високите обороти.
Трябва да си поиграеш и да намериш 'златната среда'.
Аз лично карам на около 10* предварение. Сравнително лесно пали, ускорява прилично, но максималната скорост ми е ограничена като на автоматик: на 4-та - 172км/ч (прекъсвач) На 5-а - 180км/ч mhihi mhihi
Имай предвид, че настройката е страшно груба!
1мм ъглово преместване на делкото отговаря на около 6* промяна ъгъла на запалване.


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с палене на Голф 2 ГТИ

Мнениеот zdravko_jett » Нед 13 юни 2010 21:55


белега на маховика се гледа нали,понеже знам че и на шаибата за ремъка от другата страна има белег но и 2та се рзминавам, може би при различните двигатели е различно


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с палене на Голф 2 ГТИ

Мнениеот radotom » Нед 13 юни 2010 21:56


Аз винаги си гледам белега на маховика ;)
На шайбата уж е по-лесно, ама... нещо не ме кефи! :?


bat sandy
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с палене на Голф 2 ГТИ

Мнениеот bat sandy » Нед 13 юни 2010 22:10


Не,не съм го направил на 0,а на 6*(големия белег преди ГМТ).А това за ъгловото преместване-не съм чак толкова сигурен,защото и компа се намесва бая в ъгъла на изпреварване(мисълта ми е,че двг работи в диапазон на въртене на делкото около 30-40*,а след тези крайни точки гасне).Да отбележа,че стробоскопа беше такъв,който само мига,без да можеш да нагласяш градуси на него.Дали има нещо гнило в в тоа двг??


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с палене на Голф 2 ГТИ

Мнениеот rudoni » Нед 13 юни 2010 22:24


май нещо и двамата бъркате с белега или аз незнам?!винаги го правя по белега на рем. шайба (0 и 5 гр) и е добре .белега на рем шайба и този на маховика се разминават с тези 4-5 градуса и за това на Радо му е добре на 10 (което е 5 и е в норма) а при теб е лошо!имате различни мотори .поправете ме моля ако нещо бъркам!на мотор ПБ се прави при исключен вакуум на делкото и 6 +- 1 градуса.аз поне така го правя.ама човек се учи........


bat sandy
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с палене на Голф 2 ГТИ

Мнениеот bat sandy » Нед 13 юни 2010 22:30


ПБ няма вакуум на делкото.Написал съм по-горе,че се откача куплунга на термо-датчикът!


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с палене на Голф 2 ГТИ

Мнениеот rudoni » Нед 13 юни 2010 22:46


правя го от тук и е винаги добре, не знам повече.


bat sandy
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с палене на Голф 2 ГТИ

Мнениеот bat sandy » Вто 15 юни 2010 19:17


Вчера си свалих всичките чарколаци на алармата и колата започна да пали всеки път,от първия.Имаше едно реле за прекъсването на захпранването на компа(такова конструктивно решение са взели бг-майсторчетата),обаче беше залепнало и май отлепяше когато си иска.Дано излезе от това проблема.Искам да кажа на тези,които не са сложили аларма и им предстои-идете при някои доказал се майстор и платете 2 пъти повече,за да знаете,че няма да имате главоболия поне с това "сложно устройство" в автомобила си!


bat sandy
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с палене на Голф 2 ГТИ

Мнениеот bat sandy » Съб 26 юни 2010 5:25


Здравейте,колеги!Съжалявам,че досаждам отново,но пак имам проблем с паленето.Като махнах алармата палеше няколко дни добре,обаче започна да дава ядове.Интересното е,че сутрин и е най-трудно:стартерът върти добре,но не пали!Ако я бутна пали веднага,обаче ако я бутна само да превърти и половин оборот на кол.вал и веднага след това пали от стартер!!??След това през деня си пали от 2-ри,3-ти,4-ти път.Бензин в системата има,защото при въртене смърди яко на неизгоряло гориво от аспуха.Някакви идеи за това чудо???Всяко мнение или разсъждение може да ми е от полза!Мерси!


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с палене на Голф 2 ГТИ

Мнениеот rudoni » Съб 26 юни 2010 9:00


почисти всички маси на ЕБУ , както и буксата свързваща инжекторите към общата система! същият ,абсолютно същия проблем бе и в едно пежо1.8 и се оправи по описания начин!не си ли ходил на диагностика?диагностиката при мен показа проблем в инжекторната верига и от там почнах .


bat sandy
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с палене на Голф 2 ГТИ-РЕШЕНО

Мнениеот bat sandy » Вто 05 окт 2010 6:31


И така:
1.За ценровката:В упътванията за нея пише освен,че се откача т-датчика,също след регулиране на ъгъла и закачане на датчика,се форсира ДВГ до над 3000об.(да ама нема кой да прочете)Така ЕКУ запаметява промените в настройката!
2.Въртеше трудно заради:
-голямо предварение(заради ръчните настройки на делкото)-пак го направих със стробоскоп както трябва
-скапан стартер-сменен с такъв с редуктор(много по-лесно върти мотора),закупен от колега от форума
Ами това е!Като правиш нещо не е лошо и да мислиш върху него чат-пат!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта