


Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 23 ное 2009 9:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
Въпроса ми е лесно ли се сменя,от кой модел е и през колко хил.км.се сменя.
- joro^
- Мнения: 327
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоeвград
Re: Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
Да лесно се смяня,от кой модел е свали капака на колата и виж
За това през колко км се сменя с наще хубави горива си е чисто индивидуално но да кажем на 2 смени на маслото.

- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
АКо зареждаш Тубна нафта може и на всяка смяна на маслото
.Аз моя го смених на 10к км и излязаха страшни гадости от него.

- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
А като се сменя-нещо особенно има ли? Новия филтър трябва ли да се пълни предварително с нафта преди да се свърже с горивопроводите?
- rapo_vd
- Мнения: 370
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Видин
Re: Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
А какви са симптомите при запушен филтър?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
ако 2001 Пасат е PD не е много лесно, е поне е по трудно от нормално TDI
Инак се пълни с нафта и се сменя на две смени на масло

- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
krraynov написа:А като се сменя-нещо особенно има ли? Новия филтър трябва ли да се пълни предварително с нафта преди да се свърже с горивопроводите?
Абсолютно задължително го напълни.Купи си една по голяма спринцовка от първата аптека и около половин литър нафта и си ти.Преди 2 седмици го правих това упражнение.Филасофия нямаше никаква поне при мен.Твоя е
ПД но едва ли е много по различно.На филтъра има стрелки за входяща и изходяща нафта,това трябва да си спази.
- joro^
- Мнения: 327
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоeвград
Re: Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
netizen написа:ако 2001 Пасат е PD не е много лесно, е поне е по трудно от нормално TDIИнак се пълни с нафта и се сменя на две смени на масло
И какво му е по сложното?Не е задължително да го пълниш ,поне аз не се занимавам излишна занимавка е сменяш палиш ,за няколко секунди сбива и се оправя.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
Колега първо виж с какъв филтър е колата защото са два модела.Ениния е с пишки в който мушкаш маркучите за нафтата а другия е с дупка в която се завива плочката за подгряване на нафтата.Втория тип не се сменя много лесно.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
KirilGeorgiev написа:Колега първо виж с какъв филтър е колата защото са два модела.Ениния е с пишки в който мушкаш маркучите за нафтата а другия е с дупка в която се завива плочката за подгряване на нафтата.Втория тип не се сменя много лесно.
Да попитам и аз в темата на колегата:
Моя тип филтър е от "втория"-мисля неделя да го сменя-защо да е трудно-не се ли развива от плочката като маслен филтър и се завива новия(напълнен с нафта)?? Естествено преди това трабва да освободя закрепващата скоба.
На прав път ли съм или бъркам???
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
Точно така е както си го написал колега давай смело.Единствено може да имаш затрудниние при развиването от плочката, ако е спекал много останалото е елементарно.Аз като сменям филтър от такъв тип и не ще да се отвива, понеже нямам приспособление за отвиване пробивам корпуса му с отверка, пъхам я вътре и я използвам като рамо за отвиване.Може да го ползваш ако имаш затруднение при развиването.gancho написа:KirilGeorgiev написа:Колега първо виж с какъв филтър е колата защото са два модела.Ениния е с пишки в който мушкаш маркучите за нафтата а другия е с дупка в която се завива плочката за подгряване на нафтата.Втория тип не се сменя много лесно.
Да попитам и аз в темата на колегата:
Моя тип филтър е от "втория"-мисля неделя да го сменя-защо да е трудно-не се ли развива от плочката като маслен филтър и се завива новия(напълнен с нафта)?? Естествено преди това трабва да освободя закрепващата скоба.
На прав път ли съм или бъркам???
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
mili 75 написа:Точно така е както си го написал колега давай смело.Единствено може да имаш затрудниние при развиването от плочката, ако е спекал много останалото е елементарно.Аз като сменям филтър от такъв тип и не ще да се отвива, понеже нямам приспособление за отвиване пробивам корпуса му с отверка, пъхам я вътре и я използвам като рамо за отвиване.Може да го ползваш ако имаш затруднение при развиването.gancho написа:KirilGeorgiev написа:Колега първо виж с какъв филтър е колата защото са два модела.Ениния е с пишки в който мушкаш маркучите за нафтата а другия е с дупка в която се завива плочката за подгряване на нафтата.Втория тип не се сменя много лесно.
Да попитам и аз в темата на колегата:
Моя тип филтър е от "втория"-мисля неделя да го сменя-защо да е трудно-не се ли развива от плочката като маслен филтър и се завива новия(напълнен с нафта)?? Естествено преди това трабва да освободя закрепващата скоба.
На прав път ли съм или бъркам???
Мерси за куража.Аз питам щото това ми е първи дизел, да не объркам нещо.И не се разкачат горивопроводите и клапанчето,нали?А иначе ще взема правено приспособление са стягане на маслен филтър,добре че ме подсети

-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
Няма какво да объркаш маркучите са оцветени.Плочката се отвива със шестограм.Проблема идва от там че филтъра няма много място да го извадиш нагоре след като си отвил плочката и може да ти се наложи да махаш мъркучетата.Работата не е слажна но ще се поомажеш с нафта.Филтъра задължително го напълни с нафта
А и още нещо първо махни плочката и после отхлабвай филтъра.

- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
Някои беше се позанимавал да разреже горивен филтър на 20 000 км и се оказал като нов:) Знам че PD са капризни към нафтата и затова може би е оправдано да се сменя на 2 смени на маслото но на обикновените печки /TDI/ ако е хубав филтъра /MANN,MAHLE/ и сипваш на пистолет 40 000 не са никакъв проблем /стигал съм до 60 000/ 

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Нафтов филтър за Passat 1.9 tdi 2001г.
Да колега не се разкачат горивопроводите, филтъра се навива на резба към плочката, подобно на маслен филтър.gancho написа:mili 75 написа:Точно така е както си го написал колега давай смело.Единствено може да имаш затрудниние при развиването от плочката, ако е спекал много останалото е елементарно.Аз като сменям филтър от такъв тип и не ще да се отвива, понеже нямам приспособление за отвиване пробивам корпуса му с отверка, пъхам я вътре и я използвам като рамо за отвиване.Може да го ползваш ако имаш затруднение при развиването.gancho написа:KirilGeorgiev написа:Колега първо виж с какъв филтър е колата защото са два модела.Ениния е с пишки в който мушкаш маркучите за нафтата а другия е с дупка в която се завива плочката за подгряване на нафтата.Втория тип не се сменя много лесно.
Да попитам и аз в темата на колегата:
Моя тип филтър е от "втория"-мисля неделя да го сменя-защо да е трудно-не се ли развива от плочката като маслен филтър и се завива новия(напълнен с нафта)?? Естествено преди това трабва да освободя закрепващата скоба.
На прав път ли съм или бъркам???
Мерси за куража.Аз питам щото това ми е първи дизел, да не объркам нещо.И не се разкачат горивопроводите и клапанчето,нали?А иначе ще взема правено приспособление са стягане на маслен филтър,добре че ме подсети
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 36 госта