Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Техническа и сервизна информация за Passat
lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот lacezarasia » Чет 17 юни 2010 19:21


stefan_gb1 написа:В помпата няма съчми или поне аз не съм виждал такава помпа. Споменатото за скъсаната мембрана произлезе от горния ти пост!
Междодругото на теб ще е трудно да се помогне, караи както си знаеш , в краина сметка досега необясни защо мислиш че колата се дави / поне това спомена отначало/. А сега помпата е дефектна .....

ами защото като е студена и заработва на три цилиндъра(само на бензин). а помпата се прецака без да има никаква връзка(то пасатите нямат проблем с бензиновата помпа) за да видиш съчмата ще я снимам.




lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот lacezarasia » Чет 17 юни 2010 19:49


тук се вижда много добре.
Прикачени файлове
STP60495.JPG


lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот lacezarasia » Чет 17 юни 2010 19:50


ето, ако още не ми вярваш. а ако съм казал нещо обидно ивинявай! и все така приемам съвети и помощ. :beer
Прикачени файлове
STP60500.JPG


lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот lacezarasia » Чет 17 юни 2010 20:09


На първата снимка се вижда и цетката отгоре. това е байпас или по-подробно когато имаш запушване в системата да не се получи пробив и да изтече бензина. до тук всичко е добре само, че при мен отваря преди да се създаде необходимото налягане.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот rudoni » Чет 17 юни 2010 22:49


виждам ,че си инат момче! :D правилно виждаш ,че има съчма и това ти е клапана който регулира налягането в системата !запомни- налягането!горе на моното или рейката има друг клапан свързан с едно маркуче за всмукателния тракт и се нарича регулатор на дебита в системата!двете понятия са различни! ако се спука мембраната на рег. на дебита - може да се дави колата!ако има нещо запушено по системата или помпата е неизправна -тогава изпуска клапана за рег. на налягането върху помпата!
търси или запушено или смени вакуумния рег.!


lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот lacezarasia » Пет 18 юни 2010 11:33


rudoni написа:виждам ,че си инат момче! :D правилно виждаш ,че има съчма и това ти е клапана който регулира налягането в системата !запомни- налягането!горе на моното или рейката има друг клапан свързан с едно маркуче за всмукателния тракт и се нарича регулатор на дебита в системата!двете понятия са различни! ако се спука мембраната на рег. на дебита - може да се дави колата!ако има нещо запушено по системата или помпата е неизправна -тогава изпуска клапана за рег. на налягането върху помпата!
търси или запушено или смени вакуумния рег.!

въобще не споря с теб. регулатора на налягането е здрав, а до тук стигнах защото самата помпа се прецака в момент когато се опитвах да отстраня давенето на колата при студен двигател. единствения проблем който открих при инжекциона е лоша връзка към маса, но за сега не мога да продължа.


lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот lacezarasia » Пет 18 юни 2010 11:45


... а и няма ли да се дави постоянно ако е скъсана мембраната на регулатора?


stefan_gb1
Мнения: 156
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот stefan_gb1 » Пет 18 юни 2010 21:25


Вярно има , не съм разглобявал такава помпа . Този клапан при какво налягане отваря измери ли го ?

Нека и други колеги си изкажат мнението които са запознати с този вид помпа.

Последна промяна от stefan_gb1 на Сря 23 юни 2010 18:03, променено общо 1 път.


lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот lacezarasia » Съб 19 юни 2010 14:43


да предпазен е, но при мен той си стои постоянно отворен. помпата извадена от вън и откачена от всички маркучи към и от двигателя не ще да качи гориво през отвора който трябва (разбира се потопена в бензин). значи като си купувате помпа гледайте да е без пластмасите защото на тях пише, че са германски, а самата помпа се оказа китайска. та вече си поръчах нова (втора употреба). после ще пиша какво е станало.

Последна промяна от lacezarasia на Съб 19 юни 2010 21:52, променено общо 1 път.


lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот lacezarasia » Съб 19 юни 2010 21:50


смених помпата сега работи и на бензин. от утре продължавам с давенето.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот rudoni » Съб 19 юни 2010 23:27


няма давене ,просто не си сложил помпата както трябва в леглото и!


lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот lacezarasia » Нед 20 юни 2010 19:04


лошата връзка с маса е от реленцето за газта. ще го сменявам.


Lachi
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 17 май 2010 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот Lachi » Нед 20 юни 2010 21:40


rudoni написа:виждам ,че си инат момче! :D правилно виждаш ,че има съчма и това ти е клапана който регулира налягането в системата !запомни- налягането!горе на моното или рейката има друг клапан свързан с едно маркуче за всмукателния тракт и се нарича регулатор на дебита в системата!двете понятия са различни! ако се спука мембраната на рег. на дебита - може да се дави колата!ако има нещо запушено по системата или помпата е неизправна -тогава изпуска клапана за рег. на налягането върху помпата!
търси или запушено или смени вакуумния рег.!

Сачменият клапан в помпата не е регулатор, а е предпазен клапан, който я предпазва от претоварване ако се задръсти горивния филтър. Точно този клапан с мембранката е регулатора на налягане и при правилна работа то трябва да е около 1,2 атм.
Сега искам да питам какво е това реле за газта и как е свързано, та влияе на масата на моното, въпреки, че електрически части са само дюзата и моторчето за празен ход, които нямат електрическа връзка с масата, така че и това не е. Премерете налягането на бензина на входа на моното с тройник, което трябва да е около 1,2 атм.


lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот lacezarasia » Нед 20 юни 2010 22:00


когато превключа колата на газ се прекъсва захранването на моното с реле, а тъй като колегата ми даде данни от ауто датата напрежението на моното трябва да е = на акумулатора, а то е 9в. това ме накара да проверя връзките и установих, че минуса към маса има съпротивление и така стигнах до там. налягането не съм го мерил, но съм с нова помпа и колата си работи както преди на бензин-когато е студено пали без проблеми, работи около 1мин. нормално и започва да работи на три цилиндъра, а от ауспуха мирише на неизгорял бензин и така стигнах да сменям гумените уплътнения на дюзата.


Lachi
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 17 май 2010 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Как работи дюзата на пасат 1,8 м.и 92г.?

Мнениеот Lachi » Нед 20 юни 2010 23:09


Към моното трябва да отиват 4 кабела.
1 - бял/виолетов - спрямо маса трябва да има 12В /колкото акумулатора/
2 - черен/жълт - командва се от ЕБУ - това са импулси и не може да се измери с мултицет. Това са кабелите, захранващи дюзата. Другите са бял/кафяв и прозрачен/виолетов - те са за датчика за температурата на въздуха и не те интересуват. Релето би трябвало да прекъсва единия кабел за дюзата, но неговата маса трябва да е свързана с масата на двигателя, а не на моното, защото отдолу има гумен тампон, който го изолира от двигателя.
Импулсите на черно/жълтия кабел могат да се видят като се свърже анода на един светодиод и катода през 1Ком резистор към маса, но това няма да ти помогне особено. Най-добре е с осцилоскоп ще се определи напрежението и дължината на импулсите.
Кабелите, свещите и капачката на делкото как са, защото ако не работи само един цилиндър може да е от тях. Трябва да се определи кой точно не работи, дали е един и същи всеки път. :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта