Peterman написа:Колега, защо изпарителя ти е монтиран хоризонтално????

Или се подведох от снимката?
Според мен проблема би трябвало да е там.
Друг е въпроса за мембрани, утайки, вакуми и др.

Да от снимката е ...Просто бях клекнал под колата и го снимах
Я ми кажи какви са тези утайки и за какъв вакум става дума и как се опрявя.Мембраните са сменени преди около 8000 км.
Figo написа:Здравей Колега , оборотите се регулират от там където си посочил на снимката

Относно скачането на оборотите и на мен ми го е правила обаче до колкото разбрах проблема не е в изпарителя а в ламбда сондата защото нямала
емулатор да лъже компа че уж е на бензин

пробвай на газ анализатор да те закачи той ще ти каже за какво става въпрос ! Успех

Оборотите на запалена кола ли да ги регулирам или на загасена.И нали само с отвертка връткам < > и ги регулирам докато ги направя на 850 - 900
Къде мога да направя този газ анализатор и нали не става въпрос за диагностика защото диагностика съм правил много пъти и нищо не показва.
Какви пари е такава ламбда сонда с емулатор
Колега Figo оправи ли проблема с оборотите след като смени ламбдата