
Намалена мощност Голф4 1.8 AGN
- zelkata_ok1_
- Мнения: 322
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Намалена мощност Голф4 1.8 AGN
Има малко развитие по въпросът. Вчера след като изтрезнях и спря да ме боли главата се захванах да посменям малко части по каручката.
- DENSO VK 20 са вече на колата и мога да кажа, че ефектът е доста добър. Леко по добри реакци от към подаване на газ и по - добро поведение при каране по - дълго време във високи обороти.
- Така и така беше време за нов въздушен филтър, та реших да си вложа малко повече пари JR F 359185
Сега мога да кажа, че работата на моторът на бензин е значително по - добра. Е акто цяло не съм и очаквал някакви чудеса от смяната не едни свещи и филтър, но се посъживи малко моторчето.
И все пак си остава впечетлението, че колата е по - тромава ... бяха дни когато след 3000 об. се усещаха 125-те коня. Та остана сега да пробвам с един читав дебитомер. Все си мисля, че като се появи този 'бъг' дебитомерчето не подава много вярна информация и сместа остава бедна.
Та ако има няакой добричък колега който да се навие да напрвя едно завойче с неговият дебитомер, ще съм му безкрайно благодарен.
- DENSO VK 20 са вече на колата и мога да кажа, че ефектът е доста добър. Леко по добри реакци от към подаване на газ и по - добро поведение при каране по - дълго време във високи обороти.
- Така и така беше време за нов въздушен филтър, та реших да си вложа малко повече пари JR F 359185
Сега мога да кажа, че работата на моторът на бензин е значително по - добра. Е акто цяло не съм и очаквал някакви чудеса от смяната не едни свещи и филтър, но се посъживи малко моторчето.
И все пак си остава впечетлението, че колата е по - тромава ... бяха дни когато след 3000 об. се усещаха 125-те коня. Та остана сега да пробвам с един читав дебитомер. Все си мисля, че като се появи този 'бъг' дебитомерчето не подава много вярна информация и сместа остава бедна.
Та ако има няакой добричък колега който да се навие да напрвя едно завойче с неговият дебитомер, ще съм му безкрайно благодарен.
- zelkata_ok1_
- Мнения: 322
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Намалена мощност Голф4 1.8 AGN
колега ще ти дам моя дебитомер за експеримента ако си навит да ме повозиш да видя дали не си внушавам че колата е спъната 

- zelkata_ok1_
- Мнения: 322
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Намалена мощност Голф4 1.8 AGN
колеги някой дали има информация за тия о2 сензор заместители 

- zelkata_ok1_
- Мнения: 322
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Намалена мощност Голф4 1.8 AGN
бих препоръчал да се сменят следните неща: свещи (по каталог), въздушен филтър (на всеки 5-6к км, особено ако се кара на газ), ламбда сонда (препоръчвам бош) и почистване на дроселовата клапа.
след смяната на всяко едно от тези неща се чувства добро! 


Re: Намалена мощност Голф4 1.8 AGN
не виждам нищо писано за ревизия на АГУ!? ако изпуска макар и малко преобогатява сместа и "дави " колата!итогава ламбдата се намесва и става нещо казано "мазало".направи ревизия на АГУ !и бягай при Мишо в Герман!



- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Намалена мощност Голф4 1.8 AGN
rudoni написа:не виждам нищо писано за ревизия на АГУ!? ако изпуска макар и малко преобогатява сместа и "дави " колата!итогава ламбдата се намесва и става нещо казано "мазало".направи ревизия на АГУ !и бягай при Мишо в Герман!![]()
Колегата е прав .. тъй като съм в отпуска и не съм в София ... та и нямам добра връзка с интернет не съм пускал ъпдейти.
Смяната на свещите беше разковничето на проблема. Старите вече бяха дали фира ... особено на първият цилиндър. След смяната на свещи и въздушен филтър нещата на бензин заспаха. Остана проблемаът на газ.
Както е споменал колегата по горе малка профилактика на газтз и сега всичко е в норми. Проблемът беше очевиден - и двата филтъра на газ бяха пълни с нещо като графит (или си е направо графит). Също така рейката на газовите инжектори имаше нужда от почистване. По самите инжектори имаше жълто наслояване (изглежда като да е сяра) и 3-ти инжектор засядаше (около 30 мс в отворено състояние) и сместа ставаше прекалено богата. Това само доказва колко качествени горива плащаме. Та почистване, смяна на свещи и въздушен филтър решават моят проблем. За щастие всички диагностики които правихме показват, че дебитомерът и ламбда сензорът са на ред. Остава да си поиграя с настройката на газ и проблемът е решен.
Благодаря на всички за съветите.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: donda4i, Google [Bot] и 45 госта