1.9Тди AHU обтегач пистов ремък, Г образен болт - решено!
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Обтегач пистов ремък, Г образен болт 1.9Тди AHU
нищо им няма на леглата, по принцип се чупи корпуса в който лежат втулките, цели парчета, щом е здрав само сменяй втулките и лоста ако е много изтънен на местата на които опират втулките
- jjshoshi
- Мнения: 127
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 17:19
- Автомобил: golf 4 TDI 90+
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Монтана
Re: Обтегач пистов ремък, Г образен болт 1.9Тди AHU
и аз имах този проблем преди 2г. когато закупих гилфа смених ролката без ефект,ефекта доиде когато смених ремъка и така 2г. 15хил.км и отново гадното вибриране
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Re: Обтегач пистов ремък, Г образен болт 1.9Тди AHU - решено!
Най-накрая събрах някой лев и реших да отстраниме проблема.
Втулки - безобразно състояние.
Г образен болт 96' - изяден.
Обтегач и той никога не сменян 96 набор.
За щастие след смяната на тези елементи ролката заспа
Благодаря на Никси че ме лиши от мъките, а колеги ако ви вибрира болта явно и при вас обтегача не е сменян никога, сменяйте го навреме за да не стане като при мен, ето и няколко снимки:



Втулки - безобразно състояние.
Г образен болт 96' - изяден.
Обтегач и той никога не сменян 96 набор.
За щастие след смяната на тези елементи ролката заспа




- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Обтегач пистов ремък, Г образен болт 1.9Тди AHU - решено!
ммм добре де а като смъкна ремъка имаше ли радиален луфт болта и въобще някъв луфт имаше ли?
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Обтегач пистов ремък, Г образен болт 1.9Тди AHU - решено!
При тия втулки луфта ще е огромен.При мен бяха още повече износени вадих ги на по две парчета едната.А за да се проверява луфта само със сваляне на ремъка едва ли ще е много коректно щот пружината от зад напъва.Трябва да се свали и тя и тогава- според мен.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Обтегач пистов ремък, Г образен болт 1.9Тди AHU - решено!
моя болт или е сменян или е мн държеливо копеленце щот при тея вибрации изглежда доста добре пък и ако има разтропване ръждата издава всичко.
Re: Обтегач пистов ремък, Г образен болт 1.9Тди AHU - решено!
BeckoTDI написа:Най-накрая събрах някой лев и реших да отстраниме проблема.
Колега ще споделиш ли колко пари ти излезе... съответно части, работа ?!
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Обтегач пистов ремък, Г образен болт 1.9Тди AHU - решено!
Ръждата нищо не може да издаде.При мен втулките излезнаха абсолютно лъскави без ръжди.Пружинното тяло там дето е двуграма дето зацепва в болта имаше забележими износвания следствие чукането.
По груби сметки все пак това го правих преди години - втулки и гумени маншони около 20 лв. Г болта май бе към 80 лв. пружинното тяло не помня с точност но до 150 лв.
Труд - всеки който има на разположение около 1 ч. без да има специални инструменти би се справил.Без закупуването на чарковете щото за това може би съм изгубил около 3-4 часа щот не всякъде предлагат разфасован механизъм за обтягане на пистовия ремък.
По груби сметки все пак това го правих преди години - втулки и гумени маншони около 20 лв. Г болта май бе към 80 лв. пружинното тяло не помня с точност но до 150 лв.
Труд - всеки който има на разположение около 1 ч. без да има специални инструменти би се справил.Без закупуването на чарковете щото за това може би съм изгубил около 3-4 часа щот не всякъде предлагат разфасован механизъм за обтягане на пистовия ремък.
- tonkata82
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 23:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ламерски въпроси-турбо,обтегач пистов ремък
tonkata82 написа:Веско проблема ти е в пружината която опъва ремъка.Пружината струва 141лв в ауто+ и трябва да си купиш и двете фтулки по 8 лв и ти ги сменям и забравяш за проблемите, а алтернатора ти не е с такъв механизам.
Веско кво ти казах преди време що не ме послуша

- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Обтегач пистов ремък, Г образен болт 1.9Тди AHU - решено!
Преди няколко часа правих това упражнение на 1з , смених втулките , ремак и обтегач .
Втулки 2б - 7 лева
Обтегач ''ИНА'' - 82 лева
Ремък ''Бош'' - 20 лева
Колата 'заспа'' , много съм доволен , не е трудно , за 1ви път и ми отне около 40 минути всичко !
Втулки 2б - 7 лева
Обтегач ''ИНА'' - 82 лева
Ремък ''Бош'' - 20 лева
Колата 'заспа'' , много съм доволен , не е трудно , за 1ви път и ми отне около 40 минути всичко !

- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Обтегач пистов ремък, Г образен болт 1.9Тди AHU - решено!
Колеги, да повдигна малко темата...
Преди 3-4 години имах проблем с обтегача. Смених втулките, обтегача, ремък + ролка и нещата заспаха.
Сега положението е малко по-сложно. Г-образният болт, както и леглото, в което ляга втулката (алуминиевият блок на алтернатора) са изядени. Няма и помен от "новите" втулки, които поставихме преди 4 години. Триенето на метал в метал поражда освен неприятни звуци и повечко вибрации, които ще съсипят и новия ремък + ролка...
Въпросът е какво може да се направи?
Наваряване на алуминиевия блок + наваряване на Г-образния болт + нови втулки??? Някой с препоръка къде може да бъде извършена тази процедура
Преди 3-4 години имах проблем с обтегача. Смених втулките, обтегача, ремък + ролка и нещата заспаха.
Сега положението е малко по-сложно. Г-образният болт, както и леглото, в което ляга втулката (алуминиевият блок на алтернатора) са изядени. Няма и помен от "новите" втулки, които поставихме преди 4 години. Триенето на метал в метал поражда освен неприятни звуци и повечко вибрации, които ще съсипят и новия ремък + ролка...
Въпросът е какво може да се направи?
Наваряване на алуминиевия блок + наваряване на Г-образния болт + нови втулки??? Някой с препоръка къде може да бъде извършена тази процедура

- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Обтегач пистов ремък, Г образен болт 1.9Тди AHU - решено!
защо не опиташ да си потърсиш конзолата от някоя морга вместо да наваряваш ?
а болта се продава и не е скъп, чак и него да наваряваш, това наваряване стана по-модерно от телта и свинските опашки
а болта се продава и не е скъп, чак и него да наваряваш, това наваряване стана по-модерно от телта и свинските опашки

- JaDaWiN
- Мнения: 921
- Регистриран на: Пет 30 окт 2009 21:52
- Автомобил: [VW Golf 3][VW Passat B5.5]
- Двигател: [AHU 1996 ][AVF 2002]
- Местоположение: София
Re: Обтегач пистов ремък, Г образен болт 1.9Тди AHU - решено!
Колеги, да Ви попитам - с AHU двигател съм и сутрин като е по-студено свири леко като е на празен ход, после се оправя. Също така забелязах, че сега по магистралата, когато климатика е на макс, си свири и като натискам газта. Дали и при мен е тази ролка? По пистовия ремък няма видими дефекти. Какво може да се случи, ако я оставя така?
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Обтегач пистов ремък, Г образен болт 1.9Тди AHU - решено!
При мойто 1з беше абсолютно по същия начин кадето си го описал ...
Обтегач , втулки - ролката не помня дали я сменявах ,май си беше наред , но сутрин на студен старт пищеше ремъка та се късаше
Обтегач , втулки - ролката не помня дали я сменявах ,май си беше наред , но сутрин на студен старт пищеше ремъка та се късаше

Re: Обтегач пистов ремък, Г образен болт 1.9Тди AHU - решено!
judasss написа:При мойто 1з беше абсолютно по същия начин кадето си го описал ...
Обтегач , втулки - ролката не помня дали я сменявах ,май си беше наред , но сутрин на студен старт пищеше ремъка та се късаше
+1

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта