Ново проблемче с парното

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ново проблемче с парното

Мнениеот Velko » Пон 21 юни 2010 8:32


Здравейте колеги :) Имам малък,надявам се, проблем с парното. Преди два дни ми спря парното в колата и климатика.Оказа се бушонче! Смених го, но уви днес пак изгоря :? И сега знам ,че ако пак го сменя с ново ,ще го последва същата участ! Не знам дали има нещо друго закачено за този бушон освен перката на парното . Та моля за предположения от какво може да гори бушона.Само за протокола да отбележа,че първият път изгоря по време на работа на парното , а вторият на не включено парно.Качих се , включих го и то не работеше.Възможно ли е към този бушон да е вързана перката на радиатора ( от това най-много ме е страх да не прегрея колата)!!! Благодаря ви :обичам ви




Потребителски аватар
ivan.karadenizov
Мнения: 123
Регистриран на: Пон 08 дек 2008 9:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Сливен

Re: Ново проблемче с парното

Мнениеот ivan.karadenizov » Пон 21 юни 2010 9:08


Ами според написаното в тази тема предпазителите за вентилатора на радиатора и този на парното са си отделни (което си е логично).
Да не би да имаш оголени кабели преди ключа за включване на вентилатора на парното, които да правят късо съединение от време на време и за това да гори предпазителя и при включен и при изключен вентилатор?


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Ново проблемче с парното

Мнениеот djshomi » Пон 21 юни 2010 12:20


Вентилатора на парното духа ли нормално някакви шумове.Да не е клеасал и да повишава консумацията.Да не слагаш предпазител с по малък ампераж.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ново проблемче с парното

Мнениеот Velko » Пон 21 юни 2010 14:23


Ами няма никакъв шум от вентилатора когато работи, но в петък ще го погледнат да не се е разбил.За жички оголени незнам трябва да я видят, че аз съм баси разбирача. Бушона е като стария - 30А.Благодаря на колегата Караденизов за уточнението, че са отделно двата вентилатора. В петък съм на електричар.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Ново проблемче с парното

Мнениеот djshomi » Пон 21 юни 2010 14:59


Колега имаш голям проблем с токопвете по добре отиди на майстор да не се запалиш .30 А маи беше само един бушон и тои е главният за паленето.Върти ми се някъде маи 15 А или 10 да е 30 не е за там значи имаш сериозен проблем.Откачи винтилатора на парното става лесно с завъртане или само буксата и премери консумацията дали тои дърпа толкова или има оголени кабели някъде .Ако нямаш уред един бушон 15 + и - от акомулатора и виж дали ще изгори.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ново проблемче с парното

Мнениеот zfa159 » Пон 21 юни 2010 22:26


Информацията не е точно за твоето Поло,а за Поло Класик от 95-та до 2002-ра година и за него дават така :
предпазителя за парното е 20А и отговаря за :
1. захранването на превключвателя за степените на вентилатора и оттам и за самия вентилатор.
2. захранване на копчетата за пускане на климатика и вътрешната циркулация
3. захранване на датчика за налягането на фреона на климатика.
4. датчик за температурата на двигателя - подава сигнал към климатика.
Дано да съм ти бил полезен.
Като за начало можеш да пробваш да си сложиш предпазител,като този,който предписват и да видиш дали ще изгори пак.Ако да - определено има проблем и трябва да дириш къде е.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта