MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 23 юни 2010 10:33


JoroKN написа:
leonardo_vd написа:А некоя снимчица колега. Да видим как е станало.

И на мен ми е любопитно какво става със снимките :?: :roll:

Просто камерата на 1100 е супер гадна и не се вижда ясно mhihi , това е причината за липсата на снимки ;)




Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Сря 23 юни 2010 11:56


Относно снимките. Ще има само че в началото на другия месец. Нямам интернет у нас, а в работата определено нямам пвреме да се занимавам с това.

Тези няколко дена имахме развитие. Снощи момчетата са пробвали двигателя, работи. Турбото също, за сега!

Другата седмица в събота се товарим в Голф-а. Отзад мятаме старото турбо и новите дюзи и потегляме към морето :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот Vizor » Сря 23 юни 2010 12:45


Без даже да знаеш на какви смеси караш? :shock
Слагаш по-голямо турбо и викаш кво като беднее.. mhihi Все ще издържи до морето и обратно mhihi


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 23 юни 2010 13:03


Аматьорска работа и тема... :?

Kaкво може да се случи от каране с обеднели смеси (детонационно горене):

    - скапване на ламбда сонда;
    - прегаряне на клапан (по-зле бутало);
    - чао, дебитомер!

И така.
На това в трънско му се вика: "Тавра га напиня, ръга га сапиня"... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Сря 23 юни 2010 13:13


Голям надув ще падне с 80 на 5та :D. Все пак ще си погледна смесите, не съм чак толкова застрелян ;), а колегата с професионалната работа и професионалните теми, може да се аргументира следващия път, защото аз тия аматьорски изказвания не ги обичам!


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 23 юни 2010 13:16


Aз на теб нямам какво да ти доказвам.
Ти си пуснал темата, и който проследи постовете ти отначалото, ясно се ориентира в сериозността й.

Ае, живи-здрави! :beer
И леко на Highway to Hell (след Сливен). :041:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Сря 23 юни 2010 13:21


Ние сме към Варна ;)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот Vizor » Сря 23 юни 2010 13:35


ChimeyJimmey написа:Аматьорска работа и тема... :?

Kaкво може да се случи от каране с обеднели смеси (детонационно горене):

    - скапване на ламбда сонда;
    - прегаряне на клапан (по-зле бутало);
    - чао, дебитомер!

И така.
На това в трънско му се вика: "Тавра га напиня, ръга га сапиня"... :Mr Green Fun


Не е точно така.. но си близко до истината какво ще се случи.. ама дебитомера ще е последното, което ще се строши. Далече съм от мисълта, че ще се скапе дебитомера. Доста други неща ще си отидат, но не и дебитомера.. зависи разбира се.. може и да издържи.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот rabotnika » Сря 23 юни 2010 16:23


ако си мислиш че като караш на 5 с 80км/ч и няма да и стане нищо на колата видиш ли щото нямала надув............. хахаха умирам от смях евала веселяци


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот shpeki » Сря 23 юни 2010 16:48


В крайна сметка след като запалихте колата, някой мапвал ли е ?
Или само ти закачиха новите части и кой откъде е ?


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Сря 23 юни 2010 16:57


В момента колата не е МАП-вана. Седи си стария софтуер от ХЕЕД. Дюзите все още са стоковите и затова колата пали и работи. Кой я прави не е чак толкова важно. Не е сервиз, гаражно изпълнение си е. Ако за това ще питаш. В момента колкото и да е плюем и хапем тук с някакви си сухи теории е малко безмислено. Ще се счупи/няма да се счупи и т.н. Особенно за онова което каза колегата с аматьорската работа, явно сте решили, че като се заварят едни тръби с едни колена или се сложат скоби или т.н или пък монтирате турбо и си мислите, че сглобявате ракета :lol: :lol: :lol:. Стига бе колеги, работата не е чак толкова сложна, информация има навсякъде, малко се поизхвърляте. Ок аз че не разбирам, е 100% ясно. Но ако някой ми каже, какво влияние има примерно по-голямото турбо при каране с 80км/ч на 5та предавка, тоест 2000 оборота и бууст от типа на 0,1 бар? С колко ще обеднее сместа, че да счупи мотора? Ок, ако раздавам прекасвачи, и аз съм 100% сиг, че няма да стигна много далече, но при нормално каране, не ми се вярва да стане каквото и да е!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот niikoo_1 » Сря 23 юни 2010 17:51


На 5та скорост на 2000об/мин, пак може да направи 1бар налягане с малка турбина от този тип, ако натинеш повече педала на газта или дойде байр, трябва да се кара с много леко натискане на педала на газта (галене) и колата да е в такива обороти, че да може да поема с леко подаване на газ.
При малката турбина може да си на 4000об/мин, но да даваш много леко газ и колата да не преминава амосферното налягане и да се кара офф бууст..., така, че това с 2000об/мин не е определящо даже така по-лесно ще я строшиш като дойде Витиня mhihi и смачкаш педала за да поеме...

За пример мойто 1,8Т в града си го карам лекичко на половин газ и рядко вижда по-голямо налягане от 0.3бара...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот Vizor » Сря 23 юни 2010 18:07


Мисля, че Нико го обясни доста добре :)


Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот kirilex » Сря 23 юни 2010 19:17


Аз пък ти предлагам да изчакаш въпросния човек от Варна да дойде в София и да ти направи колата на някой диностенд.....


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот shpeki » Сря 23 юни 2010 20:35


Ама той ще ходи до келеша само за да го мапне ли ?
Доста нерентабилно ми се струва особено ако нещо сдаде багажа. И то за к04. Ама всеки си знае.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта