Здравейте колеги имам един доста належащ проблем с толедото ми. Прави ми един много гаден номер, но го прави само веднъж на палене. Като го сръчкам до 4000 - 4200 оборота и почва да работи като трактор беларус, дими, прекъсва, тресе, няма мощност.... работи така 10 - 20 секунди и изчиства, след това колкото и да го издирам не го прави, докато не го изгася и запаля отново ( като го запаля и го карам нормално ако ще 10 км като го сръчкам так го прави номера )
Ще съм много благодарен ако някой ми каже какво му е.



Проблем с 1з мотор
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Проблем с 1з мотор
има различни предположения, така и няма твърдо мнение какво му е, за съжаление хората на които им е ясно какво става са доста далече от форумите по принцип
не е само твоя, всички го правят,
лек няма, решението е не го ръчкай студен или веднага след палене, тогава само го прави
едно предположение беше свързано с рязкото повишаване на оборотите и нещо свързано с клапаните
друго предположение е нещо като задавяне, има редки ситуации в които турбото от обратно налягане не се развърта правилно или дори наобратно
и без това тея обороти са му противопоказни на тоя мотор
доста сме го обсъждали, ако се разровиш предполагам, че ще намериш темите
не е само твоя, всички го правят,
лек няма, решението е не го ръчкай студен или веднага след палене, тогава само го прави
едно предположение беше свързано с рязкото повишаване на оборотите и нещо свързано с клапаните
друго предположение е нещо като задавяне, има редки ситуации в които турбото от обратно налягане не се развърта правилно или дори наобратно
и без това тея обороти са му противопоказни на тоя мотор
доста сме го обсъждали, ако се разровиш предполагам, че ще намериш темите
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1з мотор
Проблема ми е същия, проблема не съм го разрешил, а просто си карам, и очаквам да разрешите проблема
Карай по-спокойно, и не се притеснявай...

Карай по-спокойно, и не се притеснявай...
- shaquile
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: Проблем с 1з мотор
и аз съм така,но решение на проблема все още няма.прави ми го само когато двигателя е студен,загрее ли край.
има три варианта.калпаво масло;износени повдигачи,турбината пренадува.
ако маслото е на малко километри -не е от него
ако на дълъг път колата не влиза в авариен режим -не е от турбото
повдигачите са най вероятния проблем.ако са износени много,сутрин при първото палене тракат продължително.
тези три варианта ми ги предложиха хора просветени.НО при нашият мотор 13 тия варианти не важат защото всичко съм го проверявал по три пъти,даже маслото съм го сменял 4 пъти.НЕ прави нищо само ще се набуташ с пари.
не я ръчкай студена,това е решението за сега.аа и се замисли сериозно преди да сложиш чип
има три варианта.калпаво масло;износени повдигачи,турбината пренадува.
ако маслото е на малко километри -не е от него
ако на дълъг път колата не влиза в авариен режим -не е от турбото
повдигачите са най вероятния проблем.ако са износени много,сутрин при първото палене тракат продължително.
тези три варианта ми ги предложиха хора просветени.НО при нашият мотор 13 тия варианти не важат защото всичко съм го проверявал по три пъти,даже маслото съм го сменял 4 пъти.НЕ прави нищо само ще се набуташ с пари.
не я ръчкай студена,това е решението за сега.аа и се замисли сериозно преди да сложиш чип
- vladimury
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 30 май 2010 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с 1з мотор
Там е работата че на мен ми го прави и студена и топла. А чип имам, но не мога вече да се сетя правеше ли го преди това ( като я взвх беше МНОГО зле колата като цяло ). Май - май ще си я карам така докато някой не каже в какво се състой проблема.
- shaquile
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: Проблем с 1з мотор
тогава по метода на изклчването пробвай тези трите неща и се надявай да е от тях.при мен студения проблем си остана.
- vladimury
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 30 май 2010 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с 1з мотор
Ако може някой да ми даде препратка към теми за този проблем ще съм благодарен. Или решение на проблема
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Проблем с 1з мотор
решение на проблема няма, няма как да ти го даде някой
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с 1з мотор
Когато започне да прекъсва и да пуши изгаси мотора и опитай пак да стартираш.Слушай как върти мотора докато палиш!
Re: Проблем с 1з мотор
съшщата работа,студен ли е влиза в авариен режим,загрее ли немам грижи 1з мотор с чип,пича който ми я продаде ми го спомена това,каза ми като загрее може и в червеното да я вкарам,но повече от 4200-4300 не сам я пържил,и мисля че силата му е 1800-2200 най-осезаема поне при мен,мажа ги по светофарите,абе то с тия печки на по сума си км. требва по бавно и по икономично:)
- vladimury
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 30 май 2010 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с 1з мотор
Като прекъсва и като го изгасиш - тосле няма палене, или пали и пак си прекъсва. Поне при мен решението на проблема е като се преебе - газ , газ до долу и изчиства.
Но мен ме дразни като тръгна да изпреварвам някой и забива, изпушва като кумин на тец и оправя. Ако някой се интересува какво точно става мога да направя клип и да го кача.

- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с 1з мотор
в случая проблема е,че повдигачите се надървят докато маслото е студено и клапаните остават отворени.
ако изгасиш и тръгнеш да палиш,двигателя върти като на скъсан ангренажен ремък.клапаните са останали отворени и в цилиндрите няма компресия да запали впръсканата нафта.затова и паленето е свързано с бели пушеци.
ако изгасиш и тръгнеш да палиш,двигателя върти като на скъсан ангренажен ремък.клапаните са останали отворени и в цилиндрите няма компресия да запали впръсканата нафта.затова и паленето е свързано с бели пушеци.
Re: Проблем с 1з мотор
И какво е ре6ението на проблема?4е и моито толедо е така.Като го купих преди6ниа собственик каза 4е е с 10/40 масло а аз му сипах 15/40 и маи е от това за6тото преди да го сменя няма6е ядове.Според мен ре6ението е по редко масло или ревизиране на повдига4ите!!!
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 23:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: harmanli
Re: Проблем с 1з мотор
тцтцт точно така на прав път сте 1з са с маслени повдигачи и като е студена маслото е гъсто бавно се празнят и трака като беларус предполагам че повечето карате с 15в40 че са поизносени двг слагай 10в40 по добре е но от тракането отърване няма прави го на абсолютно всички 1з ако иска и нова да е
и един съвет карайте си нормално докато загрее макс до 2500 оборота после ръчкайте
и един съвет карайте си нормално докато загрее макс до 2500 оборота после ръчкайте
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с 1з мотор
ifidik написа:в случая проблема е,че повдигачите се надървят докато маслото е студено и клапаните остават отворени.
ако изгасиш и тръгнеш да палиш,двигателя върти като на скъсан ангренажен ремък.клапаните са останали отворени и в цилиндрите няма компресия да запали впръсканата нафта.затова и паленето е свързано с бели пушеци.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], gibonxxx и 52 госта