Проблем с климатика

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bohema72
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 01 апр 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Проблем с климатика

Мнениеот bohema72 » Пон 29 май 2006 13:57


Привет от Бургас! Преди малко климатика спече.Значи имах пробем със степмоторчето на газта/това е друга тема/ .След като рестартирах компа на колата/Г3-моноинж./ всичко се оправи,но като включих климатика започна да духа топло!При влючването му се чува едно цъкане,щтракване/като че ли реле/.Перката се включва и дотам! Някакви идеи???




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пон 29 май 2006 14:05


Това е съвпадение. Няма никаква връзка между резетване на ECU-то и климата.
Щом чуваш включване на компресора, а духа топло, значи е изтекъл. Пълни и се радвай отново на студеното! :wink:


Потребителски аватар
bohema72
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 01 апр 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bohema72 » Пон 29 май 2006 14:17


Е да,ама до вчера си беше всичко ОК,няма теч или нещо друго!


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Пон 29 май 2006 15:24


Сигурно е изтекъл фреона както казва колегата.Ходи на майстор да го види.Пълненето беше около 5олв. Все трябва да има първи път. Моят работи но като го пусна все едно съм закачил ремарке отзад така пада мощността.Успех колега, че се затопли много!


Потребителски аватар
bohema72
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 01 апр 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bohema72 » Пон 29 май 2006 15:38


Дано да е това,а не нещо по-сложно.Мощността пада,разхода се вдига,ама пък е супер в купето!


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Пон 29 май 2006 15:43


Дано, че ремонтите на климатика са много скъпи и трудоемки.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 29 май 2006 17:05


Не знам при теб каква е причината, но при мен като беше изтекъл фреона /или там каквото е/ изобщо не се въртеше компресора. Имало си някакъв датчик, който отчита има ли налягане в системата на климата, и ако няма никой изобщо не се мори да върти. mhihi
А иначе ако :търсачкаа ще намериш доста теми по въпроса. Успех :да:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 29 май 2006 23:01


Ако е спрял изведнъж гаранция има голям теч някъде и докато не го намериш не си фърляй парите на вятъра с пълнене.
Иначе наистина има датчик за високо и за ниско налягане и ако е изтекъл напълно, няма да заработи!

Успех!!!


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пон 29 май 2006 23:04


Аз знам за 3 теча по климатичната система на моята ама чакам да изфиряса напълно и тогава ще го мисля. До тогава събирам мнения за сервизи, че тез сервизи точно са много особени.
Иначе Бобчо е прав ако е изфирясал от един път то значи имаш голям пропуск.Ако чуваш цъкването и завърта компресора, значи все пак имаш някво количество фреон ама е съвсем малко.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пон 29 май 2006 23:20


малко не съм по темата, но да се оплача.моя си изтича редовно.знае ли някой къде може да го погледнат и да им се занимава да се изолира хубаво и тн щото ми писна на 2-3 месеца макс да го пълня. :cry: ходих в един климатичен сервиз в дианабад уж разбира човека ама нещо не му се занимава ли или не иска да ме загуби като клиент на фреон незнам само мрънка нещо. :cry:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 30 май 2006 7:31


Kozunak написа:...знае ли някой къде може да го погледнат ...

Импас 56 :да:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 02 юни 2006 22:14


Kozunak написа:... или не иска да ме загуби като клиент на фреон незнам само мрънка нещо. :cry:

Тва ми звучи най-правдоподобно. Те 90% от сервизите мечтаят за такива като тебе.Ама аз пък примерно една и съща грешка два пъти не правя.
Моя съвет е огледай много добре всички връзки, маркучи, тръби, шайба на компресора за омасляване.
Ако има такова значи има и изтичане на фреон от това място.В системата има и масло което да смазва компресора, с изтичането на фреона изтича и маслото.
На единия ми маркуч изпуска от пресовата връзка и скоро забелязах че има и едно място като прободено с игла - за това място се съмнявам че може да е и човека дето ми налива фреона.
Както каза ти да не ме загуби като клиент. Ама аз пък на такива бих казал :blow job :f_ckyou:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 04 юни 2006 21:55


Най -често от радиатора изтича. А и от лугата сякаш е гърмян радиатора с ловджийска пушка. Нов е към 200 лв. Вора употреба не си заслужва да взимаш защото пак ще е на същото положение. Ако пък вземеш не го плащай а го дай на проверка да го надуят и да се види откъде ще издиша.Едва след надуването , ако няма пропуски плащай радиатора.
За Варна мога да препоръчам сервиз.
И не е истина, че климатроника се усеща падането на мощността . При мен не се усеща. :)
пък я се пораходи до Варна хем в сервиза ще те заведа хем ще ударим по 1 бира.


Потребителски аватар
bohema72
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 01 апр 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bohema72 » Пон 05 юни 2006 11:47


Благодарско за поканата kris11,всичко вече е ОК,оправи се от самосебе си.И аз не разбрах как стана,а и неща да човъркам!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 05 юни 2006 18:52


Не е лошо да минеш проверка все пак за налягането на фреона. Ако е имало някакво изпускане на фреон дори и минимално има опастност за агрегата на климатика. Едно допълване на стара кола не е излишно -ще си спестиш следващите неприятности.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта