


Проблем с климатика
- bohema72
- Мнения: 147
- Регистриран на: Съб 01 апр 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Проблем с климатика
Привет от Бургас! Преди малко климатика спече.Значи имах пробем със степмоторчето на газта/това е друга тема/ .След като рестартирах компа на колата/Г3-моноинж./ всичко се оправи,но като включих климатика започна да духа топло!При влючването му се чува едно цъкане,щтракване/като че ли реле/.Перката се включва и дотам! Някакви идеи???
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Аз знам за 3 теча по климатичната система на моята ама чакам да изфиряса напълно и тогава ще го мисля. До тогава събирам мнения за сервизи, че тез сервизи точно са много особени.
Иначе Бобчо е прав ако е изфирясал от един път то значи имаш голям пропуск.Ако чуваш цъкването и завърта компресора, значи все пак имаш някво количество фреон ама е съвсем малко.
Иначе Бобчо е прав ако е изфирясал от един път то значи имаш голям пропуск.Ако чуваш цъкването и завърта компресора, значи все пак имаш някво количество фреон ама е съвсем малко.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
малко не съм по темата, но да се оплача.моя си изтича редовно.знае ли някой къде може да го погледнат и да им се занимава да се изолира хубаво и тн щото ми писна на 2-3 месеца макс да го пълня.
ходих в един климатичен сервиз в дианабад уж разбира човека ама нещо не му се занимава ли или не иска да ме загуби като клиент на фреон незнам само мрънка нещо. 


- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Kozunak написа:... или не иска да ме загуби като клиент на фреон незнам само мрънка нещо.
Тва ми звучи най-правдоподобно. Те 90% от сервизите мечтаят за такива като тебе.Ама аз пък примерно една и съща грешка два пъти не правя.
Моя съвет е огледай много добре всички връзки, маркучи, тръби, шайба на компресора за омасляване.
Ако има такова значи има и изтичане на фреон от това място.В системата има и масло което да смазва компресора, с изтичането на фреона изтича и маслото.
На единия ми маркуч изпуска от пресовата връзка и скоро забелязах че има и едно място като прободено с игла - за това място се съмнявам че може да е и човека дето ми налива фреона.
Както каза ти да не ме загуби като клиент. Ама аз пък на такива бих казал :blow job :f_ckyou:
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Най -често от радиатора изтича. А и от лугата сякаш е гърмян радиатора с ловджийска пушка. Нов е към 200 лв. Вора употреба не си заслужва да взимаш защото пак ще е на същото положение. Ако пък вземеш не го плащай а го дай на проверка да го надуят и да се види откъде ще издиша.Едва след надуването , ако няма пропуски плащай радиатора.
За Варна мога да препоръчам сервиз.
И не е истина, че климатроника се усеща падането на мощността . При мен не се усеща.
пък я се пораходи до Варна хем в сервиза ще те заведа хем ще ударим по 1 бира.
За Варна мога да препоръчам сервиз.
И не е истина, че климатроника се усеща падането на мощността . При мен не се усеща.

пък я се пораходи до Варна хем в сервиза ще те заведа хем ще ударим по 1 бира.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта