волта при махнат акумулатор,подобен ефект се получава и при наличен,но силно разреден акумулатор.Акуто играе и ролята на "кондензатора" при изправителите-обира върховите пулсации и наблюдаваме почти "права линия" при мерене с осцилоскоп -примерно.Изобщо не го подценявайте,още повече ако колата е с комп.!То крушките-бял кахърГърмят ми крушките.Проблем!решен!
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Гърмят ми крушките.Проблем!
Дори и при изправно "реле-регулатор",напрежението на борда е към
волта при махнат акумулатор,подобен ефект се получава и при наличен,но силно разреден акумулатор.Акуто играе и ролята на "кондензатора" при изправителите-обира върховите пулсации и наблюдаваме почти "права линия" при мерене с осцилоскоп -примерно.Изобщо не го подценявайте,още повече ако колата е с комп.!То крушките-бял кахър
волта при махнат акумулатор,подобен ефект се получава и при наличен,но силно разреден акумулатор.Акуто играе и ролята на "кондензатора" при изправителите-обира върховите пулсации и наблюдаваме почти "права линия" при мерене с осцилоскоп -примерно.Изобщо не го подценявайте,още повече ако колата е с комп.!То крушките-бял кахърRe: Гърмят ми крушките.Проблем!
и това какво ще значи че има вероятност да ми е заминал акумулатора а не заеждащото реле.А това реле мога ли сам да го сменя
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Гърмят ми крушките.Проблем!
Можеш, сваляш старото, идваш на Ръковска някъде и си купуваш ново, но при положение, че не правиш разлика м/у ват и волт, то аз бих те посъветвал да отидеш при някой читав майстор и там да ти направят замерванията и да си свирукаш. А на Раковска и Сливница като отидеш при които и електричари да отидеш, все ще ти свършат работа. Ако искаш даже мога да ти кажа при кой точно да отидеш.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Гърмят ми крушките.Проблем!
Ми значи не би трябвало да имаш проблеми, но доколкото виждам може би си повече за акумулатор, отколкото за регулатор, затова може би ще е по-добре да отидеш при специалист.
Re: Гърмят ми крушките.Проблем!
е тое ясно че ще сменя и акумулатора че се наду като балон но ако е акумулатор нетрябвали и тои да показва високо напрежение щото като го замерих при изгасен мотор ми показа 12.6волта и като запалих даде 18...
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Гърмят ми крушките.Проблем!
Не, понеже акумулатора си е толкова, а 18-те идват от това, че акумулатора отпада като консуматор и съпротивление на веригата и идват 18 от генератора.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Гърмят ми крушките.Проблем!
Не им знам моделите, но аз лично на всичките автомобили в семейството слагам Варта и досега проблеми не сме имали.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Гърмят ми крушките.Проблем!
dancing_niki написа:Не, понеже акумулатора си е толкова, а 18-те идват от това, че акумулатора отпада като консуматор и съпротивление на веригата и идват 18 от генератора.
С това не съм съгласен, нали точно за това е тъпото реле, по тази логика като пусна парно и фарове, какво става?
нормално ако е всичко- зарежда 13,6-14,4V като угасиш пада на 12,6-13V и държи така, ако акумулатора е преебан гасиш и пада на 12 и малко и започва да пада с времето. ако оставиш колата 2 дни с гаранция няма да запали
- sensho1980
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Гърмят ми крушките.Проблем!
човека каза че акомулатора се е надул еми според вас от какво ще е много ясно от презареждане а до реле регулатора негово задължение е да поддържа 13.66 14.2V ако не се справя с тая си задача се сменя .Колега от такъв презаряд акумулатора ти не е ли кипял сериозно що си го траял толкова време
Re: Гърмят ми крушките.Проблем!решен!
акумулатора е някъф сух и несъм обърнал внимани е да е кипял акумулатора се наду след като карах още 10км с презареждане но преди това не е правил мизерий
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Гърмят ми крушките.Проблем!решен!
пише се "мизерии" ...така и не се научихте къде се слага това Й
Последна промяна от DimoNN на Нед 27 юни 2010 18:14, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], taner91xp и 64 госта