MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот kirilex » Пет 25 юни 2010 14:18


sk. написа:Вземи си го ти :) 100% е същото китайско изпълнение, само че без никаква гаранция за качеството :D


По добре без гаранция да карам 300+ коне отколкото с гаранция 180 190 да не говориме че като теглиш чератата - турбо дюзи магистрали даунпайп блоу офф кулер пътища ще надвишат 1500лв.....




Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот skotis » Пет 25 юни 2010 15:03


Хм, цената на кита е 2400 лв.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Съб 26 юни 2010 7:59


Вчера поразходихме колата. Днес трябва да е готова. Тъкмо я качихме при едни да слагат даунпайп-а и пойскаха 600лв за даунпайп... :screwy

700лв за турбо
3 седмици чакане
Да минеш през Плиска само по турбо, без генерация... безценно! Блоуофф-а съска много. Колата си върви стабилно, не дава проблеми. Само сместа е малко богата. От време на време изграя след мотора и се чува характерното пукане. Кара се идеално. Вдигахме и до към 100км/ч на оффбууст. Тази кола ще стигне Варна - 100%!!! Направил съм и клипче. Ще кача по-късно, взех си специално телефон с Wi-Fi, за тази цел :D

Поздрави на всички!
А и последно... да видиш погледите на хората, които са се вторачили в челно разположения кулер, изрязан в бронята....
:обичам ви :D:D:D


Потребителски аватар
VencokO
Мнения: 799
Регистриран на: Сря 19 авг 2009 8:00
Автомобил: VW Golf 4 1.8T
Двигател: 1999 AGU
Местоположение: София/Сливен/Нова Загора
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот VencokO » Съб 26 юни 2010 8:52


Чакаме си снимките ние :roll:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Съб 26 юни 2010 10:26


http://www.vbox7.com/play:88fbe859

Това е клипчето. После ако остане време ще кача и снимките. Надявам се да се чува звука, защото на РС-тата в работата не се чува..


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот ChimeyJimmey » Съб 26 юни 2010 11:57


Браво!
Искрено ме развесели, смях се от сърце! :lol:

:да:


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот rabotnika » Съб 26 юни 2010 12:09


хахахахаа кефиш ме къв си оптимист


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Нед 27 юни 2010 18:06


http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659
Дюзите

http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19396988
Блоу-офф

http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19396989
Интеркулер

http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19396991
Бууст метър

http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19396993
Нещо си там за картенрите газоше :D

http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19396996
Турбо

http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19396997
Всичко в багажника. На път за сервиза :d

http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19396999
Кулера не пасва в бронята и са направени отвори в можа.

http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19397002
Това, ако не греша е преходника с който е монтирано турбото. Само че вече е поставен :d

http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19397005
Отново изрязаната броня с кулера.

Снимките са прекалено големи и немога да ги метна директно като img. в темата. Или има някакъв друг проблем. Незнам защо така се получава.

Днес довършихме даунпайп-а. Заварихме го за гърнетата и всичко е ОК. Мисля че колата стана дори по-безшумна от преди. В това обаче не съм сигурен, така че няма да спорим :)
Поздрави на всички.

Последна промяна от sk. на Нед 27 юни 2010 18:42, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: МК4. - снимки 9 стр.

Мнениеот Vidol Nikolov » Нед 27 юни 2010 18:11


Поздравления за колата!
Следи се проекта и от хора дето не пишат :wink:
Дано мапването да мине успешно.Колата изглежда мн добре с челния кулер,лично мое мнение е предната част на бронята дето презастьпва с кулера да я махнеш и да стане само кулера доста по добре ще стои.
Много безаварийни и чакаме новини и още снимки.Успех


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот MK4 » Нед 27 юни 2010 18:11


Екстра чакаме дино графика.
Иначе като гледам си я регистрирал малко след мойта, и аз съм РК серия ;)


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Нед 27 юни 2010 19:17


Мерси колеги :)
Аз се качвам на Бояна, може да се засечем там, ако идвате :d


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот Vidol Nikolov » Нед 27 юни 2010 19:56


sk. написа:Мерси колеги :)
Аз се качвам на Бояна, може да се засечем там, ако идвате :d

Бих дошьл,ама баш сега сьм в Ст Загора и ще ми трябват 2 часа поне ...
Айде безаварийно бойно крьщение тия дни :да:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sin orel C20XE » Нед 27 юни 2010 20:07


Аз едно не разбрах в темата на момчето, защо всеки дава акъл, тва няма да стане, онова няма да стане и тн, като знам кой му прави колата, ще стане и то доста подредено и всичко и като хората!
А кой каза, че щял да си строши колата, ако не е мапвана, ех много спецове станахте в тоя форум, всеки е от инженер във Ферари нагоре.
Ето казвам на т.нар. спецове, миналата година навъртях на едно сеатче 1.8 т 20 000 километра с Т3 на 1-1.5 бара без мапване,само с регулатор и некви дюзи от ТТ и сме сменили един дебитомер и сме разплакали много собственици на "бегачки"!
Та колега, слушай какво ти казва човека, дето ти прави колата, даже не знам защо си пускате темите за тунинг тук-в този форум! :!:


Потребителски аватар
mirogti1983
Мнения: 215
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот mirogti1983 » Нед 27 юни 2010 20:24


само незнам ти като голям " инженер " как с к03 си разплакал некви бегачки като с това децко турбо неможеш да искараш и 200 коня.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sin orel C20XE » Нед 27 юни 2010 20:30


Абе аз не ти казвам, че съм голем индженер, но колата не се е чупила и си вървеше, а тва колко коне могат да се вадят с тва деТско турбо- не знам, колата не беше мерена!
ПП: не е нужно да си инженер, за да пишеш грамотно! :kissy:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта