б3 помпи на съединител
- Grafa_71
- Мнения: 51
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора -VW карам нищо не барам - дали?
Re: Помпи на съединител б3
Колега, радвам се че си решил проблема.Преди време и аз имах същия проблем- смених долната помпа с чисто нова и за сега всичко е ОК. Ремонта ми излезе около стотина лева.
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 16:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Помпи на съединител б3
Пиша в трета тема
колеги дайте от къде да ги купя тия гумички за помпата на съединителя

- derm_67
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Помпи на съединител б3
Kолега ! Два пъти сменях гумички на горната помпа и след време се получаваше твоя проблем .Говоря за период4-6 месеца. На последното отваряне за смяна на гумички счупих пружината и срещу 70 лева се сдобих с нова горна помпа . Сега всичко е ок!!
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Помпи на съединител б3
derm_67 написа:....На последното отваряне за смяна на гумички счупих пружината и ....
Добре , че е била пружината ... иначе голям оборот си правил на гумички

Я , ако обичаш сподели как поставяш онази другата пружина над педала


Re: Помпи на съединител б3
И на мен педала ми оставаше в долно положение и го дърпах с крак.Оказа се долна помпа на съединителя.
Нова евтина помпа е около 90лв.(но някаква си там),хубава помпа е 200лв на FTE.
Обезвъздушаването става или на "самотек" като се следи нивото на спирачната течност в казанчето или още по добре с шлаух потопен в шише със спирачна течност (така със сигурност няма да вземе въздух).
Аз си намерих помпа от колега от форума втора употреба.Мисля че е по добър варянт от 200 лв или фалшива помпа.
Нова евтина помпа е около 90лв.(но някаква си там),хубава помпа е 200лв на FTE.
Обезвъздушаването става или на "самотек" като се следи нивото на спирачната течност в казанчето или още по добре с шлаух потопен в шише със спирачна течност (така със сигурност няма да вземе въздух).
Аз си намерих помпа от колега от форума втора употреба.Мисля че е по добър варянт от 200 лв или фалшива помпа.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 14 юли 2008 10:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помпи на съединител б3
здравейте и при мен се получи проблем с долна помпа на съединител на пасата ми в3 18 ми АБС двигател ,приятел ми взе с отстъпки за 55лв. помпа на САМКО-италянска и я монтирахме .За сега няма проблем но ще се наложи и спирачна помпа да си купя ,че пасата си спира когато си иска
ужас с това припомпване .Някой да е ползвал части на САМКО .Пазарувам части от АУТОХИТ и за сега не съм имал проблеми но фирмата САМКО ми е малко непозната незная дали са качествени за тези пари идали да се орентирам и за спирачна помпа от нея .Майстора ми каза че става но..........

- StariaPassat
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 21 юни 2010 17:07
- Автомобил: Passat b3
- Двигател: 9A 1992
- Местоположение: София
Re: Помпи на съединител б3
Темата е писана отдавна, но ще запитам и аз нещо. Задължително ли е педалът да падне от-раз (като късане на жило), защото при мен правеше пропуски, но след ръчно (крачно) връщане на педала в горна позиция успяваше чат-пат да се задейства. Доколкото разбрах от форумите, никаква сила не връща педала освен неговата си пружина (понеже бута от средно положение - нагоре). Покарах половин час без съединител, че да стигна до сервиз. След доливане на течност ни се стори, че се оправи, но НЕ. Оставих я там, пък утре ще видят какво е.
И второ: Ако не ми е стигала течност не трябва ли да светне лампата за ръчна (понеже казанчето е едно и за спирачка и съединител)?
И второ: Ако не ми е стигала течност не трябва ли да светне лампата за ръчна (понеже казанчето е едно и за спирачка и съединител)?
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Помпи на съединител б3
StariaPassat написа:Темата е писана отдавна, ...
Някоя помпа изпуска (най-вероятно долната, но не е сигурно). Трябва да ти светне лампата за ръчната като намалее нивото - провери защо не свети. Педалът не пада от раз, а изпуска и остава долу. Като обезвъздушите ще върви 20-30 натискания и пак ще падне (или ще изхаби течността от казанчето, или ще се напълни системата с въздух). Някъде трябва да е протекло - или около скоростната кутия или в краката на шофьора - съответно долна и горна помпа.

- StariaPassat
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 21 юни 2010 17:07
- Автомобил: Passat b3
- Двигател: 9A 1992
- Местоположение: София
Re: Помпи на съединител б3
За сега съм готов. Аз не забелязах течове и предположих, че е горната (защото от форума си извадих извода, че горната може да изпуска без да тече а да връща в казанчето). От сервиза ми казаха колко ще струва смяната на двете (не знам що за оглед са направили). И макар да заложих "на сляпо" без да искам познах. Оказа се, че горната е изпускала навън но не съм го видял. Сега върви добре. Съединителят отделя малко по-високо от преди, но е далеч от усещането за смяна. Четох, че някои правят това упражнение по 1 - 2 пъти в годината. Надявам се при мен да изкара поне десетина години до другия юбилей 
Явно при мен течът е бил в краката на шофьора...

Явно при мен течът е бил в краката на шофьора...
Re: Помпи на съединител б3
Здравейте, пичове!
Съединителят ми замина и взех ремонтен комплект на LuK.
Всичко ОК, но ми звъннаха от сервиза преди малко, да ми кажат, че може да си имам още главоболия:
Колата е Passat B3, 1.8Mi, RP (1991).
В скоростната кутия имало към литър и половина масло, а трябвало да са към два. Човекът каза, че има вероятност долната помпа да е заминала (нова - 150 лв). Кутията ми си е омаслена отгоре, но е така от около 2 години.
Доколкото разбирам, помпата, заедно със спирачките ползват едно и също масло - това за спирачките.
Не съм имал забележки там - нивото си стои едно ниво откакто я карам.
Така и така са свалили кутията - струва ли си да инвестирам в нова помпа или да купя от форума?
Също, има разни ремонтни комплекти - те май са нещо междинно м-у втора ръка и нова? Какво ще кажете?
Общо-взето, търся съвет.
Направих рециклиране на цялата хидравлка, нов изпарител, сега и съединител - гледам си я. Ама почна съвсем да ми бърка в джоба и вече се замислям за алтернативи на новите части...
Съединителят ми замина и взех ремонтен комплект на LuK.
Всичко ОК, но ми звъннаха от сервиза преди малко, да ми кажат, че може да си имам още главоболия:
Колата е Passat B3, 1.8Mi, RP (1991).
В скоростната кутия имало към литър и половина масло, а трябвало да са към два. Човекът каза, че има вероятност долната помпа да е заминала (нова - 150 лв). Кутията ми си е омаслена отгоре, но е така от около 2 години.
Доколкото разбирам, помпата, заедно със спирачките ползват едно и също масло - това за спирачките.
Не съм имал забележки там - нивото си стои едно ниво откакто я карам.
Така и така са свалили кутията - струва ли си да инвестирам в нова помпа или да купя от форума?
Също, има разни ремонтни комплекти - те май са нещо междинно м-у втора ръка и нова? Какво ще кажете?
Общо-взето, търся съвет.
Направих рециклиране на цялата хидравлка, нов изпарител, сега и съединител - гледам си я. Ама почна съвсем да ми бърка в джоба и вече се замислям за алтернативи на новите части...
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Помпи на съединител б3
Значи ...
Маслото в скоростната кутия няма ама абсолютно нищо общо с долната помпа на съединителя. Те няма как да измерят колко точно ти е маслото в кутията, освен ако го източат. Може да го смениш или долееш само със 75/90 и никакво друго! Долната помпа можеш да я смениш по всяко едно време - държи се на два болта и маркучът от горната. Нова LPR беше към 70 лв. Ремонтните комплекти са няколко уплътнения, но ако е износена помпата или има ръжда ... само пари на вятъра. Втора ръка ... ммм не, защото е стояла без спирачна течност или масло и има ръжда вътре и ... отпиши я. Помпата и спирачките ползват едно казанче за спирачна течност, но изходът за помпата е над този за спирачките (ако помпата "изяде" спирачната течност да остане на дъното поне за спирачките, като лампата на таблото вече ще мига).
Съвет - ако помпата работи (педалът на съединителя не потъва, нямаш загуба на спирачна течност) не пипай нищо! Долей или смени маслото на скоростната кутия, като отидеш в магазина и си купиш подходящото масло, а не те да ти сипят боза и зимата да пуснеш тема - Не влизат скоростите
. Умната с тези майстори, че нещо не ми харесват ...
Маслото в скоростната кутия няма ама абсолютно нищо общо с долната помпа на съединителя. Те няма как да измерят колко точно ти е маслото в кутията, освен ако го източат. Може да го смениш или долееш само със 75/90 и никакво друго! Долната помпа можеш да я смениш по всяко едно време - държи се на два болта и маркучът от горната. Нова LPR беше към 70 лв. Ремонтните комплекти са няколко уплътнения, но ако е износена помпата или има ръжда ... само пари на вятъра. Втора ръка ... ммм не, защото е стояла без спирачна течност или масло и има ръжда вътре и ... отпиши я. Помпата и спирачките ползват едно казанче за спирачна течност, но изходът за помпата е над този за спирачките (ако помпата "изяде" спирачната течност да остане на дъното поне за спирачките, като лампата на таблото вече ще мига).
Съвет - ако помпата работи (педалът на съединителя не потъва, нямаш загуба на спирачна течност) не пипай нищо! Долей или смени маслото на скоростната кутия, като отидеш в магазина и си купиш подходящото масло, а не те да ти сипят боза и зимата да пуснеш тема - Не влизат скоростите

Re: Помпи на съединител б3
Благодаря за отговора!
Маслото са го източили. Ще го сменят изцяло - няма да доливам. Баща ми (вероятно) не го е пипал бая годинки...
Скоростната кутия е много мръсна отгоре - има и мазни петна, но не е спирачна течност със сигурност - тя не ми е падала.
Помпата ще да е нова - Delphi.
Отделно за смяна ще са семеринги от към коляновия вал, от към скоростната кутия (явно от двете страни на съединителя) и два на диференциала.
Човекът каза, че при преден ремонт най-вероятно са сложили повече масло, защото е избивало от всички възможни места и било мазно и мръсно навсякъде.
Съединителят си се държеше сравнително прилично. По-скоро не е потъвал инцидентно. А със скоростите си имам проблем (според баща ми - от година-две) - първа влиза сравнително трудно. Често и задната влиза с ръмжене. Петата скорост също прихърква от време на време.
Маслото са го източили. Ще го сменят изцяло - няма да доливам. Баща ми (вероятно) не го е пипал бая годинки...
Скоростната кутия е много мръсна отгоре - има и мазни петна, но не е спирачна течност със сигурност - тя не ми е падала.
Помпата ще да е нова - Delphi.
Отделно за смяна ще са семеринги от към коляновия вал, от към скоростната кутия (явно от двете страни на съединителя) и два на диференциала.
Човекът каза, че при преден ремонт най-вероятно са сложили повече масло, защото е избивало от всички възможни места и било мазно и мръсно навсякъде.
Съединителят си се държеше сравнително прилично. По-скоро не е потъвал инцидентно. А със скоростите си имам проблем (според баща ми - от година-две) - първа влиза сравнително трудно. Често и задната влиза с ръмжене. Петата скорост също прихърква от време на време.
-
- VW експерт
- Мнения: 13409
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Помпи на съединител б3
Интересни цени коментирате!
Преди 3 години и моята долна помпа замина.Ауто +,съответно отстъпката която ползвам 50лв.Верно Топран,но до момента държи.Пича,с когото работя тогава казваше-интересно,има 1 на склад и струва 185лв.Е кой ще я купи тая истинска помпа?4 нови ще си купиш.
Това малко като бензинова помпа за Пасат Б4 в Порше само за 800лв.
Ментетата,изкарващи половин година са по 80лв,дали мога да сменям помпи при тези цени!?
Преди 3 години и моята долна помпа замина.Ауто +,съответно отстъпката която ползвам 50лв.Верно Топран,но до момента държи.Пича,с когото работя тогава казваше-интересно,има 1 на склад и струва 185лв.Е кой ще я купи тая истинска помпа?4 нови ще си купиш.
Това малко като бензинова помпа за Пасат Б4 в Порше само за 800лв.
Ментетата,изкарващи половин година са по 80лв,дали мога да сменям помпи при тези цени!?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта