Проблема е решен(така пише),но едва ли на всички е ясно защо при изправно "реле-регулатор" ще се получат свръх-волтове по инсталацията.Ами накратко казано:така работи "релето"-в ключов режим,т.е."има-няма",съответно и изхода на генератора повтаря в същия такт-от макс.възможност (дори 21в.стига),до почти"0в."Уреда,закачен на изход "+" мери тъй-наречената "средна стойност",някъде се среща като"RMS",ако се закачи осцилоскоп-вижда се "ключовият" режим.Е,да ама това не устройва никого,та затова на помощ идва зарядно-разрядният ток на паралелно включения акумулатор,нещо като филтров кондензатор с много голям капацитет(фаради).Акуто Е ОБИКНОВЕНО оловно,т.е.6 клетки Х 2.0в(номинално)=12в.Или при макс. зареден 6Х2,2в.=13,2в.За да има посока "зареждане"(демек тече към батерията при работещ мотор),генератора поддържа по-високо от "номиналното"-т.е.над 12в.Ограничението от макс.14,5-15в. също идва от изискване на батерията,не е от крушките тоя стандарт(лампи всякакви..)-но се е наложил практически.
Изсъхналият акумулатор=изсъхнал кондензатор.Силно разреденият (разбирайте киселината е станала вода) не "дърпа" ток докато не се "вкисне" поне малко електролита.
Гърмят ми крушките.Проблем!решен!
Re: Гърмят ми крушките.Проблем!решен!
оказа се изгорял ротор на алтернатора от там са се счупили четките и е станал компот вътре проблема решен с друг алтернатор
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: taner91xp и 64 госта