Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот hooligan_sk » Вто 29 юни 2010 9:16


Моля който е свалял и чистил геометрия да сподели колко траен е бил ефекта след това.

Моя проблем е: Минал съм 23000км основно градско с 1 пренадуване и авариен режим преди около 12000км, което не се е повтаряло и сега от 2 седмици насам на 3 пъти ми се случва като запаля сутрин да нямам турбина - изцеждам я на 2ра и след 3000 оборота се включва и повече нямам грижи поне няколко дни( не пренадува и не записва грешки никакви), сякаш "залепва" затворена геометрията(първия път преди 2 седмици се наложи на ръка да се раздвижи, след това като зацикли сама тръгва в оборотите). Та въпроса ми е ако я дам да я изчистят ще си карам ли още 20 000км или ще кара 1 месец?




Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот airjohn » Вто 29 юни 2010 9:30


Провери дали проблема не ти е в актуатора, както ми се струва от това което казваш.


Потребителски аватар
pavlingm
Мнения: 145
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 16:02
Автомобил: VW Golf
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот pavlingm » Вто 29 юни 2010 9:45


Здрасти, наскоро сложих нова турбина и преди слагането беше идеално почистена. Само след 2 месеца каране градско, обаче, почна да забива на 4-та, че даже и на 3-а скорост. Дотогава бях със стария Н75 , след това го смених, пак забиваше, но като излязох от града след 150 км каране, турбината се изчисти и сега работи перфектно. Та предполагам от многото каране на ниски обороти, съчетано с тромав Н75, геометрията се задръсти за 2 месеца и не повече от 1500 км градско.
Симптомите с бавното развъртане са точно Н75.

Последна промяна от pavlingm на Вто 29 юни 2010 9:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот hooligan_sk » Вто 29 юни 2010 9:46


airjohn написа:Провери дали проблема не ти е в актуатора, както ми се струва от това което казваш.


И на мен ми се струва че не е зацапване проблема, като зацапва почва да пренадува като цяло, освен това скоро преди това съм я цедил много по магистралата. Как да се провери този актуатор, на ваг ком нищо нередно няма когато си е онлайн турбината, когато не е, просто не качва налягане и тва е?


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот airjohn » Вто 29 юни 2010 10:19


Аз съм със същата турбина и установих че актуатора понякога "залепва" на "минимална геометрия" и като запаля и му помогна с ръка се раздвижва.Като свалях актуатора забелязах че прътчето му е доста ръждиво.Сега съм го пръснал с ВД40 и съм го поръсил с графитна смазка.Засега се движи добре,но да видим колко ще изкара.Иначе нямам пренадуване и геометрията се движи леко при откачен актуатор.Мисля че е за смяна актуатора.Предполагам че си проверил маркучетата за вакуума.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот hooligan_sk » Вто 29 юни 2010 10:31


airjohn написа:Аз съм със същата турбина и установих че актуатора понякога "залепва" на "минимална геометрия" и като запаля и му помогна с ръка се раздвижва.Като свалях актуатора забелязах че прътчето му е доста ръждиво.Сега съм го пръснал с ВД40 и съм го поръсил с графитна смазка.Засега се движи добре,но да видим колко ще изкара.Иначе нямам пренадуване и геометрията се движи леко при откачен актуатор.Мисля че е за смяна актуатора.Предполагам че си проверил маркучетата за вакуума.


Всъщност преди 2 седмици като се случи това се забих право в Герман при Ники и Мишо, премериха вакумите, размърдаха крачето, пръснаха графитна смазка(вд-40 изгаряло там) и туй то. На другата сутрин пак нямаше турбина но този път вече отлепи само с повече газ. И така 10-12 дни, до днес - пак нямаше турбина и пак тръгна с газ на 2ра. Явно наистина на актуатор отива проблема, но ще чакам да сбози тотално, че сега даже да го сменя дълго време няма да знам решен ли е проблема :да:


Потребителски аватар
vw_manqk
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот vw_manqk » Вто 29 юни 2010 12:29


Хулиган и аз имах същия проблем преди година и повече,паля колата и турбото не бачка давам и газ и понякога зацепва но много малко се усещаше ускорението.На 3 и 4-та забиваше и с рестартиране се оправяха нещата ходих при едни майстори само с турбини се занимават и ми я рециклираха с нови части и до са никакви проблеми нито забивания нито нищо колата върви на пушка и задължително 3 пати в седмицата я отпушвам :beer


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот hooligan_sk » Вто 29 юни 2010 13:42


vw_manqk написа:Хулиган и аз имах същия проблем преди година и повече,паля колата и турбото не бачка давам и газ и понякога зацепва но много малко се усещаше ускорението.На 3 и 4-та забиваше и с рестартиране се оправяха нещата ходих при едни майстори само с турбини се занимават и ми я рециклираха с нови части и до са никакви проблеми нито забивания нито нищо колата върви на пушка и задължително 3 пати в седмицата я отпушвам :beer


Ае то хубаво, при теб си е имало случай на запушване, обаче мойта се държи по учебник когато се появи(тя всъщност рядко липсва за сега), а зацапаните както при тебе, включва се от време на време, работи не като хората, пренадува и се оправя с рестарт, докато мойта се развърта както трябва до прекъсвач на всички скорости, затова смятам че актуатора се е налепил с гняс, това нещо ми се случи веднага след първия дъжд, и колата като е без кора отдолу... :beer


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот nasko1978 » Сря 30 юни 2010 8:42


Проблема е в актуатора!Наскоро от уж работещ актуатор изтърсих една шепа ръжда!!!! :shock Може да се провери на място или с лог. :wink:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот hooligan_sk » Сря 30 юни 2010 8:54


nasko1978 написа:Проблема е в актуатора!Наскоро от уж работещ актуатор изтърсих една шепа ръжда!!!! :shock Може да се провери на място или с лог. :wink:


:да: Мерси за разясненията, ще гледам да взема нов ако не е цифра, че чегъртане и смазване е до време, пък ако е цифра, ще се чегърта и смазва mhihi


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот nasko1978 » Сря 30 юни 2010 11:24


Нов е от 150-220лв.Потърси здрав работещ,намират се за по 20-70лв. :да:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот hooligan_sk » Сря 30 юни 2010 11:38


nasko1978 написа:Нов е от 150-220лв.Потърси здрав работещ,намират се за по 20-70лв. :да:


10X, ако се вместя в 200лв ще гледам да е нов, задните амортесьори ще чакат mhihi


Потребителски аватар
vw_manqk
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот vw_manqk » Сря 30 юни 2010 16:13


Успех дано си оправиш колата :да:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот hooligan_sk » Чет 01 юли 2010 7:01


vw_manqk написа:Успех дано си оправиш колата :да:


Свалихме актуатора, той почти не се мърда на ръка, геометрията без съпротивление върви и така днес до обяд трябва да е сложен новия :beer


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Колко изкарва геометрията след сваляне и чистене

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Съб 03 юли 2010 0:22


какво наричате акутатор, клапан N75 или този вакуум клапан който мърда лостчето на геометрията ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта