Здравейте, имам Пасат Б4 които му е изтрещял компресора на климатика, намерих 2-ра ръка от морга но искам да съм сигурен че ще стане. Колко вида компресори се монтират в това поколение на Пасат и взаимозаменяеми ли са?
Ето VIN-a WVWZZZ3BZYP437640 ако някой може да ми каже парт. номера му. Колата не е при мен в момента и няма как да направя сверка или да го гледам визуално.
Благодаря.
Парт номер на компресор
-
- VW експерт
- Мнения: 13409
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Парт номер на компресор
Приятел,никога не публикувай VIN-a
Re: Парт номер на компресор
И защо? Какво му е толкова на вина, нали той е точно за такива цели. Аргументирай се ако обичаш защо не трябва да го правя.
Re: Парт номер на компресор
ts113294 написа:Здравейте, имам Пасат Б4 които му е изтрещял компресора на климатика, намерих 2-ра ръка от морга но искам да съм сигурен че ще стане. Колко вида компресори се монтират в това поколение на Пасат и взаимозаменяеми ли са?
Ето VIN-a WVWZZZ3BZYP437640 ако някой може да ми каже парт. номера му...
На сегашният етап само в официално предствителство могат да отговорят на твоят въпрос.
ЕТК-ите които бяха в масово обръщение (Tecar Forum ETKA 7.0 и ETKA 7.2 V5 International 2010) от известно време спряха да пробиват VIN номера.В скоро време се очаква положително решение по въпроса.

Колегата Zdravko Zankov предполагам е имал в предвид, че като си публикуваш VIN улесняваш крадците на коли (има много писано по тази тема).
Не че който му трябва VIN не може да бръкне тук.И да си барне не един ами цели 230 680 бр. към 2010-06-29
Re: Парт номер на компресор
колега компресорите са sanden sd7 r134 или r12 като12 и 134 е различния фреон най добре виж зеленото етикетче залепено на самия компресор
- zooz
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: велинград
Re: Парт номер на компресор
какво стана бе колега аз съм със същия проблем колко струва 2-ра рака
Re: Парт номер на компресор
Ами все още няма резултат, утре ще ходя в моргата и ще видя какво ще стане. Цената я уговорихме на 40 паунда (в Лондон съм) а колата е в София. Утре ще се похваля/оплача. 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Парт номер на компресор
Само да вметна - при Пасат В4 вече няма стар и нов фреон - всичко е на новия,понеже след 07.92-ра се ползва само новия (при заводски климатик).
Компресорите,които се монтират се два вида :
- Sanden SD7V16 с общ фланец за тръбите с един болт по средата (има същия,но с два отделни фланеца за тръбите).
-много много много рядко съм виждал оригинален климатик с компресор Harrison,незнам точен номер.
По принцип двата нямат нищо общо един с друг,така че трудно можеш да ги сбъркаш
.Иначе всякакъв SD7V16,който е с общ фланец на тръбите,ще ти свърши работа 
Цената е добра,стига компресора да работи и да не тече (ако тече,му се сменят гарнитурите,ама там е цифра).
Следващ въпрос - защо ще се сменя компресора?
Ако стария е блокирал или се е разтракал и т.н. следва да се разглоби колата,да се почисти добре системата от всичките стружки,които е насипал в нея,да се смени филтър-дехидратора и ако е необходимо да се подмени и ТРВ-то (то често се запушва от дребни мизериики).
А ако пък стария просто е течал,е можело да си го ремонтираш и да си го ползваш още
Компресорите,които се монтират се два вида :
- Sanden SD7V16 с общ фланец за тръбите с един болт по средата (има същия,но с два отделни фланеца за тръбите).
-много много много рядко съм виждал оригинален климатик с компресор Harrison,незнам точен номер.
По принцип двата нямат нищо общо един с друг,така че трудно можеш да ги сбъркаш


Цената е добра,стига компресора да работи и да не тече (ако тече,му се сменят гарнитурите,ама там е цифра).
Следващ въпрос - защо ще се сменя компресора?
Ако стария е блокирал или се е разтракал и т.н. следва да се разглоби колата,да се почисти добре системата от всичките стружки,които е насипал в нея,да се смени филтър-дехидратора и ако е необходимо да се подмени и ТРВ-то (то често се запушва от дребни мизериики).
А ако пък стария просто е течал,е можело да си го ремонтираш и да си го ползваш още

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта