VR6 не пали топъл

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
6ilio
Мнения: 141
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

VR6 не пали топъл

Мнениеот 6ilio » Пон 28 юни 2010 11:02


здравейте колеги имам следния проблем значи когато колата е студена пали на четвърт като загрее няма палене докато не изстине ток има бензин също смених температурния датчик като си мислех че проблема е от него но уви греда продължава да не пали като загрее


п.п като се бута пали и загрял но трудно :banghead:




Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот blue_shadow » Пон 28 юни 2010 11:23


Имах същия проблем (не палеше загряла и трябваше да чакам 20-30мин). Само смених свещите и всичко се оправи :)


Потребителски аватар
6ilio
Мнения: 141
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот 6ilio » Пон 28 юни 2010 13:43


мерси колега това не ми беше дошло на ум ще пробвам :beer :kissy:


Потребителски аватар
6ilio
Мнения: 141
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот 6ilio » Чет 01 юли 2010 19:10


днес пробвах с друга бобинаи и свещи от работеща кола пак същото :banghead:


opelfan
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот opelfan » Чет 01 юли 2010 20:30


Пробвай дали дава искра топла.


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот indjov_GTI » Пет 02 юли 2010 1:42


искарай буксата на тем.датчик и пробвай така :да:

на мен така ми беше станало ,та чак ме дърпаха за да запаля и като запали пуши и мерише на бенз яко,махнах буксата на тем.датчик и запали топла....смених датчика и си карам :beer :да:


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот enigma79 » Пет 02 юли 2010 2:31


indjov_GTI написа:искарай буксата на тем.датчик и пробвай така :да:

на мен така ми беше станало ,та чак ме дърпаха за да запаля и като запали пуши и мерише на бенз яко,махнах буксата на тем.датчик и запали топла....смених датчика и си карам :beer :да:

Датчика е сменен с чисто нов,ефект никакъв.Търси се другаде проблема :banghead:


Потребителски аватар
gele2007
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 23 май 2010 18:46
Автомобил: pasat
Двигател: afn 1998
Местоположение: софия

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот gele2007 » Пет 02 юли 2010 6:32


провери кумотатора


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот indjov_GTI » Пет 02 юли 2010 12:16


enigma79 написа:
indjov_GTI написа:искарай буксата на тем.датчик и пробвай така :да:

на мен така ми беше станало ,та чак ме дърпаха за да запаля и като запали пуши и мерише на бенз яко,махнах буксата на тем.датчик и запали топла....смених датчика и си карам :beer :да:

Датчика е сменен с чисто нов,ефект никакъв.Търси се другаде проблема :banghead:




е като е чисто нов бате ква е гаранцията,че е здрав а?

като пробва колегата с откачена букса какво ?

към автора на темата:колега виш провери си сичките датчици там покрай вадата,защото според мен колата ти се лъже,че е винаги студена и цъка повечко бенз


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот pe6kata » Пет 02 юли 2010 12:34


датчика има съпротивление- обикновено около няколкостотин ома, до няколко килоома, в зависимост от температурата. За да смениш датчика, трябва да си го измерил, за да си сигурен че проблема е в него.
Разкачена букса= преебан датчик- безкрайно голямо съпротивление, ефекта е нула.
По-добре пробвай с мост в буксата на датчика, така ще имитираш много топъл мотор, ако компютъра приеме въобще такава стойност. Иначе при 100 градуса съпротивленето е 150-225ома.
Пробвай един номер- веднага върти на стратер с даването на контакт, без да я чакаш, така почти няма време да я задави и малко повече газ.
Според мен, тоя датчик ще я дави, но ще да пали по-трудно, а при теб въобще не пали...


Потребителски аватар
6ilio
Мнения: 141
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот 6ilio » Пет 02 юли 2010 14:20


може ли да е евентуално датчик на Хол? той каква роля играе за паленето? :roll:


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот indjov_GTI » Пет 02 юли 2010 14:48


6ilio написа:може ли да е евентуално датчик на Хол? той каква роля играе за паленето? :roll:



той ако е изпляскал няма да палиш изобщо :beer


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот pe6kata » Пет 02 юли 2010 15:05


6ilio написа:може ли да е евентуално датчик на Хол? той каква роля играе за паленето? :roll:


напиши с кой мотор си- с блок бобина или с делко. Ако става въпрос за стария мотор, с който съм и аз, пали без проблем, но бърка впръскването и малко искрата и колата почва да не върви добре! Уточнявам че, датчика на Хол е в делкото, като на абф-а, и определя ГМТ на 1-цилиндър. За новия мотор незнам как е. Без датчика на коляновия вал умира.
При теб не е това проблема. Какво ти дава ваг-кома?


Потребителски аватар
6ilio
Мнения: 141
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот 6ilio » Пет 02 юли 2010 18:12


колата не е събрана няма калници врати фарове и др и не съм я закарал на вагком затова до сега
мотора е в разработка смених лагери одновни биелни сигменти вериги оптегачи гарнитури абе всичко без блока :Mr Green Fun
мотора е ААА с делко датчика на хол съм го сменял преди няма 6месеца бубината и комутатора(те са заесно) преди 4м смених в събота температурния датчик

поиграх си преди малко значи пали студена без грешка
загря включи перката свалям свеща ток има искра дава проверих ги всички въртя не пали
въртя три пъти като давам газ колата неще свалих свещите чисто сухи няма бенз :shock
ако не я загася колата си работи нормално :banghead:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот pe6kata » Пет 02 юли 2010 19:54


приятелю, по отношение на ревизирането незнам какво да ти кажа.
С едни големи отстъпки и в крайна сметка комплекта ми излезе на 300лв на глико. Дори и да дадеш много пари, пак няма гаранция че ще вземеш истински части. Попаднах на ментаци на 100% го заявявам. Преди седмица отоврих картера, след 1200км разработка, всички лагери до един са на сол, а извадих в перфектно състояние оригиналните лагери на 300 000км. И вала ми е надран... Искрено ти пожелавам при теб проблем да няма :да:
Така, мотора присаден ли е или колата е оригинално вр6 ?
Ако е присаден, какво направихте с информацията от датчика на скоростомера?
Ако действително няма впръскване на гориво, и си сигурен че в този момент помпата работи(т.е. имаш бензин и налягане в рейката) това което ще напиша е малко шантаво, но знам нещо подобно... съмнява ме да не би компа да минава и забива в режим " принудителен празен ход" по някаква причина и да ти гаси дюзите. Когато колата е студена, ППХ няма.
За режим ППХ трябва- мотора да е загрял, тпс да е затворен, да има поне 1500оборота(на 1200 дюзите пак тръгват) и датчика за скоростта да отчита движение(!!!)
Има неща дето не се вързват, ама е странно и да няма гориво като загрее (и си сигурен че до рейката в този момент ходи бензин???).
Като неможеш да закараш колата на ваг-ком, закарай ваг-кома при колата, все ще се намери някой колега с лаптоп, може да изкочи нещо...

Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта