Привет на Всички.
Така пускам тази тема с цел да получа малко повече информация за съответните автомобили изброени по горе в заглавието. На кратко всичките мой избранници са БЕНЗИНОВИ агрегати по точно 1.8 Т. Интересува ме главно информация за двигателя,трансмисия,окачване като цяло ходова част. Всички имат стандартни екстри с изключение на A3 и МК4 те имат малко повече.
- Климатроник
- Ел. Пакет (Стъкла,Огледала,Шибидах)
- Хидравлика
- ABS
- Recaro ( кожено - дълбоко само МК4 )
- ESP ( MK4 и A3 )
- подгряване на седалките ( МК 4 и А3 )
- И други стандартни екстри
VW GOLF MK4 GTI 1.8 T 150 к.с.
1998 - 2001 г.
5 степенна ск. кутия
Audi A3 1.8 T Quattro 150 к.с. 180 к.с
1998 - 2001 г.
5 степенна ск. кутия
Като за тази автомобил се интересувам от (от модел, номер и числа на Турбото). С какъв деференциал е. Евентуално каква е подръжката на самата система QUATTRO. И защо да избере Quattro пред само задвижване на пред мост.
Seat Leon 1.8 Т 180 к.с.
2002 - 2003 г.
6 степенна ск. кутия
Тук ме интересува ... заслужава ли си да избера по новите години пред Мк4 и А3.
Ще помоля за компетентни мнения от хора занимавали се с този вид двигатели и автомобили като цяло ... Евентуално бъдещи Upgrade в какво се състой като целта не е DRAG автомобил, а просто по приятен за каране.
Благодаря предварително.



Vw GOLF MK4, Audi A3 Quattro, Seat Leon. Покупка. Въпроси.
- dessident
- Мнения: 346
- Регистриран на: Чет 12 юни 2008 0:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Vw GOLF MK4, Audi A3 Quattro, Seat Leon. Покупка. Въпроси.
Последна промяна от dessident на Нед 04 юли 2010 13:24, променено общо 2 пъти.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Vw MK4, Audi A3 Quattro, Seat Leon. Покупка. Въпроси.
Здрасти и тука колега, с тебе и в Сеат форума си писахме 
За кола над 200 к.с. 4х4 си е доста важно тъй като буксуването и understeer-а ставт доста осезаеми.
Голф няма 1.8Т + 4х4, така че остава Ауди А3 или Сеат Леон.
Системата е Haldex много здрава и много ефективна.
Подръжката се състои в смяната на един филтър на Haldex-а и масло което заедно с труда излиза около 100 лв с оригинални части. Прави се през една смяна на двигателното масло.
Разхода между 4х4 и предно предаване при 1.8Т двигател е около 1-1.5 л. повече при 4х4 при градско каране в София. Извънградско са почти на едно ниво.
За мен си заслужава по-дългото търсене на запазен екземпляр с 1.8Т+4х4.
P.S.
Интериора на Леона е като на Ауди А3 и е една идея по качествен от този на Голфа

За кола над 200 к.с. 4х4 си е доста важно тъй като буксуването и understeer-а ставт доста осезаеми.
Голф няма 1.8Т + 4х4, така че остава Ауди А3 или Сеат Леон.
Системата е Haldex много здрава и много ефективна.
Подръжката се състои в смяната на един филтър на Haldex-а и масло което заедно с труда излиза около 100 лв с оригинални части. Прави се през една смяна на двигателното масло.
Разхода между 4х4 и предно предаване при 1.8Т двигател е около 1-1.5 л. повече при 4х4 при градско каране в София. Извънградско са почти на едно ниво.
За мен си заслужава по-дългото търсене на запазен екземпляр с 1.8Т+4х4.
P.S.
Интериора на Леона е като на Ауди А3 и е една идея по качествен от този на Голфа

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw MK4, Audi A3 Quattro, Seat Leon. Покупка. Въпроси.
За всичко съм съглсасен само не за интериора
На Голф Мк4 е най-ергомоничен и най-читав от всички, на Леон е със същия дизайн като на А3, само, че таблото от горната му част е от твърда релефна евтина пластмаса, а не е меко като на А3/Голф4, отделно при Леона няма ФИС (половин или цял) и радиото и бутоните на централната конзола при А3 и Г4 са по-изпипани.
Като външен вид можеби Леона най ми допада като е с широките брони и прагове (Купра/ТопСпорт), а колата дето най-много ме радва визуално е Голф Мк4 ГТИ 25год
модел, само дето струва много пари и е на предно предаване, но бих карал с голямо удоволствие един запазен екземляр без да му пипам нищо

[img]http://www.doppel-wobber.de/pix/g4_25th2.jpg[img]
Моя съвет е да не търсиш определена марка ами да си вземеш най-читавата кола, която ти изпадне от трите марки, а определено 4х4 и 1.8Т се намира с повечко търсене и търпение, което е много важно.

На Голф Мк4 е най-ергомоничен и най-читав от всички, на Леон е със същия дизайн като на А3, само, че таблото от горната му част е от твърда релефна евтина пластмаса, а не е меко като на А3/Голф4, отделно при Леона няма ФИС (половин или цял) и радиото и бутоните на централната конзола при А3 и Г4 са по-изпипани.
Като външен вид можеби Леона най ми допада като е с широките брони и прагове (Купра/ТопСпорт), а колата дето най-много ме радва визуално е Голф Мк4 ГТИ 25год
модел, само дето струва много пари и е на предно предаване, но бих карал с голямо удоволствие един запазен екземляр без да му пипам нищо

[img]http://www.doppel-wobber.de/pix/g4_25th2.jpg[img]
Моя съвет е да не търсиш определена марка ами да си вземеш най-читавата кола, която ти изпадне от трите марки, а определено 4х4 и 1.8Т се намира с повечко търсене и търпение, което е много важно.
- dessident
- Мнения: 346
- Регистриран на: Чет 12 юни 2008 0:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Vw MK4, Audi A3 Quattro, Seat Leon. Покупка. Въпроси.
Ами търпение да си кажа имам достатачно ... Търсенето е в сила от преди 2 месеца да кажем , в момента започна да се засилва просто. За интериора и аз не съм съгласен че на МК4 е най евтин. Бих казъл че ЛЕОН имат най спънат интериор (както каза колегата НИКИ) е направен с евтини материали. Като интериор обзавеждане МК4 за мен е фаворита, А3 след това и ЛЕОН. При това съм привърженик на по дълбоките седалки което го има заводско само МК4.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Vw MK4, Audi A3 Quattro, Seat Leon. Покупка. Въпроси.
Относно интериора в Леона ги няма скърцащите махагонови имитации от Голфа и белещите се пластмасови детайли. Това което най-много ми липсва от бившия ми Голф е дълбокото Рекаро.
- dessident
- Мнения: 346
- Регистриран на: Чет 12 юни 2008 0:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Vw MK4, Audi A3 Quattro, Seat Leon. Покупка. Въпроси.
MK4 написа:Относно интериора в Леона ги няма скърцащите махагонови имитации от Голфа и белещите се пластмасови детайли. Това което най-много ми липсва от бившия ми Голф е дълбокото Рекаро.
Така да го кажа щом са под една платформа и трите автомобила, като разположение на релсите за седалките не са ли еднакви. Т.е. да са взаимнозаменяеми ...Примерно дългокото RECARO да го сложиш на Сеат Леон. На Ауди S3 никак не му е лош салона да не кажа прекрасен . Спокойно може да се сложи в А3 но си е цифра.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Vw MK4, Audi A3 Quattro, Seat Leon. Покупка. Въпроси.
Да напълно възможно е, аз и в Сеат форума ти казах, седалките са напълно взаимно заменяеми. Аз търся за Леона ми S3 салон с алкантара в средата, защото с цяла кожа лятото е жега, а зимата е студ и е гадно. Сегашния ми салон е кожа+алкантара и е супер, но е по-плиткия вариант.
- LiRiX
- Мнения: 523
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
- Автомобил: SEAT LEON
- Двигател: AUS 2001
- Местоположение: Търговище
Re: Vw MK4, Audi A3 Quattro, Seat Leon. Покупка. Въпроси.
Леона е по-красив, по-нов, с 6 степенна кутия, по-евтин и куп други. Но все пак си зависи до бройката, разгледай ги добре и тогава се мятай 
Аз както винаги бих добавил, че според мен, ламарината на леона е най-тънка от 3те.

Аз както винаги бих добавил, че според мен, ламарината на леона е най-тънка от 3те.
- dessident
- Мнения: 346
- Регистриран на: Чет 12 юни 2008 0:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Vw MK4, Audi A3 Quattro, Seat Leon. Покупка. Въпроси.
При Quattro има ли разлика в монтажа на спорно окачваве тип (coilover). T.e. окачването от обикновенното А3 и МК4 мога ли да го сложа на Quattro - то или трябва да е различно. Ако може евентуално смъкването отзад в какви диапазини трябва да е , и това пречели ( непречели ) на деференциала.
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Vw MK4, Audi A3 Quattro, Seat Leon. Покупка. Въпроси.
земи си А3, жените се разтапят като видят 4 кръга 
което още веднъж доказва колко прости същества са понякога ..

което още веднъж доказва колко прости същества са понякога ..
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Vw MK4, Audi A3 Quattro, Seat Leon. Покупка. Въпроси.
dessident написа:При Quattro има ли разлика в монтажа на спорно окачваве тип (coilover). T.e. окачването от обикновенното А3 и МК4 мога ли да го сложа на Quattro - то или трябва да е различно. Ако може евентуално смъкването отзад в какви диапазини трябва да е , и това пречели ( непречели ) на деференциала.
На 4х4 отзад окачването е съвсем различно, независимо на носачи, докато колите на предно са си с цял мост отзад. Отпред разлики няма, но при всички случаи трябва да поръчваш различни coilover-и за 4х4 кола, които са и малко по-скъпи най вероятно.
- dessident
- Мнения: 346
- Регистриран на: Чет 12 юни 2008 0:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Vw GOLF MK4, Audi A3 Quattro, Seat Leon. Покупка. Въпроси.
Някой да ми светлне в основните разлики в двигателя на А3 1.8 Т 150 к.с и S3 1.8 Т 209 к.с 

- garmini
- Мнения: 53
- Регистриран на: Чет 09 окт 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/с.Дебели лаг
Re: Vw GOLF MK4, Audi A3 Quattro, Seat Leon. Покупка. Въпроси.
Мисля че единствената разлика беше турбината
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта